mandag, november 18, 2019

Nintendo Switch tråden

Daily Rush Debat Platform Nintendo Nintendo Switch tråden

• Forfatter
    Emne

VampiricEye
    Bruger
    24.712 indlæg

Hvem af jer skal have maskinen? Til launch? Senere? Grå ører eller farvede ører?:D Hvilke spil ser I mest frem til?

Personligt håber jeg på at kunne få den med de farvede ører til launch.:) Jeg har ikke spillet så meget Zelda i mit liv, men BotW ser dragende ud, så selvfølgelig skal jeg have det med. Ellers er det mest interessante omkring launch nok Snipperclips, som jeg er faldet pladask for efter at have set gameplay. Mit mest ventede spil er Super Mario Odyssey. 3D-Mario er altid godt, og det ser meget lovende ud! Jeg kan næsten ikke vente til jul!:D

Ellers glæder jeg mig bare generelt til at få mulighed for at lege med den nye hardware. Og jeg er spændt på, hvad der ellers kommer på eShoppen af små hyggespil. Det bliver godt.:)

Nintendo Influencer

YT-kanal: https://www.youtube.com/channel/UC-6I6HgrpYjimEpvayLu3Vg

Viser 15 kommentarer - 2.206 til 2.220 (af 2.224 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

julemand101
    Bruger
    319 indlæg

Først kommet i gang med det i går men jeg nyder det til fulde. Variationerne mellem etagerne er imponerende og jeg var komplet forelsket i Piano bossen (den sidste jeg lige har klaret… jeg er spændt på at se om der er noget der overgår ham). Animationerne er også helt vildt godt lavet hvor især nedkæmpning af spøgelser altid føles fantastisk når du banker dem sønder og sammen.

Aldrig prøvet et Luigis Mansion spil før men jeg er stor fan af konceptet allerede.

EDIT: Ok, middelalderbanen er sku endnu bedre… Jeg er dybt imponeret over leveldesignet her og bossen var sku meget sjov.

• Denne kommentar blev ændret for 2 uger siden af  julemand101.

aloC
    Moderator
    8.878 indlæg

Filmstudie banen har min kærlighed pt. Fuck det er bare så fedt skruet sammen 😄

"I am Guybrush Threepwood and i wanna be a pirate!"

julemand101
    Bruger
    319 indlæg

Jaaa lige kommet igennem den nu. Syntes den var lidt tricky men også godt skruet sammen! For helvede den skide kat.

julemand101
    Bruger
    319 indlæg

Spillet fortsætter med at imponere… Det forhistoriske museum…. Just wow til den boss.

navnetrold
    Bruger
    2.392 indlæg

#2204 Hvor gammel er din søn, Aloc? Jeg overvejer nemlig at købe det til min søn og spille det med ham. Jeg ved bare ikke rigtig og det ville være for min eller hans skyld.
    Han kunne godt miste interessen hvis jeg skal ind og forklare for meget.

Bacon er den nye salat

aloC
    Moderator
    8.878 indlæg

#2207: Han er 6. Han har ikke snakket om andet i flere måneder så det var for hans skyld vi købte spillet. Men jeg er blevet meget positivt overrasket. Der er dog en del instrukser på engelsk så det er rigtigt fint at kunne sidde sammen med ham med. Co-op fungerer super godt hvor den ene spiller Luigi og den anden Gooigi. Når jeg så ikke lige har tid til at spille med ham render han bare rundt og støvsuger etagerne for collectibles og penge 😄

VampiricEye
    Bruger
    24.712 indlæg

Uha, jeg glæder mig til, at min datter bliver gammel nok til, at jeg kan introducere hende for Nintendo.:)

Nintendo Influencer

navnetrold
    Bruger
    2.392 indlæg

#2208.

Tak, det passer perfekt så for min er også 6år.

Bacon er den nye salat

aloC
    Moderator
    8.878 indlæg

#2210: Ja det burde være helt fint aldersmæssigt. Så længe du lige er der engang imellem til at fortælle hvor der bliver sagt han skal gå hen osv

xwallah
    Bruger
    342 indlæg

Spørgsmål ang. lagerudvidelse.
    Jeg har nu 3 spil, + et par demo og har opbrugt de 32GB lager.
    Kan jeg bruge et hvilken som helst MicroSD Class 10 kort? kan nemlig se der er nogle de skriver der er til Switch?
    Eks: https://www.proshop.dk/Hukommelseskort-USB-pen/SanDisk-Nintendo-Switch-microSDXC-128GB/2693276?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=searchengine&gclid=EAIaIQobChMIkLDn7KvW5QIViKMYCh3_KQwlEAQYASABEgLd_vD_BwE

Er Class 10 fint nok eller skal man vælge noget med lidt hurtigere læse hastighed?

Fisker
    Bruger
    11.927 indlæg

#2212 Nintendo/Switch brandede micro sd kort er en dummebøde, men vil også anbefale dig ikke at gå efter det billigeste bras, standard Sandisk eller Samsung plejer at være rimelig gode at gå efter.

VampiricEye
    Bruger
    24.712 indlæg

#2212 Sandisk 400GB kan vel fås til omkring 500kr. Så har du plads nok til det næste stykke tid.:)

Nintendo Influencer

Schalde
    Bruger
    5.741 indlæg

Jeg købte denne her

https://www.happii.dk/Hukommelseskort-USB-pen/SanDisk-Ultra-MicroSDXC-A1U1-100MBs-200GB/2609710

I could agree with you, but then we'd both be wrong

xwallah
    Bruger
    342 indlæg

Takker for svar.
    Har bestilt en magen til #2216.

xwallah
    Bruger
    342 indlæg

Hvad tænker i andre om Pokemon Sword / Shield.
    Synes ikke jeg kan finde nogle reviews endnu.

Go eller no go?

Viser 15 kommentarer - 2.206 til 2.220 (af 2.224 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.