søndag, juli 21, 2019

Nintendo Switch tråden

Daily Rush Debat Platform Nintendo Nintendo Switch tråden

• Forfatter
    Emne

VampiricEye
    Bruger
    24.556 indlæg

Hvem af jer skal have maskinen? Til launch? Senere? Grå ører eller farvede ører?:D Hvilke spil ser I mest frem til?

Personligt håber jeg på at kunne få den med de farvede ører til launch.:) Jeg har ikke spillet så meget Zelda i mit liv, men BotW ser dragende ud, så selvfølgelig skal jeg have det med. Ellers er det mest interessante omkring launch nok Snipperclips, som jeg er faldet pladask for efter at have set gameplay. Mit mest ventede spil er Super Mario Odyssey. 3D-Mario er altid godt, og det ser meget lovende ud! Jeg kan næsten ikke vente til jul!:D

Ellers glæder jeg mig bare generelt til at få mulighed for at lege med den nye hardware. Og jeg er spændt på, hvad der ellers kommer på eShoppen af små hyggespil. Det bliver godt.:)

Nintendoredaktør

Viser 15 kommentarer - 2.116 til 2.130 (af 2.152 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

OneStepFirst
    Bruger
    996 indlæg

Damn, det nye Pokemon er skuffende. Ligner et opskaleret 3DS spil.

Havde ellers overvejet en Switch, så jeg kunne genopleve noget børne/ungdoms nostalgi, primært i Pokemon verdenen. Men hold da op, hvor er det nye Pokemon fesent. Forældet grafik, stive animationer, popups, “død” verden.

Selv Zelda spillene fra WiiU er pænere. Og for at gøre det værre, har Gamefreak besluttet at begrænse poke-dexet. Det bliver vist først til næste generation, jeg igen kommer på Nintendo vognen.

Fisker
    Bruger
    11.790 indlæg

#2113 Det er jo ikke noget de på nuværende agter at ændre på, så at vente en generation løser intet

woet
    Bruger
    304 indlæg

Bliver godt nok svært ikke at købe en Switch, nu Luigi’s Mansion kommer til den :p

knaseren
    Bruger
    6.628 indlæg

BASTA !

i7-6700k - asus z170 pro gaming - 16gb corsair dominator platinum 3000mhz - asus strix 1080ti - 27" Asus ROG swift PG279Q - 500gb samsung 950 pro - 500gb samsung 850 - Fractal define XL

Canis_Lupus
    Bruger
    2.289 indlæg

Gid de ville annoncere et nyt FZERO spil

Spionas
    Bruger
    1.569 indlæg

Har I nogle anbefalinger blandt de spil som er på udsalg i eshoppen for tiden? Jeg har lidt kig på Cupheads, selvom jeg synes rabatten skulle have været større :p

Schalde
    Bruger
    5.567 indlæg

#2118 evt prøvet Dead Cells ? Fantastisk roguelike spil med masser af replayability. Er perfekt til håndholdt

I could agree with you, but then we'd both be wrong

• Denne kommentar blev ændret for 1 måned siden af  Schalde.

VampiricEye
    Bruger
    24.556 indlæg

#2118 I forbindelse med udgivelsen af Cadence of Hyrule, så er Crypt of the Necrodancer sat ned med 80%. Jeg havde lidt gold coins, så jeg snuppede det lige for 2kr.:) Jeg har dog aldrig prøvet det, så jeg ved ikke, om det er godt. Anmeldelserne er gode.

Nintendoredaktør

Canis_Lupus
    Bruger
    2.289 indlæg

Så er Double Dragon II til NES sluppet løs på online butikken kæft et fedt spil!

• Denne kommentar blev ændret for 1 måned siden af  Canis_Lupus.

Nioxic
    Bruger
    17.552 indlæg

#2121 3’eren er guld! (Næsten umuligt at gennemføre, men guld!)

1’eren er også godt

http://www.reddit.com/r/random/

VampiricEye
    Bruger
    24.556 indlæg

#2122 Der er vist ikke co-op i 1’eren, hvis jeg husker rigtigt. Så det er smart nok, at de er hoppet direkte til 2’eren.:)

Nintendoredaktør

Canis_Lupus
    Bruger
    2.289 indlæg

#2123 det er kraftedme dumt!!
    Nogen gange forstår jeg ikke Nintendo, hvor man vælger at tage et af de fedeste retro- co op spil, der blev kendt for at man kunne smadre folk sammen med sin ven, ordet Double er selv i titlen, og så fjerner mand co-op delen.
    Det svarer lidt til at man fjernede bolden, fra et nyt FIFA spil, så man kun kan rende rundt som spiller og takle folk i 90 (4) min.

VampiricEye
    Bruger
    24.556 indlæg

#2124 Det første havde ikke co-op, da det kom til NES i 1987. Så det er en meget gammel beslutning, du ranter over.;) Og dengang var det i øvrigt ikke et retrospil.:D

Nintendoredaktør

knaseren
    Bruger
    6.628 indlæg

er super mario maker 2 værd at købe hvis man kun kan li at spille baner og ikke lave dem? og jeg er hellerikke interesseret i at spille baner folk laver som er næsten umulige at gennemføre.

i7-6700k - asus z170 pro gaming - 16gb corsair dominator platinum 3000mhz - asus strix 1080ti - 27" Asus ROG swift PG279Q - 500gb samsung 950 pro - 500gb samsung 850 - Fractal define XL

Fisker
    Bruger
    11.790 indlæg

#2126 Der er omkring 100 officielle baner, har spillet omtrent halvdelen af dem og er færdig med slottet. Banerne er indtil videre gennemførte og introducerer dig egentlig til en masse koncepter man så fra originalen og så koncepter der har bygget i 2’eren.

Kort sagt er det gennemførte baner med rimelig fair sværhedsgrad, men ellers ligner det baner de ville forvente du skulle se hvis du spiller online.

Hvis du har Nintendo Switch Online ville jeg anbefale det fordi, modsat hvad du selv tænker, faktisk er en del gennemførte og “nemme” baner på online delen, så jeg tror der er en masse at hente der hvis du går specifikt efter det i stedet for at spille endless eller multiplayer.

Multiplayer har jeg prøvet 4 gange og hver gang har det været med spillere som får spillet til at lagre, af en eller anden grund er spillet P2P og fysikmotoren er på en eller anden vis bundet sammen, hvilket har resulteret i at hver gang jeg joiner et multiplayer spil så er det er bogstaveligt slideshow fordi en eller anden spiller lagger.

Det kan dog være en idé at vente til på mandag hvis du køber digitalt da Nintendo har sagt de vil sænke de danske priser der.

Viser 15 kommentarer - 2.116 til 2.130 (af 2.152 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.