fredag, juli 19, 2019

Nintendo Switch tråden

Daily Rush Debat Platform Nintendo Nintendo Switch tråden

• Forfatter
    Emne

VampiricEye
    Bruger
    24.553 indlæg

Hvem af jer skal have maskinen? Til launch? Senere? Grå ører eller farvede ører?:D Hvilke spil ser I mest frem til?

Personligt håber jeg på at kunne få den med de farvede ører til launch.:) Jeg har ikke spillet så meget Zelda i mit liv, men BotW ser dragende ud, så selvfølgelig skal jeg have det med. Ellers er det mest interessante omkring launch nok Snipperclips, som jeg er faldet pladask for efter at have set gameplay. Mit mest ventede spil er Super Mario Odyssey. 3D-Mario er altid godt, og det ser meget lovende ud! Jeg kan næsten ikke vente til jul!:D

Ellers glæder jeg mig bare generelt til at få mulighed for at lege med den nye hardware. Og jeg er spændt på, hvad der ellers kommer på eShoppen af små hyggespil. Det bliver godt.:)

Nintendoredaktør

Viser 15 kommentarer - 1.966 til 1.980 (af 2.152 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

aloC
    Moderator
    8.842 indlæg

#1962: Nej, det giver en Error 401. Prøv at teste dit link i incognito mode, så burde du også få den.

"I am Guybrush Threepwood and i wanna be a pirate!"

VampiricEye
    Bruger
    24.553 indlæg

#1963 Det virker fint for mig i inkognito. Både på telefon og pc.

Prøv det her i stedet: https://drive.google.com/open?id=14uXa7Xe1k_DVFHhq4CvLz_G_1fDrZN2K8Q

Nintendoredaktør

aloC
    Moderator
    8.842 indlæg

#1964: Så virkede det. Lækker samling! Min søn ville blive helt ekstatisk over de morgenmadsæsker dér 😂

VampiricEye
    Bruger
    24.553 indlæg

#1965 Hehe, jeg købte 10 æsker hjem. To er gemt, én er smagt på (føj!) og 7 er solgt. Bl.a. til nogle rushere.:)

Nintendoredaktør

aloC
    Moderator
    8.842 indlæg

#1966: Hvad købte og solgte du dem for? Jeg har fundet en til 69kr plus 30 kr i fragt. Lidt pebret.

VampiricEye
    Bruger
    24.553 indlæg

#1967 De røg til 75kr. Eller to for 140kr. Jeg gav selv lige over 700kr. med fragt, så det var ikke noget, jeg tjente penge på.:)

Nintendoredaktør

VampiricEye
    Bruger
    24.553 indlæg

Jeg fik lige rodet lidt mere med det: https://drive.google.com/open?id=1ilYtJRj7i_k3bMnvxAGWKd65ZKU5cOs1EQ

De er i højere grad arrangeret efter størrelse, morgenmaden er rykket, og så er der smidt et par figurer på hylderne.:)

Nintendoredaktør

Elleve
    Bruger
    3.791 indlæg

Så har jeg lige reserveret 1 stk. Switch, pro controller og Breath of the wild til afhentning hos elmutanten når jeg har fri fra arbejde. Havde ellers forsvoret at jeg skulle have en konsol igen (PCMasterrace!) men Zelda var udslagsgivende…

Har gennemført Ocarina of Time 4 gange på Nintendo 64 i sin tid og når jeg så har fået nok af det skal jeg også have Mario oddysey (Mario 64 blev også gennemført med alle stjerner samlet). Det skal spilles på 65 tommer LG Oled der hjemme. Tror jeg smutter en time før fra arbejde i dag

"You are the owner and operator of your own brain"

• Denne kommentar blev ændret for 5 måneder, 2 uger siden af  Elleve.
    • Denne kommentar blev ændret for 5 måneder, 2 uger siden af  Elleve.

VampiricEye
    Bruger
    24.553 indlæg

#1970 God fornøjelse! Jeg gad godt at kunne glemme BotW og så opleve det hele forfra igen.:)

Nintendoredaktør

Elleve
    Bruger
    3.791 indlæg

#1971 Takker glæder mig til at komme i gang

"You are the owner and operator of your own brain"

aloC
    Moderator
    8.842 indlæg

#1970: Nice, du har noget godt i vente. BOTW er fantastisk! Og Odyssey er også virkeligt virkeligt godt.

Baijs
    Bruger
    1.291 indlæg

BOTW er nok mit yndlingsspil pt. Det er så vildt og som de andre, så gad jeg godt opleve det hele på ny igen… Håber de kommer med et nyt spil i samme engine og stil.

JeBus
    Bruger
    283 indlæg

ohhh.. jeg sidder også med musen over bestil knappen hele tiden, men jeg kan ikke tage mig sammen..
    Har sådan haft lyst til bare at fede den stille og roligt med Mario og BOTW, men syntes også 2400 + spil er meget

og lige et spørgsmål til switch folket:
    Hvordan ser billedet ud nå man blæser det op på en 65″ tv, nu hvor det kun er 720p?

puuha, det tar' cirka li'så lang tid som det gør for en tosse at binde sine træsko...

VampiricEye
    Bruger
    24.553 indlæg

#1975 Just do it!:D

Switch kan levere op til 1080p, når den er docked.:)

Nintendoredaktør

JeBus
    Bruger
    283 indlæg

Ah så har jeg læst forkert takker!
    Fruen siger også jeg skal holde kæft om den og “så køb da lortet!”
    hmm.. kunne være der skulle hives en hjem efter næste uges ferie!

puuha, det tar' cirka li'så lang tid som det gør for en tosse at binde sine træsko...

Viser 15 kommentarer - 1.966 til 1.980 (af 2.152 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.