tirsdag, marts 19, 2019

Nintendo Switch tråden

Daily Rush Debat Platform Nintendo Nintendo Switch tråden

• Forfatter
    Emne

VampiricEye
    Bruger
    24.442 indlæg

Hvem af jer skal have maskinen? Til launch? Senere? Grå ører eller farvede ører?:D Hvilke spil ser I mest frem til?

Personligt håber jeg på at kunne få den med de farvede ører til launch.:) Jeg har ikke spillet så meget Zelda i mit liv, men BotW ser dragende ud, så selvfølgelig skal jeg have det med. Ellers er det mest interessante omkring launch nok Snipperclips, som jeg er faldet pladask for efter at have set gameplay. Mit mest ventede spil er Super Mario Odyssey. 3D-Mario er altid godt, og det ser meget lovende ud! Jeg kan næsten ikke vente til jul!:D

Ellers glæder jeg mig bare generelt til at få mulighed for at lege med den nye hardware. Og jeg er spændt på, hvad der ellers kommer på eShoppen af små hyggespil. Det bliver godt.:)

Nintendoredaktør

Viser 15 kommentarer - 1.951 til 1.965 (af 2.069 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

VampiricEye
    Bruger
    24.442 indlæg

#1947 Der er ikke dansk tale (så vidt jeg ved). Der er noget snak, men det meste er ikke vigtigt for historien.

Nintendoredaktør

aloC
    Bruger
    8.832 indlæg

Nogen her der har givet sig i kast med LABO? Jeg står og skal shoppe fødselsdagsgaver til min søn der fylder 6 og har kigget lidt på Nintendo LABO. Tænkte at Variety Kit ville være et godt sted at starte?

Derudover tænker jeg at han skal have et spil ved siden af. Han har snakket en del om Mario + Rabbids da han har set nogle plakater af det og han er meget glad for både Mario og Raving Rabbids. Men jeg er bange for at gameplayet slet ikke er noget for ham. Nogen erfaringer?

Han ønsker sig også Donkey Kong: Tropical Freeze og New Super Mario U Deluxe og der hælder jeg mere til en af dem trods alt. Han har allerede Mario Kart og Super Mario Odyssey.

"I am Guybrush Threepwood and i wanna be a pirate!"

navnetrold
    Bruger
    2.385 indlæg

Der der Mario + Rabbits er vist på udsalg på eshoppen lige pt.

Jeg har ikke prøvet så kan intet sige om gameplay.

Bacon er den nye salat

Noize
    Bruger
    4.371 indlæg

#1947 +1, min dreng på 11 er insteresseret men laaange historier på engelsk fanger han ikke endnu så kunne være interessant om spillet er dansk tekstet?

Fisker
    Bruger
    11.678 indlæg

Mario + Rabbids er en XCOM klon, altså en top-down tactical shooter.

Den er selvfølgelig noget mere tilgivende end XCOM, og den har også nogle adventure/puzzle elementer mellem de forskellige baner.

Men der er vel en masse gameplay videoer på Youtube.

Fisker
    Bruger
    11.678 indlæg

#1951 Heller ikke nogen dansk tekst

• Denne kommentar blev ændret for 2 måneder siden af  Fisker.

Noize
    Bruger
    4.371 indlæg

#1953, tak, øv

aloC
    Bruger
    8.832 indlæg

@1952: Jep, har også kigget på gameplay videoer af det og det er derfor jeg har konkluderet at det nok ikke er noget for ham. Ændre bare ikke på at han bliver ved med at nævne det

Krisp
    Bruger
    4.983 indlæg

#1955: Hvis det er det spil han snakker mest om, så er det vel også det han skal have. :-). Så må han jo lære det. :-D. Har du prøvet at vise ham gameplay videoer fra spillet, så han godt ved at det ikke er et typisk Mario platforms spil ?

Det er muligt at sætte sværhedsgraden ned i spillet. Det var jeg selv nødt til at gøre brug af i 3. verden, fordi jeg ikke er super go’ til strategi.

Donkey Kong Tropical Freeze er dog også en hardcore platformer, nogle af banerne og bosserne er sindssyge i det spil. Der kan man dog være 2 og hjælpe hinanden, hvis du selv vil spille med.

Steam: Krisp89 - Origin: Krisp1989 - BattleTag: Krisp#2319

• Denne kommentar blev ændret for 2 måneder siden af  Krisp.

Baijs
    Bruger
    1.286 indlæg

Jeg er gået i gang med Caveblazers, som er endnu et indiespil, som tidligere har været udgivet til PC, men nu er kommet hjem på rette platform i form af Switchen. Det minder i virkeligheden en del om Dead Cells, men med en lidt anden stil. Jeg er indtil videre ret vild med det og så er det på tilbud her i første uge.

knaseren
    Bruger
    6.581 indlæg

jeg har købt det nye new super mario deluxe. håber jeg modtager imorgen. elsker 2d side scroller.

i7-6700k - asus z170 pro gaming - 16gb corsair dominator platinum 3000mhz - asus strix 1080ti - 27" Asus ROG swift PG279Q - 500gb samsung 950 pro - 500gb samsung 850 - Fractal define XL

VampiricEye
    Bruger
    24.442 indlæg

Jeg fik lige rykket lidt rundt i mit gameroom i dag, så der kunne blive nogle hylder til Switch CE: https://drive.google.com/open?id=14uXa7Xe1k_DVFHhq4CvLz_G_1fDrZN2K8Q

Der er også et par bøger og noget amiibo-morgenmad. Jeg er oppe på en 30 stykker af CE efterhånden, men jeg synes ikke, at de ser ud af meget, når de bliver sat op sådan.:D

Nintendoredaktør

jhs
    Bruger
    794 indlæg

Jeg har ved en fejl fået en ekstra s-charge til min Switch. Jeg har på ingen måde behov for 2 – så den vil jeg gerne sælge.

Giv et bud. Jeg bor i KBH.

https://www.s-charge.co.uk/product-page/switchcharge

aloC
    Bruger
    8.832 indlæg

#1956: Tjah.. Men jeg tror stadig han ret hurtigt ville holde op med at spille det når han fandt ud af hvad det egentligt var. Så vil jeg hellere give ham noget jeg ved han ville spille. Kan godt være det ender med at blive New Super Mario Bros U. Det ved jeg han vil elske og det er nok også lidt mere hans niveau end Donkey Kong.

#1959: Dit billede virker ikke

VampiricEye
    Bruger
    24.442 indlæg

#1961 Hmm, det virkede ellers for mig. Er det nye link bedre?

Nintendoredaktør

Viser 15 kommentarer - 1.951 til 1.965 (af 2.069 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.