tirsdag, juli 16, 2019

Nintendo Switch tråden

Daily Rush Debat Platform Nintendo Nintendo Switch tråden

• Forfatter
    Emne

VampiricEye
    Bruger
    24.551 indlæg

Hvem af jer skal have maskinen? Til launch? Senere? Grå ører eller farvede ører?:D Hvilke spil ser I mest frem til?

Personligt håber jeg på at kunne få den med de farvede ører til launch.:) Jeg har ikke spillet så meget Zelda i mit liv, men BotW ser dragende ud, så selvfølgelig skal jeg have det med. Ellers er det mest interessante omkring launch nok Snipperclips, som jeg er faldet pladask for efter at have set gameplay. Mit mest ventede spil er Super Mario Odyssey. 3D-Mario er altid godt, og det ser meget lovende ud! Jeg kan næsten ikke vente til jul!:D

Ellers glæder jeg mig bare generelt til at få mulighed for at lege med den nye hardware. Og jeg er spændt på, hvad der ellers kommer på eShoppen af små hyggespil. Det bliver godt.:)

Nintendoredaktør

Viser 15 kommentarer - 2.026 til 2.040 (af 2.147 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

VampiricEye
    Bruger
    24.551 indlæg

#2022 Også en mulighed. Jeg bryder mig ikke om rygter. Man ender tit med at blive skuffet.:)

Nintendoredaktør

Zchez
    Bruger
    510 indlæg

#2021 det gamereactor der skriver det.. Men kan godt se de baserer det på base.. Men hey man kan da håbe

Min propelflyver drøner derudaf

VampiricEye
    Bruger
    24.551 indlæg

#2024 Man kan altid håbe, men jeg venter med at glæde mig, til der bliver noget officielt meldt ud.:) Forhåbentlig får vi snart en Direct, der fortæller os mere om, hvad Nintendo har i støbeskeen for den første halvdel af 2019.

Nintendoredaktør

Zchez
    Bruger
    510 indlæg

Ja.. Eller ødelægger det hele, som de gjorde med metroid sidst

Min propelflyver drøner derudaf

Fisker
    Bruger
    11.783 indlæg

I øvrigt er alle Nintendo Direct rygter som ikke nævner Slay The Spire blot åbenlyst folk som gætter og ikke ved hvad der egentlig vil være på Nintendo Direct

Fisker
    Bruger
    11.783 indlæg

• Denne kommentar blev ændret for 5 måneder siden af  Fisker. Årsag: Ny video url

VampiricEye
    Bruger
    24.551 indlæg

#2028 Ikke overraskende efter de seneste dages rygter. Men fedt!:D

Nintendoredaktør

Nioxic
    Bruger
    17.537 indlæg

ny zelda spil til switch

https://twitter.com/NintendoAmerica/status/1095814006298750977

dog er det vidst ikke et “nyt-nyt” spil, men en reimagining af det klassiske.

jeg synes ihvertfald det ser sjovt ud, men den grafiske stil. (3D-ficeret)

http://www.reddit.com/r/random/

Fisker
    Bruger
    11.783 indlæg

#2030 Det ser ret spændende ud hvert fald, har set stilen før, men kan ikke helt huske hvorhenne, det er nærmest det omvendte af Octopath.

Glæder mig dog til Mario Maker, havde aldrig en Wii U, så nu kan jeg få det prøvet

Baijs
    Bruger
    1.291 indlæg

Jeg er alt i alt meget tilfreds med det der kom igår. Selvom jeg havde håbet på lidt Animals Crossing og Luigis Mansion.

Super fedt med Mario Maker og Zelda! Synes Zelda ser mega fedt ud og jeg har ikke spillet det gamle. Også fedt med lidt ekstra baner til Toadspillet, som faktisk er rigtig godt.

Superknys
    Bruger
    2.539 indlæg

Holy shit, mit hype meter gik helt amok da de viste Zelda! Det steg lige til tops over mest ventede spil i år, for mig.
    Jeg elsker den grafiske stil de har valgt til spillet og så glæder jeg mig til at opleve Links Awakening for første gang.

Det var en virkelig god Direct synes jeg. Jeg er glad for at jeg blev oppe for at se det.

De helt store spil tror jeg ikke vi skal forvente at se noget til før E3, som jeg også tænker bliver stort. Jeg glæder mig enormt til både Luigis Mansion 3 og Animal Crossing som du nævner!

Qipa
    Bruger
    785 indlæg

Så fik far her lige en Switch i Valentins gave igår og hun fik blomster, god deal.

Har lige nogen ting jeg gerne ville vide.

Til docken skal man da have en screen protector da jeg har hørt den ridser skærmen?

Jeg fik lige spillet lidt fps paladins og det er sku godt nok svært at styre med de små joystick, når jeg spiller det på xbox går det fint. Hvordan klare i at spille fps på switch? Skal man bare have Pro controller eller kan man købe tilbehør til joycons der gør dem lidt vilder til fps?

What?

VampiricEye
    Bruger
    24.551 indlæg

#2034 Vild Valentinsgave! Jeg gav chokolade og fik selv en mango… Anyways, hvis du har pengene til det, så køb en pro controller. Det kommer du ikke til at fortryde.:) Jeg har ikke screen protector på min Switch, som jeg har haft siden launch, og der er ingen ridser.

Nintendoredaktør

Fisker
    Bruger
    11.783 indlæg

#2034 Nej Screenprotectoren skal på konsollen

Har heller ikke haft problemer med docken ridser skærmen, men er ikke én som docker/undocker meget, og så er jeg påpasselig med mine ting.

Elleve
    Bruger
    3.788 indlæg

#2034 Det er åbenbart populært at investere i et dock cover som dem her:

https://www.etsy.com/dk-en/search?q=nintendo%20switch%20dock%20cover&ref=auto1&as_prefix=nintendo%20switch%20dock%20cover

"You are the owner and operator of your own brain"

Viser 15 kommentarer - 2.026 til 2.040 (af 2.147 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.