mandag, juni 24, 2019

Nintendo Switch tråden

Daily Rush Debat Platform Nintendo Nintendo Switch tråden

• Dette indlæg indeholder 2.125 kommentarer, har 90 deltagere og blev senest opdateret af  VampiricEye for 1 uge siden.
  • Forfatter
    Emne

VampiricEye
    Bruger
    24.519 indlæg

Hvem af jer skal have maskinen? Til launch? Senere? Grå ører eller farvede ører?:D Hvilke spil ser I mest frem til?

Personligt håber jeg på at kunne få den med de farvede ører til launch.:) Jeg har ikke spillet så meget Zelda i mit liv, men BotW ser dragende ud, så selvfølgelig skal jeg have det med. Ellers er det mest interessante omkring launch nok Snipperclips, som jeg er faldet pladask for efter at have set gameplay. Mit mest ventede spil er Super Mario Odyssey. 3D-Mario er altid godt, og det ser meget lovende ud! Jeg kan næsten ikke vente til jul!:D

Ellers glæder jeg mig bare generelt til at få mulighed for at lege med den nye hardware. Og jeg er spændt på, hvad der ellers kommer på eShoppen af små hyggespil. Det bliver godt.:)

Nintendoredaktør

Viser 15 kommentarer - 2.056 til 2.070 (af 2.128 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

Canis_Lupus
    Bruger
    2.296 indlæg

Søde VampiricEye,
    er du ikke sød og rate, hvilke top 5-10 mini games i Super Mario Party
    er de absolut fedeste? =)
    Jeg vil nemlig checke gameplay videoerne ud. 1000 tak mang

VampiricEye
    Bruger
    24.519 indlæg

#2053 Det har jeg slet ikke spillet det nok til at kunne.:) Jeg tror ikke, at jeg har prøvet flere end måske halvdelen af de tilgængelige mini-games.

Nintendoredaktør

Canis_Lupus
    Bruger
    2.296 indlæg

Jammen så bare top 3.. eller det mini game i har spillet flest gange? =)

VampiricEye
    Bruger
    24.519 indlæg

#2055 Jeg er virkelig den forkerte at spørge.:) Jeg er glad for Mario Party, men jeg spiller det aldrig alene. Det har betydet, at jeg har spillet i omegnen af fire spil Super Mario Party, og det seneste var tilbage i efteråret. Mini games har altid været valgt tilfældigt, så jeg har maks spillet et givent mini game to gange, vil jeg tro. De fleste har været fine, men på den spinkle baggrund er der ikke opstået favoritter endnu. Der ligger sikkert de første 1000 videoer på YouTube, der kan give dig et mere kvalificeret svar, end jeg kan.:)

Nintendoredaktør

Fisker
    Bruger
    11.768 indlæg

Canis_Lupus
    Bruger
    2.296 indlæg

VAMP: Click lige ind på ebay.co.uk og søg efter “super mario magnets fridge”
    =D Er de ikke bare for fede mand????

Zchez
    Bruger
    508 indlæg

Pokemon sword og shield! Wooooop!

Min propelflyver drøner derudaf

Timon5022
    Bruger
    1.344 indlæg

Angående mario party mini games, så synes jeg at det mini game hvor man skal vælge kasser og ryste dem for at vurdere hvor mange nødder der er i, er super sjov. Så vælger man 4 kasser hver og dem med fleste nødder til sidst vinder. Men generelt er der rigtig mange sjove. Top 1 er nok den hvor man skal photobombe hinanden. Men har ikke prøvet så mange igen

VampiricEye
    Bruger
    24.519 indlæg

#2058 Mit køleskab ser pt. sådan her ud: https://drive.google.com/open?id=1jp-l9xOK5bmJ994nu3CwvrCRbFNPFZmGOw

Så jeg er godt dækket ind.:D

Nintendoredaktør

Schalde
    Bruger
    5.537 indlæg

Tror min kæreste bliver helt elektrisk når hun kommer hjem fra arbejde o.O

I could agree with you, but then we'd both be wrong

Canis_Lupus
    Bruger
    2.296 indlæg

Jeg vil bare lige sige at Super Mario Party til switch er et fantastisk spil.
    havde 2 kammerater på besøg her i weekenden hvor vi spillede 2 omgange, 2 timer cirka… og efter det var slut, så snakkede de begge to om at Købe en
    Nintendo Switch kun for Mario Party.

Schalde
    Bruger
    5.537 indlæg

#2063 Spillede i brætspillet?? Helt klart det sjoveste hvis man har god tid en aften og er enten 3 eller 4

Canis_Lupus
    Bruger
    2.296 indlæg

#2064 Yes, vi spillede 2 sessioner af 60 min på 2 forskellige brætspil.
    MEga fedt spil, der var nogle af de der minigames hvor vi var færdige af grin.

BirdDog
    Bruger
    1.444 indlæg

Kom til at vise det til kæresten.
    DET SKAL VI HA!!!!!, var svaret….

Schalde
    Bruger
    5.537 indlæg

#2066 Min kæreste var heldigvis ikke vild med det. Underligt nok.

Er det kl 17:30 dansk tid Nintendo har deres indie live stream onsdag ??

Viser 15 kommentarer - 2.056 til 2.070 (af 2.128 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.