søndag, august 18, 2019

Nintendo Switch tråden

Daily Rush Debat Platform Nintendo Nintendo Switch tråden

• Forfatter
    Emne

VampiricEye
    Bruger
    24.580 indlæg

Hvem af jer skal have maskinen? Til launch? Senere? Grå ører eller farvede ører?:D Hvilke spil ser I mest frem til?

Personligt håber jeg på at kunne få den med de farvede ører til launch.:) Jeg har ikke spillet så meget Zelda i mit liv, men BotW ser dragende ud, så selvfølgelig skal jeg have det med. Ellers er det mest interessante omkring launch nok Snipperclips, som jeg er faldet pladask for efter at have set gameplay. Mit mest ventede spil er Super Mario Odyssey. 3D-Mario er altid godt, og det ser meget lovende ud! Jeg kan næsten ikke vente til jul!:D

Ellers glæder jeg mig bare generelt til at få mulighed for at lege med den nye hardware. Og jeg er spændt på, hvad der ellers kommer på eShoppen af små hyggespil. Det bliver godt.:)

Nintendoredaktør

Viser 15 kommentarer - 2.146 til 2.160 (af 2.169 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

knekker
    Bruger
    1.537 indlæg

En skam at de ikke ogsaa skifter skaermen i pro versionen, med de nuvaerende mega tykke bezels, er der rigeligt med plads til at trimme de bezels og stoppe en stoerre skaerm i.

VampiricEye
    Bruger
    24.580 indlæg

Husk at spille Tetris 99 her i weekenden, hvis I vil have et Splatoon 2 tema.:)

Nintendoredaktør

Fisker
    Bruger
    11.826 indlæg

Så er Switch “Pro” offentliggjort

Kommer til at erstatte den nuværende model, så det tyder på der godt kan være problematisk faktisk at få fat i den nye model?

Der er ingen engelsk annoncering endnu, men The Verge har også en artikel om det.

Edit: Udgivelse er “Late August”, hvert fald i Japan.

Superknys
    Bruger
    2.540 indlæg

Så er der dato på Luigi’s Mansion 3, som selvfølgelig bliver på halloween, d. 31/10-19. En perfekt dato!

https://twitter.com/NintendoAmerica/status/1151476650149683200

Fisker
    Bruger
    11.826 indlæg

Nintendo’s EU og US sider er blevet opdareret, den nye Switch kommer til Europa i september og har ifølge Nintendo 40-80% bedre batteritid end den originale.

• Denne kommentar blev ændret for 1 måned siden af  Fisker.

Nioxic
    Bruger
    17.597 indlæg

#2147 og nye farver til joycons!

orange/lilla og gul/blå

https://twitter.com/NintendoAmerica/status/1151461807132938240/photo/1

The new HAC-001(-01) Switch models have a battery life of 4.5-9 hours compared to the original model’s 2.5-6.5 hours

Units will appear in store shelves starting August in North America and September in Europe.

http://www.reddit.com/r/random/

Fisker
    Bruger
    11.826 indlæg

#2148 Kunne godt tænke mig et lilla/orange sæt

Edit: ærgerligt de ikke sælger den nye konsol med dem

Schalde
    Bruger
    5.635 indlæg

https://www.eurogamer.net/articles/2019-07-22-nintendo-faces-switch-joy-con-drift-class-action-lawsuit

Nu sker der da lidt i sagen med Nintendos joycon drift problemer.

I could agree with you, but then we'd both be wrong

aloC
    Moderator
    8.859 indlæg

Er der nogen der har erfaring med de nye, langt billigere Wireless Pro Controllere som eksempelvis den her?
    https://www.wupti.com/produkter/computer-og-it/spil-og-konsol/nintendo-switch/nintendo-switch-tilbehoer/wireless-pro-controller-for-nint?&cid=ps_950201b40000&gclid=EAIaIQobChMI4omyjoHa4wIVxeFRCh0rwQiQEAYYAiABEgIIBvD_BwE

"I am Guybrush Threepwood and i wanna be a pirate!"

• Denne kommentar blev ændret for 2 uger, 5 dage siden af  aloC.

Fisker
    Bruger
    11.826 indlæg

#2151 Det er ikke en pro controller?

Schalde
    Bruger
    5.635 indlæg

Hvad er det så???

Fisker
    Bruger
    11.826 indlæg

#2153 En ikke pro-controller?

Schalde
    Bruger
    5.635 indlæg

#2154 Jeg tror godt han ved det ikke er en pro controller, men en efterligning, derfor kan den jo godt fungere udemærket.

Men Håber den virker ligeså godt som den originale for synes godt nok den er en sjat dyr ligesom alt andet switch gadget + spil

Fisker
    Bruger
    11.826 indlæg

#2155 Så ser jeg virkelig ikke grunden til at spørge ind til om den “nye og billigere” ulicenserede controller fra 2017 er noget værd.

Carmillah
    Bruger
    45 indlæg

VampiricEye – Fik du spillet Crypt of The Necrodancer?

Selv synes jeg at det er et vældigt fint lille spil. I går gennemførte jeg ligeledes Cadence of Hyrule – også rigtig fint. Super fed måde de mixer musikken fra Crypt med originale numre fra Zelda.

Til dem der lader sig skræmme af disse titler pga. hele rhythm-delen, synes jeg at det er værd at nævne, at man rent faktisk kan slå dette fra i dem begge, så man blot bevæger sig som man lyster og ikke er tvunget til at hoppe ved hvert beat. Det trækker sværhedsgraden ned i en markant grad, men er stadig underholdende på denne måde.

- En dude i forklædning..

• Denne kommentar blev ændret for 2 uger, 4 dage siden af  Carmillah.
    • Denne kommentar blev ændret for 2 uger, 4 dage siden af  Carmillah.
Viser 15 kommentarer - 2.146 til 2.160 (af 2.169 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.