onsdag, marts 20, 2019

Nintendo Switch tråden

Daily Rush Debat Platform Nintendo Nintendo Switch tråden

• Forfatter
    Emne

VampiricEye
    Bruger
    24.442 indlæg

Hvem af jer skal have maskinen? Til launch? Senere? Grå ører eller farvede ører?:D Hvilke spil ser I mest frem til?

Personligt håber jeg på at kunne få den med de farvede ører til launch.:) Jeg har ikke spillet så meget Zelda i mit liv, men BotW ser dragende ud, så selvfølgelig skal jeg have det med. Ellers er det mest interessante omkring launch nok Snipperclips, som jeg er faldet pladask for efter at have set gameplay. Mit mest ventede spil er Super Mario Odyssey. 3D-Mario er altid godt, og det ser meget lovende ud! Jeg kan næsten ikke vente til jul!:D

Ellers glæder jeg mig bare generelt til at få mulighed for at lege med den nye hardware. Og jeg er spændt på, hvad der ellers kommer på eShoppen af små hyggespil. Det bliver godt.:)

Nintendoredaktør

Viser 15 kommentarer - 1.876 til 1.890 (af 2.071 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

Baijs
    Bruger
    1.286 indlæg

Så fik jeg ombyttet min Switch og overført alt fra den gamle maskine uden problemer. Har lige testet i stuen og signalet er langt bedre, så nu mister den højre joy-con ikke signal. Blot en reminder til alle der kunne have problemer, så er der udover et fix til den venstre Joy-con også problemer med nogle konsoller, hvor den højre joy-con kan drille. Vil tro det kun er de helt første.

Jeg er pt. igang med at prøve at komme igennem Shovel Knight. Målet er at komme igennem alle de spil, som jeg har fået købt, så jeg ikke føler, at jeg kommer for langt bagefter. Det går ganske fint

Schalde
    Bruger
    5.436 indlæg

Skal lige være sikker på jeg har forstået det rigtig… info fra nintendos egen side

A Nintendo Account can have one primary console, and while using the primary console, any user account on the console can play the digital software you’ve purchased.

Betyder det at hvis jeg køber en digital udgave af et spil på e shop på min switch så kan min kæretse ikke logge på min konto på hendes switch og spille det spil??

Årsagen er at vi bor hver for sig og ses kun i weekenderne så vil være rart at vide om jeg skal ud og købe fysiske spil eller om det er muligt at dele digitalt.

I could agree with you, but then we'd both be wrong

VampiricEye
    Bruger
    24.442 indlæg

#1875 Jeg har ikke selv prøvet det, men det skulle være muligt at dele digitale spil nu: https://www.theverge.com/2018/9/19/17879064/nintendo-switch-online-digital-games-multiple-consoles

#1874 “Målet er at komme igennem alle de spil, som jeg har fået købt”

Det ville være ren mission impossible for mig. All hail the backlog.:D

Nintendoredaktør

VampiricEye
    Bruger
    24.442 indlæg

#1875 Jeg har ikke selv prøvet det, men det er vist for nyligt blevet muligt at dele digitalt: https://www.theverge.com/2018/9/19/17879064/nintendo-switch-online-digital-games-multiple-consoles

#1874 “Målet er at komme igennem alle de spil, som jeg har fået købt”

Det ville være ren mission impossible for mig. All hail the backlog!:D

Nintendoredaktør

Zchez
    Bruger
    497 indlæg

#1876 hvordan i alverden deler man spil?

Min propelflyver drøner derudaf

Schalde
    Bruger
    5.436 indlæg

Jeg forstår det hellere ikke.. og gider ikke investere i et digitalt spil hvis ikke kæresten derefter kan bruge den. Man skulle bare mene i 2018 at en cloud funktion burde være muligt med digitale køb, ved en simpelt ting som login med nintendo konto på forskellige switches.

VampiricEye
    Bruger
    24.442 indlæg

Jeg har som sagt ikke selv prøvet det, men der står mere om det her: https://www.reddit.com/r/NintendoSwitch/comments/9h7nrd/how_game_sharing_works/

I kan bare google. Der er skrevet masser af artikler om det.:)

Nintendoredaktør

Schalde
    Bruger
    5.436 indlæg

Mange tak for det.. nu forstår jeg det… og ja desværre må jeg nok erkende at jeg stadig skal købe fysiske spil i 2018

VampiricEye
    Bruger
    24.442 indlæg

#1880 Fysiske spil er også klart bedst.;) Men som jeg forstår det, så kan I da sagtens dele digitale spil, hvis det er det, I vil. Din bruger skal være på begge Switches, men I har hver jeres save.

Nintendoredaktør

Schalde
    Bruger
    5.436 indlæg

#1881 Synes bare jeg læste mig frem til at man skulle deaktivere sin konto på sin egen switch før man kan logge på en anden switch med den og dele sin digitale spil

VampiricEye
    Bruger
    24.442 indlæg

#1882 Sådan har jeg ikke forstået det. Du kan vist bare ikke spille det samme spil på to maskiner på samme tid.

Nintendoredaktør

Fisker
    Bruger
    11.681 indlæg

Ser i øvrigt ud til at der kommer en eller flere Diablo amiibos, der er hvert fald en Treasure Goblin amiibo, men der er også referencer til en anden Amiibo men ikke helt 100% på hvad det er.

Canis_Lupus
    Bruger
    2.269 indlæg

har et spørgsmål , Til Vampiric og alle dem som både har Mario Tennis og Mario Party til nintendo switch..

jeg købte Mario Tennis, og vi morer os mega meget med spillet, især 3-4 spillere i Swing mode.

Hvordan er Mario Party i forhold til Mario Tennis, er det ligeså sjov, kedeligere eller hvad mener i ? Tak for input, overvejer nemlig om jeg skal købe det.

RadeonXRay
    Bruger
    82 indlæg

Har allerede lagt over 1000 timer i Diablo 3 på PC, gennemført det på Xbox 360 og PS3, fået Platinum på PS4 og har takket nej tak til at klare de sidste 2 seasons med vennerne…

Alligevel sidder den store Blizzard-fan i mig og kunne rigtig godt tænke sig Diablo 3 på sin Switch! Specielt når 2 andre af Diablo vennerne også ser ud til at hoppe på vognen (Den ene af dem køber Diablo 3 Switch Bundlen)

Jeg skal dog med sikkerhed have den nye Goblin amiibo!
    https://www.ign.com/articles/2018/11/01/diablo-3-loot-goblin-amiibo-confirmed?abthid=5bdb4a3f9514518679000632

VampiricEye
    Bruger
    24.442 indlæg

Jeg talte lige mine fysiske Switch-spil, og jeg blev sgu lidt overrasket over, at jeg har ramt 82. Jeg nærmer mig 100.:D

#1885 Personligt foretrækker jeg Super Mario Party.:)

Nintendoredaktør

Viser 15 kommentarer - 1.876 til 1.890 (af 2.071 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.