onsdag, august 21, 2019

Nintendo Switch tråden

Daily Rush Debat Platform Nintendo Nintendo Switch tråden

• Forfatter
    Emne

VampiricEye
    Bruger
    24.583 indlæg

Hvem af jer skal have maskinen? Til launch? Senere? Grå ører eller farvede ører?:D Hvilke spil ser I mest frem til?

Personligt håber jeg på at kunne få den med de farvede ører til launch.:) Jeg har ikke spillet så meget Zelda i mit liv, men BotW ser dragende ud, så selvfølgelig skal jeg have det med. Ellers er det mest interessante omkring launch nok Snipperclips, som jeg er faldet pladask for efter at have set gameplay. Mit mest ventede spil er Super Mario Odyssey. 3D-Mario er altid godt, og det ser meget lovende ud! Jeg kan næsten ikke vente til jul!:D

Ellers glæder jeg mig bare generelt til at få mulighed for at lege med den nye hardware. Og jeg er spændt på, hvad der ellers kommer på eShoppen af små hyggespil. Det bliver godt.:)

Nintendoredaktør

Viser 15 kommentarer - 1.921 til 1.935 (af 2.169 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

Schalde
    Bruger
    5.639 indlæg

Nogle der kan anbefale gode håndholdte chill spil.

Har overvejet darkest dungeon… fungere det fint på switchen ifht pc??

I could agree with you, but then we'd both be wrong

VampiricEye
    Bruger
    24.583 indlæg

#1918 Man kan vist ikke kalde Darkest Dungeon chill.:D Jeg har ikke prøvet det på en PC, men det fungerer rigtig fint til Switch.:)

Nintendoredaktør

Schalde
    Bruger
    5.639 indlæg

#1919 haha.. med chill mener jeg et spil man nemt kan styre uden hurtig kontrol osv. Men overvejer at købe det. Hollow knight skuffede desværre

I could agree with you, but then we'd both be wrong

jhs
    Bruger
    794 indlæg

Jeg holder meget af Diablo3 og Civ som gode håndholdte spil

Fribo
    Bruger
    926 indlæg

Darkest dungeon er perfect til håndholdt

*Der tages forbehold for eventuelle stavefejl, ulogiske sammenhænge, trykfejl og falske informationer

Canis_Lupus
    Bruger
    2.343 indlæg

Har i set, SEGA har udgivet et fantastisk “Classic games” Collection,
    med 53 spil!!! Golden axe 1,2,3. Sonic, 1, 2.. Altered beast osv osv.

• Denne kommentar blev ændret for 8 måneder siden af  Canis_Lupus.

VampiricEye
    Bruger
    24.583 indlæg

Jeg talte lige mine fysiske Switch-spil. Med de tre, jeg har fået i julegave, så har jeg lige præcis ramt de 100 spil.:D Og det er som sagt kun fysisk.

Nintendoredaktør

Noize
    Bruger
    4.391 indlæg

Hvor du ikke kommer halvvejs i 3/4 del af de spil. Det er et fint system men kan ikke rigtig forenes med hoarder trangen du har kørende med de switch spil men, men to each his own. Ved bare en dag du kommer til at sidde og kigge på alle de plastic kasser og tænke, hvad købte jeg alt det skrammel til for ingen verdens nytte. Been there

VampiricEye
    Bruger
    24.583 indlæg

#1925 Har juleanden sat sig på tværs?:D Jeg hygger mig nu meget fint både med at spille og at samle. Og hvis jeg bliver træt af det, så må jeg jo sælge ud af overskudslageret.:) Det sker dog næppe. Jeg har sjældent fortrudt et køb, men jeg har flere gange fortrudt et salg.

Nintendoredaktør

Canis_Lupus
    Bruger
    2.343 indlæg

Jeg vil lige sige at det der ” Sega Classic games” Collection, til switch, er sindsyg fedt i håndholdt mode.

Det er faktisk første gang at jeg fortrækker at spille et Switch i håndholdt mode end på et HDTV fordi det er så nostalgisk.
    Ville næsten ønske at man kunne koble et Sega Mega drive bluetooth controller til switchen.

Anubis
    Bruger
    5.686 indlæg

Sønnike fik en Switch i julegave (ja, det er også til far selvfølgelig :D), og med Smash Bros til.

Nu har jeg bestilt Rayman på godt tilbud, men vil også gerne købe Kirby Star Allies samt Mario Odyssey. Synes sgu det er pebrede priser, især for Kirby men han er vildt begejstret for den figur, så tænker jeg må skaffe det.

Nogen af jer der ser frem imod Mario Deluxe spillet der kommer i januar? Det ligner klassisk platform i bedre kvalitet. Umiddelbart et must have?

Is The Grizzly Reaper mowing?

VampiricEye
    Bruger
    24.583 indlæg

#1928 Det er New Super Mario Bros. U fra Wii U i en forbedret udgave. Det var rigtig godt til Wii U, så mon ikke det også bliver det til Switch.:)

Nintendoredaktør

Anubis
    Bruger
    5.686 indlæg

#1929 – Så bliver det et must!

Btw så er jeg enig i at det er 1000 gange federe at have spillene fysisk til Switch. De der cartridges gør noget godt for en så går det altså ikke med digital!

Is The Grizzly Reaper mowing?

Fisker
    Bruger
    11.832 indlæg

#1930 Hvad gør de da udover at smage dårligt?

Canis_Lupus
    Bruger
    2.343 indlæg

#1932 de har en eller anden form for nostalgisk effekt

Viser 15 kommentarer - 1.921 til 1.935 (af 2.169 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.