lørdag, november 17, 2018

Nintendo Switch tråden

Daily Rush Debat Platform Nintendo Nintendo Switch tråden

• Forfatter
    Emne

VampiricEye
    Bruger
    24.025 indlæg

Hvem af jer skal have maskinen? Til launch? Senere? Grå ører eller farvede ører?:D Hvilke spil ser I mest frem til?

Personligt håber jeg på at kunne få den med de farvede ører til launch.:) Jeg har ikke spillet så meget Zelda i mit liv, men BotW ser dragende ud, så selvfølgelig skal jeg have det med. Ellers er det mest interessante omkring launch nok Snipperclips, som jeg er faldet pladask for efter at have set gameplay. Mit mest ventede spil er Super Mario Odyssey. 3D-Mario er altid godt, og det ser meget lovende ud! Jeg kan næsten ikke vente til jul!:D

Ellers glæder jeg mig bare generelt til at få mulighed for at lege med den nye hardware. Og jeg er spændt på, hvad der ellers kommer på eShoppen af små hyggespil. Det bliver godt.:)

DR's uofficielle Nintendo-redaktør

Viser 15 kommentarer - 1.846 til 1.860 (af 1.894 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

RadeonXRay
    Bruger
    76 indlæg

Med en ny Switch følger der 2 af det der “strips” med til joy-consne. De kan reverses, både passer til henholdsvis venstre/højre (-/+) joy-con.

Køber man et sæt joycons seperat, så mindes jeg ikke at de altid er inkluderet.

Timon5022
    Bruger
    1.329 indlæg

#1844, tak! Den må være forsvundet i flytterodet, jeg må få købt mig en ny en 😊

VampiricEye
    Bruger
    24.025 indlæg

#1844 Der følger altid to sorte straps med.

Krisp
    Bruger
    4.941 indlæg

Kan det virkeligt passe at Coolshop har lukket deres livechat ned? Skal man så skrive en mail for at bruge deres prisgaranti? Det er godt nok noget af en service forringelse hvis det passer.

Steam: Krisp89 - Origin: Krisp1989 - BattleTag: Krisp#2319

VampiricEye
    Bruger
    24.025 indlæg

#1847 De er ramt af sygdom i dag, så måske er det derfor, det ikke er muligt lige nu. Håber jeg. For ja, det vil være noget af en forringelse, hvis deres chat er fjernet permanent.

VampiricEye
    Bruger
    24.025 indlæg

#1847 Jeg har skrevet en mail til dem for at høre, om chatten er permanent lukket.

Krisp
    Bruger
    4.941 indlæg

#1848: Jeg ville prismatche noget i fredags, så der ledte jeg forgæves efter deres chat på websitet og kunne ikke finde den. Jeg søgte mig frem til det gamle chat link på Google, men her stod der at chatten var lukket.

Det er derfor jeg tænker at de muligvis har lukket chatten. Det var ellers den bedste del af Coolshop. Skrev en mail til dem fredag ved middags tid og har først fået svar nu.

Men kan godt se at de måske gerne vil gøre det sværere at prismatche for folk. På den her måde, kan et godt tilbud jo også nå at forsvinde, før man kan gøre brug af prisgarantien ved Coolshop, når der er så lang svartid på mails.

VampiricEye
    Bruger
    24.025 indlæg

#1850 Det er da bare elendig service, hvis de fortsat kører med prismatch, men gør det sværere at opnå det.

RadeonXRay
    Bruger
    76 indlæg

Indtil videre har jeg ikke været særligt “Wauw!” over de bundles som Nintendo har lavet indtil videre… Men den her tog mig alligevel på sengen!
    https://twitter.com/NintendoAmerica/status/1051819990582726658
    Damn den er lækker! Og specielt med Diablo på bagsiden af selve Switchen, samt det klassike “Demon vs. Angel” på selve docken!

VampiricEye
    Bruger
    24.025 indlæg

#1852 Hvis de skulle have ramt mig, så skulle de have haft specielle joy-con.:)

Krisp
    Bruger
    4.941 indlæg

#1852: Den er cool nok, men det er nu tasken der er det fedeste i den bundle.

Canis_Lupus
    Bruger
    2.110 indlæg

Så er der sku bestilt Neon-gule Joycons til 594 inklusiv levering
    OHHhhhh Glæder mig SÅ MEGET til Smash Brothers ultimate.

VampiricEye
    Bruger
    24.025 indlæg

#1850 Jeg har fået svar på min mail. Chatten har været lukket pga. sygdom. Så den skulle gerne vende tilbage.:)

VampiricEye
    Bruger
    24.025 indlæg

Starlink: Battle for Atlas er landet i dag. Er der andre end mig, der er hoppet på den vogn?:D

Baijs
    Bruger
    1.253 indlæg

Moonlighter har fået dato. 5.11. kommer det til Switch. Det glæder jeg mig godt nok til! Lige nu går tiden med at gennemføre Cpt. Toad indtil Moonlighter udkommer. Og så selvfølgelige RDR2 næste fredag på PS4.

Min Switch endte i øvrigt med at drille igen her hjemme, med den højre Joy-con igen. Så nu skal den ombyttes hos Bergsala. Venter på de får en ny maskine hjem, så mine ting kan blive overført.

Viser 15 kommentarer - 1.846 til 1.860 (af 1.894 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.