søndag, september 22, 2019

Nintendo Switch tråden

Daily Rush Debat Platform Nintendo Nintendo Switch tråden

• Forfatter
    Emne

VampiricEye
    Bruger
    24.615 indlæg

Hvem af jer skal have maskinen? Til launch? Senere? Grå ører eller farvede ører?:D Hvilke spil ser I mest frem til?

Personligt håber jeg på at kunne få den med de farvede ører til launch.:) Jeg har ikke spillet så meget Zelda i mit liv, men BotW ser dragende ud, så selvfølgelig skal jeg have det med. Ellers er det mest interessante omkring launch nok Snipperclips, som jeg er faldet pladask for efter at have set gameplay. Mit mest ventede spil er Super Mario Odyssey. 3D-Mario er altid godt, og det ser meget lovende ud! Jeg kan næsten ikke vente til jul!:D

Ellers glæder jeg mig bare generelt til at få mulighed for at lege med den nye hardware. Og jeg er spændt på, hvad der ellers kommer på eShoppen af små hyggespil. Det bliver godt.:)

Nintendo Influencer

YT-kanal: https://www.youtube.com/channel/UC-6I6HgrpYjimEpvayLu3Vg

Viser 15 kommentarer - 2.161 til 2.175 (af 2.203 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

aloC
    Moderator
    8.870 indlæg

@fisker: Jeg ved udemærket godt at det ikke er en Pro Controller. Og med ny mente jeg bare at jeg ikke tidligere har set thirdparty controllere der var trådløse, men det er heller ikke et område jeg har beskæftiget mig så meget med. Det er primært min søn på 6 år der spiller Switch.. Og han har givet udtryk for at han rigtigt gerne vil have en Pro Controller. Den synes jeg er møg dyr, så jeg håbede lidt på et billigere alternativ.

"I am Guybrush Threepwood and i wanna be a pirate!"

Fisker
    Bruger
    11.870 indlæg

#2158 Fair nok, var bare ikke sikker på hvad du spurgte om når du kaldte dem nye og billigere pro controllere. For mig svarer det til hvis du havde linket til en 3. parts Xbox controller og spurgt hvad vi synes om disse nye og billigere Xbox Elite Controllere, det er jo et specifikt produkt fra Microsoft af ligesom det er med Nintendo’s Pro Controller.

Så vidt jeg kan se er der tale om en EEEKit Wireless Controller, har ikke personlige erfaringer, men kunne da finde dette på youtube

aloC
    Moderator
    8.870 indlæg

#2159: Cool, fandt også efterfølgende denne her. Får jo ganske fine reviews med på vejen. Skulle tilsyneladende ligne og føles fuldstændig som den rigtige Pro Controller med den eneste forskel at den ikke kan scanne Amiibo’s..

Baijs
    Bruger
    1.299 indlæg

Mens jeg venter på Dragon Quest Builder 2 kommer frem med posten, så har jeg fået gennemført Inside. Et spil jeg længe gerne ville spille, men simpelthen ikke gad spille foran computeren, så der er Switchen jo bare helt genial.

Og hold da kæft et spil. Det er meget kunst agtigt med historien og stemningen. Det er til fri fortolkning hvad spillet egentlig handler om, men det ELSKER jeg. Og hold kæft hvor er det bare flot og stemningsfyldt! Kæmpe anbefaling herfra.

aloC
    Moderator
    8.870 indlæg

#2161: Jeg er meget enig ang Inside. Jeg spillede det godt nok dengang det udkom på PS4, men husker stadig hvor sindsygt fed en stemning det spil havde.

Fisker
    Bruger
    11.870 indlæg

Outer Worlds til Switch

Schalde
    Bruger
    5.683 indlæg

Helt klart et spil jeg nemt kunne finde på at købe til switchen. Er spændt på hvordan det vil se ud.

I could agree with you, but then we'd both be wrong

VampiricEye
    Bruger
    24.615 indlæg

@carmillah, nej, jeg har faktisk desværre ikke haft tid til at prøve Crypt of the Necrodancer endnu. Lige nu er det bare tilføjet til den evigt voksende backlog. Min pt. meget begrænsede spiltid bruges lige nu på Fire Emblem: Three Houses.

Er I andre hoppet på Fire Emblem?

Nintendo Influencer

Carmillah
    Bruger
    49 indlæg

Ah ja, jeg kender det alt for godt, det med at have en stor backlog. Der er simpelthen ikke timer nok i døgnet, i det der voksenliv.

- En dude i forklædning..

• Denne kommentar blev ændret for 1 måned, 2 uger siden af  Carmillah.

Schalde
    Bruger
    5.683 indlæg

Zelda links awakening og Witcher 3 complete edition begge til fuld nypris. Ved godt der er blevet lagt arbejde i at porte disse spil. og begge spil ser fantastisk ud.

Efter jeg har fået en PS4 har jeg godt nok haft svært ved at forsvare de priser der er til Nintendo switch. Men ja hver sin mening. Synes bare en pris på de 300kr havde været bedre og de vil få solgt mange flere enheder og stået bedre kunne jeg forstille mig.

I could agree with you, but then we'd both be wrong

VampiricEye
    Bruger
    24.615 indlæg

#2167 Hvis du køber de rigtige steder, så kan Link’s Awakening godt fås til lige over 300kr. Det samme gælder garanteret for The Witcher 3.

Nintendo Influencer

Fisker
    Bruger
    11.870 indlæg

#2168 Men det er jo, *gys*, fysiske spil

VampiricEye
    Bruger
    24.615 indlæg

#2169 Ja, det er lækkert.:) Du kan endda sælge dem videre, når du er færdig med dem, hvis du er til den slags. Så bliver de pludselig endnu billigere.:)

Hvis man frivilligt vælger at købe det dyreste sted, så har man ingen ret til at brokke sig over prisen.

Nintendo Influencer

aloC
    Moderator
    8.870 indlæg

Nu I snakker The Witcher 3 er det på tilbud på PSN til 69kr til PS4. I know, ikke Nintendo related, men det er billigt

Fisker
    Bruger
    11.870 indlæg

#2170 Nogle af os skal jo støtte spiludviklerene

Viser 15 kommentarer - 2.161 til 2.175 (af 2.203 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.