tirsdag, maj 21, 2019

Nintendo Switch tråden

Daily Rush Debat Platform Nintendo Nintendo Switch tråden

• Forfatter
    Emne

VampiricEye
    Bruger
    24.477 indlæg

Hvem af jer skal have maskinen? Til launch? Senere? Grå ører eller farvede ører?:D Hvilke spil ser I mest frem til?

Personligt håber jeg på at kunne få den med de farvede ører til launch.:) Jeg har ikke spillet så meget Zelda i mit liv, men BotW ser dragende ud, så selvfølgelig skal jeg have det med. Ellers er det mest interessante omkring launch nok Snipperclips, som jeg er faldet pladask for efter at have set gameplay. Mit mest ventede spil er Super Mario Odyssey. 3D-Mario er altid godt, og det ser meget lovende ud! Jeg kan næsten ikke vente til jul!:D

Ellers glæder jeg mig bare generelt til at få mulighed for at lege med den nye hardware. Og jeg er spændt på, hvad der ellers kommer på eShoppen af små hyggespil. Det bliver godt.:)

Nintendoredaktør

Viser 15 kommentarer - 2.041 til 2.055 (af 2.103 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

maestrow
    Bruger
    633 indlæg

#2034 Det afhænger af hvor meget du har planer om at tage den ud og ind af docken. Jeg vil ikke sige ridser, men mærker som kan tørres væk. Jeg vil dog tro at hvis puderne bliver slidt ned, så kan det måske føre til ridser.

VampiricEye
    Bruger
    24.477 indlæg

I forlængelse af min kommentar om ingen ridser: Jeg docker og undocker ofte, og det har jeg altid gjort.

Nintendoredaktør

VampiricEye
    Bruger
    24.477 indlæg

En servicemeddelse fra Nintendo: https://www.nintendo.dk/nyheder/962-husk-at-registrere-dine-nintendo-switch-spil

Det er ved at være sidste udkald, hvis man ønsker gold points for spillene, der blev udgivet omkring launch.

Nintendoredaktør

Schalde
    Bruger
    5.490 indlæg

Nogen der kender et godt sted jeg kan købe Xenoblade chronicle 2 digitalt? Kan kun finde det til 380-410Kr

I could agree with you, but then we'd both be wrong

zyDocx
    Bruger
    2.066 indlæg

Jeg brugte i går lidt tid på at registrere en håndfuld af mine spil og umiddelbart gav de ikke det samme antal coins. Umiddelbart virkede det til at antallet af coins blev mindre, spil for spil som jeg registrerede. Jeg lagde dog ikke mærke til om det var tilfældet 100 pct.

Nogle som ved om hvert enekelt spil har en bestemt “coin værdi”, eller om antallet af coins bliver påvirket af hvor mange spil man registrerer? Evt. inden for en bestemt tidsperiode?

• Denne kommentar blev ændret for 2 måneder, 4 uger siden af  zyDocx.

VampiricEye
    Bruger
    24.477 indlæg

#2042 Du får coins svarende til 1% af eShop-prisen.

Nintendoredaktør

VampiricEye
    Bruger
    24.477 indlæg

https://www.dailyrush.dk/nyheder/den-aabne-trials-rising-beta-starter-paa-torsdag/

Er der nogen af jer, der har prøvet betaen endnu? Jeg har hentet det ned på Switchen, men jeg har ikke prøvet det endnu.

Nintendoredaktør

VampiricEye
    Bruger
    24.477 indlæg

Nu forstår jeg bedre, hvorfor min bedste placering i Tetris 99 er en 4.-plads: https://twitter.com/inazuma0217tai1/status/1098838711666495488?s=19

Nintendoredaktør

PBT
    Admin
    2.176 indlæg

#2045 Øhm muligvis et dumt spørgsmål, men er det real time, det der? For i så fald… damn.

Startede Daily Rush og Quake3.dk sammen med Webster i et andet årtusind

VampiricEye
    Bruger
    24.477 indlæg

#2046 Jep, det er det. Spillet går pænt stærkt til sidst. Det er vildt, at der har været to, der har kunnet holde det der tempo i flere minutter.

Nintendoredaktør

Fisker
    Bruger
    11.779 indlæg

Fik min førsteplads i går, tror jeg var lidt heldig fordi der var en masse som angreb mig, men de var ikke så gode, så fik bare en masse KOs

Jeg kunne så hive den hjem fordi det så ikke ud til der var nogle syge professionelle i mit spil.

VampiricEye
    Bruger
    24.477 indlæg

#2048 Jeg blev nummer 2 i går. Den anden dude var aldrig presset, så jeg kom desværre ikke tæt på sejren. Den kommer nok en eller anden dag.:D

Nintendoredaktør

Fisker
    Bruger
    11.779 indlæg

#2049 Man kan også “cheese” lidt til sidst, fordi man kan holde den samme brik i spil i lang tid, det hjælper selvfølgelig ikke hvis modstanderen kan sit shit, fordi så får du blot en masse ekstra brikker, men jeg havde en god kombination af clearing + stall med at holde brikken i spil tror jeg.

VampiricEye
    Bruger
    24.477 indlæg

#2050 Jeg ved det godt. Men det gør jeg kun, hvis jeg er absolut desperat. Ellers gør jeg, hvad jeg kan for at spille så godt som muligt, så jeg forhåbentlig kan få sendt noget garbage afsted.:) Men ja, ham den anden var helt i bund, så han havde godt styr på det.

Nintendoredaktør

Fisker
    Bruger
    11.779 indlæg

Yeah, jeg gjorde det kun fordi jeg har oplevet at man nogle gange kan få blokken til at kravle over de andre, det kunne jeg ikke med den her, så fortsatte lige i 5 sekunder indtil jeg opdagde hvor meningsløst det var hvad jeg gjorde, og så vandt jeg

Viser 15 kommentarer - 2.041 til 2.055 (af 2.103 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.