onsdag, september 19, 2018

Nintendo Switch tråden

Daily Rush Debat Platform Nintendo Nintendo Switch tråden

• Forfatter
    Emne

VampiricEye
    Bruger
    23.733 indlæg

Hvem af jer skal have maskinen? Til launch? Senere? Grå ører eller farvede ører?:D Hvilke spil ser I mest frem til?

Personligt håber jeg på at kunne få den med de farvede ører til launch.:) Jeg har ikke spillet så meget Zelda i mit liv, men BotW ser dragende ud, så selvfølgelig skal jeg have det med. Ellers er det mest interessante omkring launch nok Snipperclips, som jeg er faldet pladask for efter at have set gameplay. Mit mest ventede spil er Super Mario Odyssey. 3D-Mario er altid godt, og det ser meget lovende ud! Jeg kan næsten ikke vente til jul!:D

Ellers glæder jeg mig bare generelt til at få mulighed for at lege med den nye hardware. Og jeg er spændt på, hvad der ellers kommer på eShoppen af små hyggespil. Det bliver godt.:)

Jeg ELSKER Mikaas generøsitet!

Viser 15 kommentarer - 1.636 til 1.650 (af 1.767 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

Pro_Olaf
    Bruger
    440 indlæg

#1629 – Min gør det samme.

maestrow
    Bruger
    611 indlæg

#1634 – Hmm. Jeg kan også se at der er rigtig mange tråde på nettet, hvor folk klager over løse venstre joycons, så måske har jeg en nyere udgave, hvor Nintendo har overkompenseret for dette. Jeg tager ned i GameStop alligevel og hører hvad de siger.

Fisker
    Bruger
    11.524 indlæg

Så blev det nye Pokémon endelig annonceret, Pokémon: Let’s Go, Pikachu!/Eevee!.

Basically et remake af det Pokémon Yellow fra Gen 1.

Derudover udgav de et F2P spil, Pokémon Quest hvilket minder sådan lidt om et F2P incremental game i en Minecraft-agtig grafikstil.

VampiricEye
    Bruger
    23.733 indlæg

Har I fået spillet Mario Tennis Aces her i weekenden? Jeg har lige taget hul på det, så nu får jeg kæmpe røvfuld af alle dem, der har spillet siden fredag.:D

Timon5022
    Bruger
    1.318 indlæg

Ved du om den indicator der er i toppen for connectivity er lokalt bestemt eller?

Jeg spillede en enkelt kamp og i starten gik det meget godt, men derefter begyndte min modstander at misse mine serv, og bare “bonke” ind i bolden uden at skyde. Da jeg så skulle modtage serven bemærkede jeg også utrolig meget lag. Ved bare ikke om det var min skyld eller serveren eller begge.. Har du oplevet problemer?

Canis_Lupus
    Bruger
    1.967 indlæg

Har lige købt The Street Fighter collection, 40 USD, til
    ikke 1, men heller ikke 2, heller ikke 3 elller 4 eller 5,
    6 spil ? Nej heller ikke 6, eller 7, 8, 9 , 10 eller 11
    men 12 Street fighter spil i en bunke!!!
    Og jeg elsker CRT Filteret som de har lavet, det er satme smukt.
    Kunne godt bruge den samme filter til mine mame spil

Det eneste minus er at Super Street Fighter 2 Turbo, er den Amerikanske udgave, som er sindsyg svært, ingen af jer kommer forbi de første 3 modstandere,, INGEN!!!
    Havde de nu lagt den Japanske udgave SSF2T, den er meget bedre, i det at spillets AI er ikke umulig at slå. EU og USA udgaven stinker (hva tænkte i på dengang Capcom???)

VampiricEye
    Bruger
    23.733 indlæg

#1638 Det er p2p, så forbindelserne kan godt svinge. Jeg nåede 40+ kampe, og lag var desværre en faktor fra tid til anden, men overordnet set fungerede det fint.:)

Baijs
    Bruger
    1.200 indlæg

Jeg er helt vild med Tennis spillet. Men er bekymret for om lag kommer til at ødelægge det…

Rieder73
    Bruger
    5.667 indlæg

Det tennis spil kommer til at nappe alt, alt for mange timer…

viewreview.podbean.com

VampiricEye
    Bruger
    23.733 indlæg

#1641 Det blev ikke ødelagt af det her i demoen.:) Og uanset hvad, så ødelægger lag ikke singleplayer og lokal multiplayer, hvilket er det, jeg ser mest frem til.:D

#1642 Det bliver lækkert.:)

Baijs
    Bruger
    1.200 indlæg

#1643 Det er du vidst tæt på eneste mand om at mene… Der har været utrolig meget kritik af lag her i demoen. Jeg kunne spille nogenlunde, men oplevede lag i mange af mine kampe. Men du har da ret i, at singleplayer og lokal multiplayer bliver genialt

VampiricEye
    Bruger
    23.733 indlæg

#1644 Ret skal være ret. Jeg spillede hverken fredag eller lørdag, så jeg ved ikke, hvordan det kørte det. Men jeg oplevede ikke overordnet set store problemer i de 3-4 timer, jeg nåede at spille i går aftes. Jeg er i hvert fald ikke skræmt fra at spille det online, når jeg engang får det.:) Online er så bare ikke den del, der interesserer mig mest.

VampiricEye
    Bruger
    23.733 indlæg

Hvad så, er der andre af jer, der skal have Mario Tennis Aces i overmorgen? Jeg tror, at singleplayer bliver hyggeligt.:) Og ellers glæder jeg mig til de vilde konkurrencer i sofaen.:D

Canis_Lupus
    Bruger
    1.967 indlæg

#1646 har ikke prøvet det,,, er det ligeså fedt og sjovt som Virua Tennis (fra SEGA)?

VampiricEye
    Bruger
    23.733 indlæg

#1647 Det er vel knap nok samme genre.:)

Viser 15 kommentarer - 1.636 til 1.650 (af 1.767 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.