onsdag, september 19, 2018

Nintendo Switch tråden

Daily Rush Debat Platform Nintendo Nintendo Switch tråden

• Forfatter
    Emne

VampiricEye
    Bruger
    23.733 indlæg

Hvem af jer skal have maskinen? Til launch? Senere? Grå ører eller farvede ører?:D Hvilke spil ser I mest frem til?

Personligt håber jeg på at kunne få den med de farvede ører til launch.:) Jeg har ikke spillet så meget Zelda i mit liv, men BotW ser dragende ud, så selvfølgelig skal jeg have det med. Ellers er det mest interessante omkring launch nok Snipperclips, som jeg er faldet pladask for efter at have set gameplay. Mit mest ventede spil er Super Mario Odyssey. 3D-Mario er altid godt, og det ser meget lovende ud! Jeg kan næsten ikke vente til jul!:D

Ellers glæder jeg mig bare generelt til at få mulighed for at lege med den nye hardware. Og jeg er spændt på, hvad der ellers kommer på eShoppen af små hyggespil. Det bliver godt.:)

Jeg ELSKER Mikaas generøsitet!

Viser 15 kommentarer - 1.681 til 1.695 (af 1.767 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

Qipa
    Bruger
    767 indlæg

Så fik switch også Warframe så mangler de bare at porte FF 14 online også så køber jeg sku det system.

Hvilken spil mener i mangler at blive portet til switch før i købe systemet?

What?

VampiricEye
    Bruger
    23.733 indlæg

#1679 De fleste af os her i tråden har nok allerede maskinen.:) Men jeg mangler ét spil, før min PS4 bliver 100% blu-ray afspiller: Pro Evolution Soccer. Men det kommer nok tidligst til næste år.:(

eXeel
    Bruger
    4.089 indlæg

Kan det passe det er over 400kr for Octopath Traveller? Det virker ellers lovende på demoen…

VampiricEye
    Bruger
    23.733 indlæg

#1681 Omkring 350kr. hos Base.:) Det giver 315kr. hos Coolshop med Premium prismatch.

Jeg henter selv Traveler’s Compendium udgaven hjem, så det bliver lidt dyrere.:)

eXeel
    Bruger
    4.089 indlæg

Er det denne side :
    https://www.base.com/buy/product/octopath-traveller-nintendo-switch/dgc-octtns.htm

Har coolshop pris match med udenlandske sider? Det koster 342 kr på den side.

• Denne kommentar blev ændret for 2 måneder, 1 uge siden af  eXeel.

Krisp
    Bruger
    4.884 indlæg

#1675: Det er et af de bedste 2d platformere i mange år, er det svar nok? :-). Fedt gameplay, fantastisk varierede baner med et rigtigt fedt soundtrack, som vækker nostalgi.

#1677: Mig bekendt er der ikke co-op i Mario Tennis, der kan man kun spille imod hinanden. Men Tropical Freeze er rigtigt fedt i co-op, jeg spillede selv igennem det med konen. Det er sygt svært til tider og man kan sagtens bruge timer på at klare én boss. Det kunne vi i hvert fald, men det er fedt.

Steam: Krisp89 - Origin: Krisp1989 - BattleTag: Krisp#2319

VampiricEye
    Bruger
    23.733 indlæg

#1683 Jep, Coolshop prismatcher med hele EU.:)

#1684 Man kan spille double i Mario Tennis, hvis det tæller som co-op.

Rieder73
    Bruger
    5.667 indlæg

#1681:
    Det er ikke dyrt. Det koster spillene til Switch. Kan ikke se det er for dyrt med alt det underholdning du får? Der skulle være rigtig mange timer og hele 8 karakterer du kan spille som. Plus alt indhold er der. Der skulle eftersigende ikke komme DLC til spillet. Ud fra demoen at bedømme er det en helt ok pris i min bog.

viewreview.podbean.com

VampiricEye
    Bruger
    23.733 indlæg

#1686 Helt enig!

VampiricEye
    Bruger
    23.733 indlæg

Uhh, Octopath er sendt i dag. Jeg krydser fingre for, at det usandsynlige sker, og jeg får det i morgen.:D

cappahdap
    Bruger
    1.834 indlæg

Modtog min fysiske udgave af Thimbleweed Park i går

(Havde halvt glemt at jeg bestilte den).

PSN: cappahdap ::: STEAM: cappahdap

VampiricEye
    Bruger
    23.733 indlæg

#1689 Jeg glæder mig til at modtage min CE af den der.:D

Timon5022
    Bruger
    1.318 indlæg

#1688, Du må lige sige om det er noget værd. Det ser hyggeligt ud, men jeg ved ikke om jeg er til den slags spil. Har vidst kun spillet Chrono Trigger og Guardian’s Crusade af den type.

VampiricEye
    Bruger
    23.733 indlæg

#1691 Har du overvejet at prøve demoen?:)

eXeel
    Bruger
    4.089 indlæg

Jeg har bestilt Octopath nu, nød demoen som er som alle demoer burde være. Nok til at finde ud af, om spillet er noget for én!

Spændt på om Coolshop leverer fredag eller om det forsinkes!

Elsker alle de lag, spillet har med handel og skills og taktiker i kampene.

Viser 15 kommentarer - 1.681 til 1.695 (af 1.767 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.