fredag, december 14, 2018

Nintendo Switch tråden

Daily Rush Debat Platform Nintendo Nintendo Switch tråden

• Forfatter
    Emne

VampiricEye
    Bruger
    24.115 indlæg

Hvem af jer skal have maskinen? Til launch? Senere? Grå ører eller farvede ører?:D Hvilke spil ser I mest frem til?

Personligt håber jeg på at kunne få den med de farvede ører til launch.:) Jeg har ikke spillet så meget Zelda i mit liv, men BotW ser dragende ud, så selvfølgelig skal jeg have det med. Ellers er det mest interessante omkring launch nok Snipperclips, som jeg er faldet pladask for efter at have set gameplay. Mit mest ventede spil er Super Mario Odyssey. 3D-Mario er altid godt, og det ser meget lovende ud! Jeg kan næsten ikke vente til jul!:D

Ellers glæder jeg mig bare generelt til at få mulighed for at lege med den nye hardware. Og jeg er spændt på, hvad der ellers kommer på eShoppen af små hyggespil. Det bliver godt.:)

DR's uofficielle Nintendo-redaktør

Viser 15 kommentarer - 1.906 til 1.920 (af 1.920 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

Schalde
    Bruger
    5.368 indlæg

#1900 Fangede mig ikke lige desværre.

#1901 Det der tiltaler mig mest er at der er utrolig mange ting at samle i spillet, lige nu kan jeg ikke bestemme imellem dead cells og hollow knight

I could agree with you, but then we'd both be wrong

VampiricEye
    Bruger
    24.115 indlæg

#1902 Hvis du smider Switchen i sleep mode med et spil kørende, så tager det ikke meget mere end 2 sekunder at vende tilbage igen.:)

Superknys
    Bruger
    2.521 indlæg

Oh yes, RIGTIG mange forskellige ting at samle! Hvis du vil have 100%, så kommer det til at tage tid.

Canis_Lupus
    Bruger
    2.158 indlæg

Celeste er fantastisk. Soundtracket alene er pengene værd

Baijs
    Bruger
    1.269 indlæg

Celeste er genialt, men man samler ikke rigtigt ting. Hvert fald ikke loot. Der er Dead Cells nok bedre. Dead Cells er jo så meget ensformigt, da det jo bare er den type spil. Men jeg har været fint underholdt. Hollow Knight er genialt og SVÆRT. Men jeg ved ikke om jeg vil kalde det så meget loot baseret. Altså man lærer jo nye moves igennem hele spillet og kan købe lidt i nogle shops. Men fokus i spillet er mere at hoppe rundt og slå med sit sværd og kaste lidt magi.

Jeg hygger meget lidt med Moonlighter lige nu. Det har tage lidt tid før jeg fandt kærligheden for det, men lige pt. er det sjovt. Man har sin egen lille shop i en by, hvor man så om natten udforsker dunegoens og finder loot. Så kan man sælge sit loot om dagen og crafte ting i andre shops med det man finder.

jhs
    Bruger
    791 indlæg

#1904 Det ved jeg, og måske det fedeste ved Switchen, men jeg vil ha to spil der kun tager 2 sekunder

Så kan jeg have et spil som fx Diablo som er godt at spille i 15-20 minutter sammen med fx Zelda som jeg gerne vil have lidt mere tid til inden jeg tænder. Eller at kunne skifte mellem Diablo og Civ uden at skulle bruge tid på loade. Det ville være fedt.

Canis_Lupus
    Bruger
    2.158 indlæg

Så er det forhåbentlig i aften det sker!!!
    Super Smash Brothers Ultimate!!! Bring it on bitches!!!!

VampiricEye
    Bruger
    24.115 indlæg

Hmm, det lader til, at Coolshop ikke kan levere Smash pro controlleren lige foreløbig.:(

Baijs
    Bruger
    1.269 indlæg

Jaaa Smash tid! Henter spillet i morgen i mutanten!

VampiricEye
    Bruger
    24.115 indlæg

#1911 Jeg får mit sendt fra England, så jeg kan få en steelbook med. Så jeg når nok ikke at få det til launch. Jeg er heldigvis ikke Smash-fanatiker, så det overlever jeg snildt.:)

RadeonXRay
    Bruger
    80 indlæg

Jeg er stadig igang med Pokemon, men jeg står også klar imorgen kl. 10 til at hente mit eksemplar af Smash i Elgiganten imorgen 👌
    Det bliver sååååå fedt!!! Desværre har jeg en eksamens opgave til mandag morgen, så får ikke samlet vennerne til nogen omgange før om nogen ugers tid /:

Canis_Lupus
    Bruger
    2.158 indlæg

HOLY SHITBALLS BATMAN!!!!!! de skriver at
    det er kl 24.00 i dag i Japan at den måske bliver udgivet…

dsv.. vi kan ‘måske’ allerede spille den i aften kl 21.00!!!!!!!!

When does Super Smash Bros Ultimate release? Is there a midnight launch?
    It appears that Super Smash Bros Ultimate will release around midnight Eastern time on December 7, which means the game may be available for download as early as 9 pm Pacific on December 6. A lot of this comes down to specifics over on the Nintendo Switch eShop, which may or may not take into account a user’s geographical location when unlocking pre-ordered games. For all intents and purposes, however, the Super Smash Bros Ultimate should be available for download after midnight around the world, which may be earlier or later than midnight depending on individual time zones.

Canis_Lupus
    Bruger
    2.158 indlæg

Lige til info,
    man kan købe 12 måneders abonnement til Nintendo switch via den amerikanske butik, det koster kun 20 USD!!!. Der er lige et men,,,, man bliver bundet til den amerikanske butik.
    Dvs. når man spiller online, er det via de amerikanske servere.

jeg prøvede en kamp i Mario Kart hurtigt, hvor jeg blev nr.3 og en enkelt kamp i SMASH BROS ULTIMATE, det hele var uden lag.

Det der nintendo online (NES spil) er også ok, men spil udvalget er sku ikke særlig stort.

• Denne kommentar blev ændret for 6 dage, 20 timer siden af  Canis_Lupus.

Baijs
    Bruger
    1.269 indlæg

#1915 Helt ærligt, du sparer 20 kr på det der? Koster det ikke 150 i den danske store? Jeg har da købt et år til 150 kr, så jeg har backup af mine games. Synes jeg slet ikke er urimeligt.

Har hentet Smash Bros og bliver nok nødt til liiiiige at prøve det her på job

Canis_Lupus
    Bruger
    2.158 indlæg

Jo det har du sku ret i, hahaha…
    Den danske var næsten lige så billig
    jeg har bare gjort det til en vane at jeg altid køber via USA.

Viser 15 kommentarer - 1.906 til 1.920 (af 1.920 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.