søndag, maj 27, 2018

Nintendo Switch tråden

Daily Rush Debat Platform Nintendo Nintendo Switch tråden

• Forfatter
    Emne

VampiricEye
    Bruger
    23.023 indlæg

Hvem af jer skal have maskinen? Til launch? Senere? Grå ører eller farvede ører?:D Hvilke spil ser I mest frem til?

Personligt håber jeg på at kunne få den med de farvede ører til launch.:) Jeg har ikke spillet så meget Zelda i mit liv, men BotW ser dragende ud, så selvfølgelig skal jeg have det med. Ellers er det mest interessante omkring launch nok Snipperclips, som jeg er faldet pladask for efter at have set gameplay. Mit mest ventede spil er Super Mario Odyssey. 3D-Mario er altid godt, og det ser meget lovende ud! Jeg kan næsten ikke vente til jul!:D

Ellers glæder jeg mig bare generelt til at få mulighed for at lege med den nye hardware. Og jeg er spændt på, hvad der ellers kommer på eShoppen af små hyggespil. Det bliver godt.:)

Jeg ELSKER Mikaas generøsitet!

Viser 15 kommentarer - 1.621 til 1.635 (af 1.637 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

VampiricEye
    Bruger
    23.023 indlæg

#1616 Er cloud saves gratis hos Sony og Microsoft?

#1618 Den reelle værdi kan nok først afgøres tættere på release.:)

Fisker
    Bruger
    11.458 indlæg

#1619 Ved ikke med Sony, men hos Microsoft, ja.

Superknys
    Bruger
    2.485 indlæg

Jep, det er betaling for clous saves, præcis ligesom Sony gør det.

Phonetic
    Admin
    22.980 indlæg

Rigtig, rigtig god nyhed for vestlige Switch-ejere

https://www.dailyrush.dk/nyheder/capcom-annoncerer-monster-hunter-generations-ultimate-til-nintendo-switch/

Daily Rush Head Honcho

VampiricEye
    Bruger
    23.023 indlæg

Jeg har lige spillet Human Fall Flat i et par timer med en kammerat. Genialt co-op spil!:D

Baijs
    Bruger
    1.169 indlæg

Og så kom jeg endelig helt igennem Mario. Lige klaret Darker Side. Vild udfordring for en platform novice som mig Men perfekt sværhedsgrad til det var ret udfordrende og stadig til at klare. Genialt spil og jeg blev mere og mere glad for det jo længere jeg kom i det. Man skal helt klart spille til de 500 måner. Nu skal jeg igennem Donkey Kong

Og hold da op hvor jeg glæder mig til Mario Tennis!!! Der er smidt en del videoer ud de sidste par dage og det ser virkelig sjovt ud. Man kan prøve spillets online del fra 1. til 3. Juni gratis.

Pro_Olaf
    Bruger
    404 indlæg

#1624 – Fedt at du er tilfreds med købet Forstår dog ikke at alle er så glade for det. Har det selv, og giver det 6/10 på en god dag.
    Zelda derimod… utroligt at sådan et spil kan køre på så lille en maskine, og så på sølle 12 W

Timon5022
    Bruger
    1.297 indlæg

Så er det i morgen at det går løs med Hyrule Warriors Jeg glæder mig

VampiricEye
    Bruger
    23.023 indlæg

#1626 Jeg ser frem til Little Nightmares i morgen.:D

VampiricEye
    Bruger
    23.023 indlæg

Nåeh, er der andre end mig, der har fået Little Nightmares ind af døren?:)

maestrow
    Bruger
    590 indlæg

Jeg har lige købt en switch. Jeg opdager med det samme at venstre joy con er træg, den klikker ikke så let i. Jeg husker tydeligt trailers hvor switch er i dock og man lige clicker joy cons i – og det kan jeg i hvert fald ikke bare. Har andre haft samme problem?

• Denne kommentar blev ændret for 1 uge, 1 dag siden af  maestrow.

VampiricEye
    Bruger
    23.023 indlæg

#1629 Kan du tage noget video eller lignende af det?

Jeg putter aldrig joy-con på, imens Switchen er i docken.

maestrow
    Bruger
    590 indlæg

Jeg ved ikke rigtig hvad en video skal bidrage med. Den kan ikke vise den er stram at få i. Højre er helt fin, og den venstre klikker også fint i grip’en men ikke konsollen.

maestrow
    Bruger
    590 indlæg

Problemet er også at hvis andre end mig betjener den, så tror de den sidder fast, hvor den reelt ikke gør, den skal lige have et godt skub til den sidste milimeter

Baijs
    Bruger
    1.169 indlæg

Der er helt klart noget galt. Få den ombyttet, inden du får spillet for meget og måske mister dine saves!

Viser 15 kommentarer - 1.621 til 1.635 (af 1.637 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.