tirsdag, maj 21, 2019

Nintendo Switch tråden

Daily Rush Debat Platform Nintendo Nintendo Switch tråden

• Forfatter
    Emne

VampiricEye
    Bruger
    24.477 indlæg

Hvem af jer skal have maskinen? Til launch? Senere? Grå ører eller farvede ører?:D Hvilke spil ser I mest frem til?

Personligt håber jeg på at kunne få den med de farvede ører til launch.:) Jeg har ikke spillet så meget Zelda i mit liv, men BotW ser dragende ud, så selvfølgelig skal jeg have det med. Ellers er det mest interessante omkring launch nok Snipperclips, som jeg er faldet pladask for efter at have set gameplay. Mit mest ventede spil er Super Mario Odyssey. 3D-Mario er altid godt, og det ser meget lovende ud! Jeg kan næsten ikke vente til jul!:D

Ellers glæder jeg mig bare generelt til at få mulighed for at lege med den nye hardware. Og jeg er spændt på, hvad der ellers kommer på eShoppen af små hyggespil. Det bliver godt.:)

Nintendoredaktør

Viser 15 kommentarer - 1.936 til 1.950 (af 2.103 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

VampiricEye
    Bruger
    24.477 indlæg

#1931 Du kan låne dem ud. Du kan sælge dem, hvis du bliver træt af dem. Og så er de større titler som regel MEGET billigere fysisk.

Nintendoredaktør

Fisker
    Bruger
    11.779 indlæg

Hvad tror i vil være en fair brugtpris på en launch-Switch uden emballage og nogle spil?

VampiricEye
    Bruger
    24.477 indlæg

#1934 Det kommer an på stand samt hvilke spil.:) Køber du eller sælger du?

Nintendoredaktør

Fisker
    Bruger
    11.779 indlæg

#1935 Uden emballage og uden nogle spil

Mig som sælger, og vil sige den nærmest er som ny, har sådan set hverken brugt joycon’s(udskiftet ved launch), grip (pro-controller :P) eller dock (Købte en ny switch et par måneder senere og dens dock er aldrig brugt).

I forvejen har den nærmest aldrig været ude af docken, så det var rimelig nemt lige at at fjerne et par fingreaftryk.

Schalde
    Bruger
    5.490 indlæg

Så blev Zelda BOTW langt om længe gennemført. Købte min switch i starten af Oktober 2018 og 120timer senere. Fantastisk spil 9.5/10 Dog synes jeg der manglede lidt kød på slutningen.

91 Shrines
    125 Seeds

Skal ihvertfald have klaret div. dlc materiale såsom trial of sword og vil også have de sidste 35-40 shrines. Seeds bliver der ikke brugt meget tid på.

I could agree with you, but then we'd both be wrong

• Denne kommentar blev ændret for 4 måneder, 2 uger siden af  Schalde.

VampiricEye
    Bruger
    24.477 indlæg

#1936 Ahh, på den måde.:)

#1937 Jeg brugte 200 timer over en periode på 10 måneder eller sådan noget. Jeg er enig i, at slutningen er lidt ligegyldig. Men det er stadig et af mine absolutte yndlingsspil all-time.:) Jeg skal også tilbage og spille DLC på et tidspunkt, men jeg har lige givet nogle andre spil chancen også.:)

Nintendoredaktør

Schalde
    Bruger
    5.490 indlæg

#1938 Hat det ligesom dig…. Ved næsten ikke om jeg tør købe Mario Odyssey. Har egentlig samme forventning om at spillet vil suge mig ind i mange timer… Men kan det overhovedet hamle op med Zelda, Stor verden, historie etc?

VampiricEye
    Bruger
    24.477 indlæg

#1939 Odyssey er også rigtig godt, men det kan slet ikke måle sig med BotW. Det er dog stadig værd at spille.:)

Nintendoredaktør

Schalde
    Bruger
    5.490 indlæg

#1940 Det fint.. Venter dog til det rammer 40 eller 50% rabat

VampiricEye
    Bruger
    24.477 indlæg

#1941 Så kan du godt nok vente længe.:D Hvad vil du give for det?

Nintendoredaktør

Schalde
    Bruger
    5.490 indlæg

#1942 Det var til 50% på black friday så mon ikke det kommer igen. Søger kun digitalt så min kæreste også kan spille det på hendes switch hjemme hos hende.

Nupper muligvis Octopath som er sat 40% ned pt. Skal lige prøve demoen imorgen. Har du prøvet det??

• Denne kommentar blev ændret for 4 måneder, 2 uger siden af  Schalde.

VampiricEye
    Bruger
    24.477 indlæg

#1943 Jeg har nok spillet Octopath i omkring 15 timer, så jeg har kun lige kradset i overfladen. Jeg skal helt sikkert tilbage til det på et tidspunkt.:) Men prøv demoen. Hvis du køber spillet, så kan du fortsætte på din save fra demoen.

Nintendoredaktør

knaseren
    Bruger
    6.603 indlæg

er der kommet flere hyggelige rpg spil lige som det golf spil der kom til switch? jeg har slet ikke fulgt med i 1 år med switch spil

i7-6700k - asus z170 pro gaming - 16gb corsair dominator platinum 3000mhz - asus strix 1080ti - 27" Asus ROG swift PG279Q - 500gb samsung 950 pro - 500gb samsung 850 - Fractal define XL

Baijs
    Bruger
    1.291 indlæg

Hmm der er Moonlighter, som er dungeon crawler med dertilhørende shop. Måske det kunne være noget?

maestrow
    Bruger
    633 indlæg

Er der nogen der ved om Pokemon Lets Go har dansk tale? Er der meget med at gå rundt og snakke med characterer?

Viser 15 kommentarer - 1.936 til 1.950 (af 2.103 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.