onsdag, november 21, 2018

Nintendo Switch tråden

Daily Rush Debat Platform Nintendo Nintendo Switch tråden

• Dette indlæg indeholder 1.895 kommentarer, har 82 deltagere og blev senest opdateret af  Schalde for 2 dage siden.
  • Forfatter
    Emne

VampiricEye
    Bruger
    24.045 indlæg

Hvem af jer skal have maskinen? Til launch? Senere? Grå ører eller farvede ører?:D Hvilke spil ser I mest frem til?

Personligt håber jeg på at kunne få den med de farvede ører til launch.:) Jeg har ikke spillet så meget Zelda i mit liv, men BotW ser dragende ud, så selvfølgelig skal jeg have det med. Ellers er det mest interessante omkring launch nok Snipperclips, som jeg er faldet pladask for efter at have set gameplay. Mit mest ventede spil er Super Mario Odyssey. 3D-Mario er altid godt, og det ser meget lovende ud! Jeg kan næsten ikke vente til jul!:D

Ellers glæder jeg mig bare generelt til at få mulighed for at lege med den nye hardware. Og jeg er spændt på, hvad der ellers kommer på eShoppen af små hyggespil. Det bliver godt.:)

DR's uofficielle Nintendo-redaktør

Viser 15 kommentarer - 1.696 til 1.710 (af 1.898 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

VampiricEye
    Bruger
    24.045 indlæg

#1693 Coolshop leverer det nok ikke personligt på fredag.:) Men som regel afsender de dagen før, så man har sit spil på release.

eXeel
    Bruger
    4.092 indlæg

Coolshops valg af fragtmuligheder

VampiricEye
    Bruger
    24.045 indlæg

Octopath er endnu ikke landet her.:( Så det bliver nok først i morgen. Anmeldelserne er begyndt at komme, og det tyder godt.:)

#1695 Vælg DAO, når det er muligt. Så er du sikker på at få din vare først på dagen.:) Med Postnord ved man aldrig, hvornår på dagen de gider at komme.

Timon5022
    Bruger
    1.329 indlæg

Jeg må jo lige prøve demo’en god ide Bare lang tid siden jeg har spillet en demo, men rart at progress er saved til full version, så er det jo ret ligetil

VampiricEye
    Bruger
    24.045 indlæg

#1697 Jep, det er ret smart.:)

Qipa
    Bruger
    768 indlæg

Så fik Octopath 9.3 i IGN review.
    Ikke dårligt.

Spillet ser da også ganske interessant ud

What?

eXeel
    Bruger
    4.092 indlæg

Det er ankommet med posten i nat, drengene er sendt ud og se, om den ligger klar i postkassen!

VampiricEye
    Bruger
    24.045 indlæg

#1700 Det lyder som DAO. Heldige asen!:D Jeg har bestilt hos CDON (exceptionelt billig CE), så det er nok Postnord. Så det er ikke til at sige, om det kommer i dag. Men jeg håber!

xwallah
    Bruger
    327 indlæg

Hey

Lige et spørgsmål til dem der har Mario Kart 8.
    Jeg har en søn på 3,5 år som ELSKER Mario Kart og ser ikke andet på iPad og TV (han tror det er ham selv der spiller med en Wii controller )
    Jeg synes jeg så i en video at man i Mario Kart kunne slå noget auto kør til, noget der ved om det er sandt? Jeg håbede på at man kunne slå det til så han kun skulle dreje til siderne.

pft.

VampiricEye
    Bruger
    24.045 indlæg

#1702 Det er sandt. I udgaven til Switch kan man slå auto accelerate til. Og assisted driving. Så bør selv en på 3,5 kunne komme rundt på banen.:)

Canis_Lupus
    Bruger
    2.119 indlæg

Så fik man lige købt Donkey Kong til Switch!!! Kæft et lækkert spil mand…
    Og Hollowknight er fandme også fedt lavet.
    Shovel knight fangede mig ikke rigtig, men hollow knight er bare så smukt at se på, og flotte animationer, elsker det.

VampiricEye
    Bruger
    24.045 indlæg

Så er Octopath Traveler: Traveler’s Compendium edition kommet ind af døren. Kæmpe kasse.:D

#1704 Du ved godt, at Shovel Knight og Hollow Knight ikke har noget med hinanden at gøre, ikke?:)

Rieder73
    Bruger
    5.725 indlæg

#1705:
    Det er heller ikke det han siger.

viewreview.podbean.com

eXeel
    Bruger
    4.092 indlæg

#1702 Mario Kart er den bedste serie til børn, fordi de netop kan få hjælp til alt! Og så kan de også styre med motion kontrol, så de bare skal hælde til siderne fremfor at dreje en stick.

#1705 Tillykke med at den kom til tiden Er i gang og ungerne, selvom jeg ikke tror det fanger dem, vil også gerne prøve. Må se om de kan få noget ud af det

VampiricEye
    Bruger
    24.045 indlæg

499kr. inkl. fragt for Octopath Traveler CE fra CDON. Der havde jeg heldet med mig.:D

#1706 Næh, han sammenligner bare to helt tilfældige spil med hinanden. Og det er ikke fordi, de begge hedder noget med Knight.;)

#1707 Tak.:D Jeg glæder mig til at komme igang. Jeg skal lige have lidt at spise, og så håber jeg, at min datter vil lade mig spille lidt.:)

Viser 15 kommentarer - 1.696 til 1.710 (af 1.898 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.