søndag, september 15, 2019

Nintendo Switch tråden

Daily Rush Debat Platform Nintendo Nintendo Switch tråden

• Forfatter
    Emne

VampiricEye
    Bruger
    24.608 indlæg

Hvem af jer skal have maskinen? Til launch? Senere? Grå ører eller farvede ører?:D Hvilke spil ser I mest frem til?

Personligt håber jeg på at kunne få den med de farvede ører til launch.:) Jeg har ikke spillet så meget Zelda i mit liv, men BotW ser dragende ud, så selvfølgelig skal jeg have det med. Ellers er det mest interessante omkring launch nok Snipperclips, som jeg er faldet pladask for efter at have set gameplay. Mit mest ventede spil er Super Mario Odyssey. 3D-Mario er altid godt, og det ser meget lovende ud! Jeg kan næsten ikke vente til jul!:D

Ellers glæder jeg mig bare generelt til at få mulighed for at lege med den nye hardware. Og jeg er spændt på, hvad der ellers kommer på eShoppen af små hyggespil. Det bliver godt.:)

Nintendoredaktør

Viser 15 kommentarer - 1.981 til 1.995 (af 2.183 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

VampiricEye
    Bruger
    24.608 indlæg

#1977 Shit, når ens dame siger sådan noget, så gælder det om at slå til.:)

Nintendoredaktør

JeBus
    Bruger
    283 indlæg

#1978 mjae.. det er så lige med at læse tonelejet korrekt.. den er tveægget den der

Og så er hun ikke begejstret for den PS4 Pro der står stille fordi jeg skulle spiller Zero Dawn

puuha, det tar' cirka li'så lang tid som det gør for en tosse at binde sine træsko...

• Denne kommentar blev ændret for 7 måneder, 1 uge siden af  JeBus.

VampiricEye
    Bruger
    24.608 indlæg

#1979 Sælg din PS4 Pro og køb en Switch. Problem solved.;)

Nintendoredaktør

Elleve
    Bruger
    3.816 indlæg

#1979 Jeg har også tænkt over det i små 2 år nu. Tror bare det er et spørgsmål om at sige 1,2,3 nu og så trykke på køb knappen Du vil da ikke gå glip at GOTY 2017 vil du vel ej???

"You are the owner and operator of your own brain"

Stryfe
    Bruger
    529 indlæg

#1979 Bare drop switchen og køb nogle fede ps4 spil i stedet. Problem solved.

JeBus
    Bruger
    283 indlæg

Den ankommer torsdag eller fredag…

puuha, det tar' cirka li'så lang tid som det gør for en tosse at binde sine træsko...

VampiricEye
    Bruger
    24.608 indlæg

#1982 Held og lykke med at købe Breath of the Wild til PS4.;)

Nintendoredaktør

Baijs
    Bruger
    1.296 indlæg

#1983 Tillykke med købet! En Switch er fuldstændig genial, så længe man ikke forventer en PS4. Men der findes så mange fede Nintendo exclusives og indietitler som du kan tage med overalt. Det er klart min yndlings maskine.

VampiricEye
    Bruger
    24.608 indlæg

#1983 Fedt!

#1985 Rettelse: En PS4 er en fin maskine, så længe man ikke forventer en Switch.:D

Nintendoredaktør

Schalde
    Bruger
    5.668 indlæg

#1975 Jeg ellllsker min Switch og det samme gør damen… Har lige nu 5-6 spil på ventelisten. Er pt igang med Dead cells og Octopath Traveler. Så bare for købt. en masse spil og hygge sig med sammen heriblandt Mario Party.

Eneste minus som desværre er ret stort er at spillende, især Nintendo egen katalog er vildt dyre og falder sjældent i pris.

I could agree with you, but then we'd both be wrong

VampiricEye
    Bruger
    24.608 indlæg

#1987 Vildt dyre? Jeg gav 344kr. inkl. fragt for Super Mario Odyssey på release day. Og det er bare ét eksempel. Det synes jeg personligt ikke er dyrt.:)

Nintendoredaktør

Schalde
    Bruger
    5.668 indlæg

#1988 sorry..mente kun digital. Odyssey, botw , Mario party og kart… Er stadig til fuld pris 479,- til trods for de er halvanden år gammel. Synes man generelt burde sætte spil ned til 299,- eller 349,- når de rammer en vis alder. Tvinger bare folk til at købe ulovlige keys

I could agree with you, but then we'd both be wrong

VampiricEye
    Bruger
    24.608 indlæg

#1989 Ahh. Man køber selvfølgelig fysisk, når det er muligt.:)

Nintendoredaktør

Fisker
    Bruger
    11.860 indlæg

#1990 Man bruger selvfølgelig ikke døde medier 10-15 år efter de blev lagt i graven.

VampiricEye
    Bruger
    24.608 indlæg

#1991 Wii Shoppen er lige blevet lukket. Farvel til de digitale spil. Mine skiver virker endnu. Jeg ved godt, hvad jeg foretrækker.:) Og som det allerede er gjort klart, så er fysisk også meget billigere, og der er mulighed for videresalg, hvis man er til den slags. What’s not to like, siger jeg bare.:)

Nintendoredaktør

Viser 15 kommentarer - 1.981 til 1.995 (af 2.183 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.