lørdag, december 7, 2019

Nintendo Switch tråden

Daily Rush Debat Platform Nintendo Nintendo Switch tråden

• Dette indlæg indeholder 2.239 kommentarer, har 95 deltagere og blev senest opdateret af  SM for 4 dage, 18 timer siden.
  • Forfatter
    Emne

VampiricEye
    Bruger
    24.783 indlæg

Hvem af jer skal have maskinen? Til launch? Senere? Grå ører eller farvede ører?:D Hvilke spil ser I mest frem til?

Personligt håber jeg på at kunne få den med de farvede ører til launch.:) Jeg har ikke spillet så meget Zelda i mit liv, men BotW ser dragende ud, så selvfølgelig skal jeg have det med. Ellers er det mest interessante omkring launch nok Snipperclips, som jeg er faldet pladask for efter at have set gameplay. Mit mest ventede spil er Super Mario Odyssey. 3D-Mario er altid godt, og det ser meget lovende ud! Jeg kan næsten ikke vente til jul!:D

Ellers glæder jeg mig bare generelt til at få mulighed for at lege med den nye hardware. Og jeg er spændt på, hvad der ellers kommer på eShoppen af små hyggespil. Det bliver godt.:)

Nintendo Influencer

YT-kanal: https://www.youtube.com/channel/UC-6I6HgrpYjimEpvayLu3Vg

Viser 4 kommentarer - 2.236 til 2.239 (af 2.239 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

Zchez
    Bruger
    524 indlæg

#2231 fair nok, men der er ikke nogen spoilers, det synes jeg ihvertfald ikke selv

Min propelflyver drøner derudaf

Fisker
    Bruger
    11.943 indlæg

#2223 For mig er Sword/Shield nok det bedste bud i serien, okay har kun spillet det på Gameboy og så holdt pause indtil X/Y, men jeg synes at deres “Wild Area” er en sindsyg god game loop. Har aldrig haft så meget lyst til at spille et Pokemon spil efter jeg havde gennemført “mainquesten”.

Grundidéen er faktisk så god at jeg næsten ønsker de gider bruge tid på DLC i stedet for at lave en “efterfølger” med sådan set samme gameplay elementer.

På den anden side er jeg også enig med dig i forhold til historien, der er ikke meget udfordring, på sin vis giver det også en smule mening fordi ellers ville folk jo bare blive boostet til level 100 i Wild Area, og så tromle igennem det.

De kunne nok have haft godt af en endgame sidequest, som ikke kunne tromles ned selv med highlevel pokemon.

De manglende 400 pokemon, jeg synes stadigvæk det er ærgerligt, men det er som sådan ikke at jeg sidder og sukker efter en specifik pokemon, samtidig har det vist sig at det hvert fald ikke er modellerne som har været grunden til at de ikke var i spillet.

Så mit, måske en smule optimistiske ønske, ville være DLC Wild Area hvor man kunne besøge et wild area løst baseret på deres gamle regioner (Kanto, Johto, etc.) og så havde man pokemons og raids baseret på de generationsspecifikke pokemons man kunne finde der.

På samme vis mener jeg også at den højere pris gør at vi bør forvente mere, især når mange af dem køber en 2-pack for at få begge spil, så jeg vil sige at med bedre mulighed for at tweake sine pokemon uden ugevis af grinding, et meget bedre postgame for både casual og hardcore, samt de bare generelle forbedringer, så er der altså god grund til at spille det uanset om du bare er ny til spillet, er en casual pokemon samler, eller prøver at komme ind i Pokemon esports

Så TL;DR:
    Historie: Meh/Meh
    Pokemons: 400/890
    Online/UI: Fungerer, men det burde være bedre.
    Postgame: 4/5 Golden Bottle Caps.

Total: 85/100

• Denne kommentar blev ændret for 5 dage, 5 timer siden af  Fisker.

aloC
    Moderator
    8.890 indlæg

Yoshis Crafted World er på tilbud i El-giganten til 299. Det var på sønnikes ønskeliste, så den røg lige i kurven.
    https://www.elgiganten.dk/product/gaming/spil/nintendo-switch-spil/SWIYOSHI/yoshi-s-crafted-world-switch

"I am Guybrush Threepwood and i wanna be a pirate!"

SM
    Bruger
    231 indlæg

#2235 Tak for heads up! Det er bestilt til knægten.

Viser 4 kommentarer - 2.236 til 2.239 (af 2.239 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.