mandag, august 21, 2017

Oculus Rift + Touch til 449 jøjro

Daily Rush Debat Platform VR / AR Oculus Rift + Touch til 449 jøjro

• Forfatter
    Emne

The Spanish Inquisition
    Bruger
    220 indlæg

449 euro = 3.338,99 dkr

https://www.oculus.com/rift/

Det er en meget fristende pris må jeg sige …

Er du nu man skal slå til eller skal man vente til næste generation?

Hvad siger I?

FETCH... THE COMFY CHAIR!

Viser 9 kommentarer - 31 til 39 (af 39 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

hausner
    Moderator
    16.743 indlæg

Elocon
    Bruger
    1.440 indlæg

Af en eller anden grund kan jeg bare ikke få min ssd til at kører basic. Hvad gjorde i der har oculus rift ?

For at blive gammel og klog, bliver man nød til at ha været ung og dum

SapowiTz
    Bruger
    1.721 indlæg

Har ikke haft nogle af de problemer andre har haft. Siden jeg fik min første Rift i maj sidste år har alt bare været smooth sailing. Og har haft geninstalleret softwaren flere gange og nyligt på husets 2nd pc

Jeg vil hellere spise her!

Elocon
    Bruger
    1.440 indlæg

Problemet er løst !!!

Jeg solgte lortet.

space-fractal
    Bruger
    174 indlæg

Jeg havde hellere ikke det slags problemer.. Rift fejl meddelelser dog kunne været gjort klart bedre. De er elendige og misvisende.

Meget tyder på her har det der dynamisk partition ting som årsag.

Hvorfor ikke skrive det fejl meddel de? Det har formedligt have kræver en Windows reinstall….

Ommend det har ikk rørt alle og mange systemer er også forskellige…..

SapowiTz
    Bruger
    1.721 indlæg

#35 Enig. Dog er VR nyt og det kommer selvfølgelig med sine børne-sygdomme, men er heller ikke imponeret over raten af fejl og mærkelige USB errors som folk oplever. Håber de lytter og gør noget ved det, men umiddelbart virker supporten så overloaded at det tager ALT for lang tid at få hjælp.

#34 Det var hurtigt. Sådan er livet som PC bruger. Man skal holde af at løse sådanne problemer undervejs.. har brugt utallige timer på at få alt fra controllere, games, pc’er osv. til at virke/spille sammen. Elsker at fixe sådan noget og optimere og tror i bund og grund jeg bruger flere timer på det end at game

Jeg vil hellere spise her!

space-fractal
    Bruger
    174 indlæg

Hos mig sker der nogen gange USB fejl. problemer skyldes ikke altid fejl på kommunikation, men kommer fejl som kan være svært at Forstå og ofte skyldes noget udefra kommende problem og ikke nødvendigvis internt på maskinen. Hos mig skyldes det ofte når solen skinner lige ind, hvor mit system står foran vinduet. Dette kan så være at sensor ikke kunne tage noget billede og hermed ikke sendt tilbage. Sjovt nok vågnede sensor op da jeg tog hånden havlt tæt på sensor. Her ville det være rart at man kunne se hvad det er den ser af lys og optimere det….. Der findes dog et program som viser hvad sensor peger hen og ser.

Idag har jeg 4 sensor (3 på USB2 og en på usb3). Så jeg kan ofte forsætte selvom den ene må fejle.

Elocon
    Bruger
    1.440 indlæg

#36– tro mig jeg har os prøvet. Har geninstalleredet win 10 flere gange osv. Men af en eller anden grund kan jeg ikke få min ssd til at køre basic. Det er kun min almindelige hdd der gør det. Men så bliver den uhyggelig langsom, hvis jeg skal installere win 10 på den. Heh
    Så kan det jo godt lade sig gøre.

space-fractal
    Bruger
    174 indlæg

Jeg har ssd på min c drev + 2 mekaniske harddiske hvor rift har installeret. Har nok omkring 40-50gb fri plads på c drev. Jeg havde ingen den slags problemer.

Viser 9 kommentarer - 31 til 39 (af 39 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.