lørdag, februar 22, 2020

Nintendo Switch tråden

Daily Rush Debat Platform Nintendo Nintendo Switch tråden

• Forfatter
    Emne

VampiricEye
    Bruger
    25.014 indlæg

Hvem af jer skal have maskinen? Til launch? Senere? Grå ører eller farvede ører?:D Hvilke spil ser I mest frem til?

Personligt håber jeg på at kunne få den med de farvede ører til launch.:) Jeg har ikke spillet så meget Zelda i mit liv, men BotW ser dragende ud, så selvfølgelig skal jeg have det med. Ellers er det mest interessante omkring launch nok Snipperclips, som jeg er faldet pladask for efter at have set gameplay. Mit mest ventede spil er Super Mario Odyssey. 3D-Mario er altid godt, og det ser meget lovende ud! Jeg kan næsten ikke vente til jul!:D

Ellers glæder jeg mig bare generelt til at få mulighed for at lege med den nye hardware. Og jeg er spændt på, hvad der ellers kommer på eShoppen af små hyggespil. Det bliver godt.:)

Nintendo Influencer

YT-kanal: https://www.youtube.com/channel/UC-6I6HgrpYjimEpvayLu3Vg

Viser 15 kommentarer - 2.221 til 2.235 (af 2.254 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

Krisp
    Bruger
    5.015 indlæg

#2217: Vi kan ikke tænke så meget om det endnu, når det først udkommer på fredag.

Steam: Krisp89 - Origin: Krisp1989 - BattleTag: Krisp#2319

Zchez
    Bruger
    529 indlæg

#2217 jeg har taget chancen, men det mest fordi jeg for lang tid siden lovede min nevø at vi skulle spille det sammen, men mod hinanden.. Så jeg håber dælme det er mere i stil med alt før hawaii temaet kom

Min propelflyver drøner derudaf

Fisker
    Bruger
    11.976 indlæg

#2217 Det ser ikke sygt positivt ud lige nu, med review copies tilbageholdt, launch event i Japan aflyst, etc.

Spillet er allerede blevet streamet, og jeg hører at kvaliteten på grafikken ikke er meget bedre end den var fra preview gameplay trailers, så spillet ser på mange punkter dårligere ud end Let’s Go Pikachu/Eevee.

Derudover er der en masse ting der er fjernet fra spillet, kig eventuelt på listerne lavet af denne dataminer for de fulde detaljer.

Fribo
    Bruger
    955 indlæg

Så har de jo nogle ting de kan udgive som dlc!

*Der tages forbehold for eventuelle stavefejl, ulogiske sammenhænge, trykfejl og falske informationer

TabascoPreben
    Bruger
    818 indlæg

Jeg sprang på en almindelig Switch sidste uge da POWER havde den til 2222 kr. Tænker det ikke bliver så meget billigere end det.

Jeg er i gang med at finde nogle spil, her mens der er en masse BF tilbud og fandt Diablo 3 Eternal Collection til 270 kr inkl. fragt hos Amazon.co.uk

Hvor plejer der ellers at komme nogle gode tilbud?

Zchez
    Bruger
    529 indlæg

Pokemon sword and shield dom:
    Jeg synes det er et hyggeligt spil. Det er bedre end sun/moon, men dårligere end alle tidligere.
    Det også kortere og historien lidt meeh..
    Jeg er ikke vild med den der happy happy tilgang til når fx ens “ven” taber og at man nærmest et lyst for helliget fra start, så man nærmest er en helt.

Der mangler også mange Pokémons og det savner jeg lidt, men med spillets opbygning og lidt korte længde, så ved jeg ikke om det havde været godt med så mange.

Det var også en tand for nemt. Jeg følte mig aldrig rigtigt udfordret og grafikken kunne da selvfølgelig godt have været lidt bedre, men det var ikke noget jeg tænkte så meget over.
    Tilgengæld synes jeg dynomax gemikken er noget pjat og synes godt de kunne have nøjes med mega evolution, hvis der absolut skulle være sådan noget.
    Af ret lækre ting, så kan man nu tilgå Pokémon boksen fra hvor som helst, kort og vejr effekter er nice nok og det dejligt at man kan se i spillet, hvor man kan finde Pokémons.. Og så det at se dem gå rundt på kortet er fedt

Jeg vil give det 70/100 fordi jeg trods alt var godt nok indeholdt og det var fedt med lidt mere Pokémon

Hansens kammerat
    Bruger
    116 indlæg

Hurtigt spørgsmål:

Jeg går med tanken om at købe Switchen. Jeg har også tænkt på Xbox og PS(jeg vælger kun 1).

Men jeg er vokset op med Nintendo og når jeg ser de gamle titler remaked – for jeg nostalgi og lyst.

Spilene virker også meget casual og sjovt.

De af jer der har Switch – er det noget som i kan anbefale?

VampiricEye
    Bruger
    25.014 indlæg

#2224 Tja, min PS4 har nærmest kun været brugt som Blu-ray afspiller, siden jeg fik min Switch i marts 2017. Det er muligvis den bedste konsol nogensinde, hvis du spørger mig.:)

Nintendo Influencer

Hansens kammerat
    Bruger
    116 indlæg

#2225 Fedt!

Hvordan fungere platformen? Jeg ikke haft konsol siden PS2 – er det sådan at du putter en diskette ind. Eller der er en platform med login osv. og man skal være opkoblet til indernettet?

VampiricEye
    Bruger
    25.014 indlæg

#2226 Nu er det jo 2019, så du kan købe alle spil digitalt, hvis du er til den slags. Så kræver det bare et rummeligt SD-kort. Ellers kommer de fysiske spil på små cartridges, der minder lidt om SD-kort. I begge tilfælde kan du spille uden brug af internet, hvis det da ikke er et onlinespil, men det siger lidt sig selv.:) Den kan jo også bruges håndholdt, så det ville ikke være så godt, hvis internet altid var påkrævet.

Nintendo Influencer

Hansens kammerat
    Bruger
    116 indlæg

#2227 Tak.

Nu venter jeg bare på et Black Friday tilbud(det skulle gerne være den med 2.0 udgaven med pink/grå controller – jeg er ikke så meget til lite lige pt).

VampiricEye
    Bruger
    25.014 indlæg

Så er jeg klar til at komme igang med Pokémon: https://photos.app.goo.gl/3xvR89mJ3ZKEMwfbA

Nintendo Influencer

Zchez
    Bruger
    529 indlæg

#2229 var det min super gode anmeldelse der fik dig med på vognen?

VampiricEye
    Bruger
    25.014 indlæg

#2230 Nope, det hele er pre-order fra England, så det er afsendt inden launch. Det har bare været længe undervejs.:) Og jeg har i øvrigt ikke læst din anmeldelse, da jeg vil holde mig spoilerfri.:D

Nintendo Influencer

Baijs
    Bruger
    1.302 indlæg

#2228 Hvis du er ligeglad med, at skulle have den yperste grafik og alle “normale” AAA titler, så er Switchen en genial maskine. Helt klart også min favorit all time. Men det er jo hvad man er til. Nintendo titler + indies er genialt på Switchen.

Viser 15 kommentarer - 2.221 til 2.235 (af 2.254 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.