fredag, februar 22, 2019

Nintendo Switch tråden

Daily Rush Debat Platform Nintendo Nintendo Switch tråden

• Forfatter
    Emne

VampiricEye
    Bruger
    24.401 indlæg

Hvem af jer skal have maskinen? Til launch? Senere? Grå ører eller farvede ører?:D Hvilke spil ser I mest frem til?

Personligt håber jeg på at kunne få den med de farvede ører til launch.:) Jeg har ikke spillet så meget Zelda i mit liv, men BotW ser dragende ud, så selvfølgelig skal jeg have det med. Ellers er det mest interessante omkring launch nok Snipperclips, som jeg er faldet pladask for efter at have set gameplay. Mit mest ventede spil er Super Mario Odyssey. 3D-Mario er altid godt, og det ser meget lovende ud! Jeg kan næsten ikke vente til jul!:D

Ellers glæder jeg mig bare generelt til at få mulighed for at lege med den nye hardware. Og jeg er spændt på, hvad der ellers kommer på eShoppen af små hyggespil. Det bliver godt.:)

Nintendoredaktør

Viser 15 kommentarer - 1.996 til 2.010 (af 2.047 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

Fisker
    Bruger
    11.658 indlæg

#1992 Jo jo, men kopierne har man stadig, og kontra dine fysiske modparter så kan de overleve ikke bare døden af online butikken, men også døden af cartridgen

Hverken priser eller andenhåndspiratkopiering siger mig noget

VampiricEye
    Bruger
    24.401 indlæg

#1993 Nu ligger dine digitale spil altså ikke i en sky et eller andet sted. De ligger på noget hardware, der kan fejle. Og når det sker, så kan du vinke farvel til alle dine spil på én gang. Hvis en af mine cartridges ryger, så er det trods alt kun et enkelt spil.:)

Og så er det altså ikke os alle, der er så priviligerede, at vi kan være ligeglad med priserne.:D

Nintendoredaktør

Fisker
    Bruger
    11.658 indlæg

#1994 Hvor har du fået den idé fra? Backups eksisterer gerne flere steder.

Priserne har intet med privilegier at gøre, men jeg har ikke så mange spil at de 20% or so du sparer har den store indflydelse på at ville opgive digitale kopier.

Krisp
    Bruger
    4.977 indlæg

#1993: Er der nogensinde nogen som har prøvet at have et digitalt Switch spil på et SD kort og så smide kortet ind i en ny Switch maskine. Virker det?

Jeg tænker bare om der ikke er lavet et eller andet sikkerheds tjek, som tjekker om det er samme Switch man bruger, som spillet er blevet købt på i sin tid.

I tilfælde af at ens Switch dør og man er nødt til at få den ombyttet.

Steam: Krisp89 - Origin: Krisp1989 - BattleTag: Krisp#2319

Fisker
    Bruger
    11.658 indlæg

#1996 Nope, hvert fald ikke fra Nintendo’s side af, kan selvfølgelig godt være det er muligt med noget hackeri hvis man har begge konsollers crypto keys.

VampiricEye
    Bruger
    24.401 indlæg

#1995 Et andet eksempel: Til launch fik jeg BotW til 370kr. fra Amazon. På eShoppen kostede det 560kr. Det er væsentligt mere end 20% sparet, og i kroner og ører snakker vi næsten 200kr. Få spil eller ej, så er det sgu mange penge bare at klatte væk.:D Og nu køber jeg tilfældigvis mange spil, så selv 10-20% løber op i ret mange penge efterhånden.;)

Og helt ærligt, størstedelen af gamerne tager sgu ikke backup.:)

#1996 Der er nok lavet et eller andet. Ellers ville det være for nemt at kopiere spil over på andre SD-kort og så begynde at dele ud af dem. Du kan downloade alle dine spil igen på en ny Switch, men den mulighed varer ikke evigt.

Nintendoredaktør

Fisker
    Bruger
    11.658 indlæg

#1998 Dem som mener de gerne vil sikre sig mod digitale shops går under gør vel, det var jo netop derfor du pointerede det som en af årsagerne til at man skulle vælge carts, fordi du troede det sikrede bedre mod den slags problemer.

BotW er det eneste spil jeg købte fysisk, og kunne sagtens finde på at købe det blot for at slippe for den fysiske kopi, hvis de har på tilbud til et holiday sale eller lignende, desværre har jeg ikke hørt gode historen om hvordan den håndterer det hvis man skifter fra retail til digitalt.

Fisker
    Bruger
    11.658 indlæg

Jeg snupper i øvrigt lige #2000

Spionas
    Bruger
    1.518 indlæg

Så røg jeg også i med begge ben og “kom til” at købe en Switch med Mario Kart med i pakken. Så kom der lige en pro controller, BoTW og Odyssey oven i hatten
    Damn you, Switch-tråd!

Elleve
    Bruger
    3.760 indlæg

#2001 Sorry men samtidig fedt!

"You are the owner and operator of your own brain"

VampiricEye
    Bruger
    24.401 indlæg

#2001 Nice! Fremragende startpakke. God fornøjelse.:)

Nintendoredaktør

Baijs
    Bruger
    1.286 indlæg

#2001 Du bliver et meget lykkeligere menneske nu

Deadmeat
    Bruger
    5.973 indlæg

Vi er også pludselig blevet ramt a Switch feber her i huset og står for at købe en. Vi får Odyssey med og så skal vi nok også have fat i Mario Kart til en start.

I må lige tilgive mig for ikke at læse de første 2000 posts her, for det er garanteret diskuteret mange gange: Hvor er det i reglen billigst at købe sine Switch spil Henne – og her mener jeg også medregnet resten af EU?

Fruen skal tilfældigvis til Sverige i næste uge, og jeg lurer bl.a. på om man kan gøre en god handel i en fysisk butik der. Kursen på SEK er jo virkeligt god (eller dårlig afhængig af perspektivet 😈) lige pt.

"Whose kitty litter box did I just shit in?"

Canis_Lupus
    Bruger
    2.240 indlæg

#DEadmeat, hvis du går efter billige spil,
    1) opret en amerikansk Nintendo E-shop profil.
    2) Køb gavekort digitalt til den amerikanske E-shop butik (nedenstående link)
    https://www.amazon.com/Nintendo-eShop-Gift-Card-Digital/dp/B01LYOCVZF?th=1
    3) Indløs koden på din profil, og køb et spil.

og Selv tak, det var så lidt :O)

spil du SKAL have, er Super Mario Smash Brothers!
    Det er et fantastisk morsomt spil. man kan spille 1 mod 1, 2mod2, ….. 4 mod 4,
    8 spillere, alle mod alle.. osv. osv.

VampiricEye
    Bruger
    24.401 indlæg

#2005 Coolshop prismatcher hele EU (+10% yderligere besparelse, hvis man er premium medlem), så de er altid billigst, hvis man gider.:) Ellers er Base.com tit gode.

Nintendoredaktør

Viser 15 kommentarer - 1.996 til 2.010 (af 2.047 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.