onsdag, september 19, 2018

Nintendo Switch tråden

Daily Rush Debat Platform Nintendo Nintendo Switch tråden

• Forfatter
    Emne

VampiricEye
    Bruger
    23.739 indlæg

Hvem af jer skal have maskinen? Til launch? Senere? Grå ører eller farvede ører?:D Hvilke spil ser I mest frem til?

Personligt håber jeg på at kunne få den med de farvede ører til launch.:) Jeg har ikke spillet så meget Zelda i mit liv, men BotW ser dragende ud, så selvfølgelig skal jeg have det med. Ellers er det mest interessante omkring launch nok Snipperclips, som jeg er faldet pladask for efter at have set gameplay. Mit mest ventede spil er Super Mario Odyssey. 3D-Mario er altid godt, og det ser meget lovende ud! Jeg kan næsten ikke vente til jul!:D

Ellers glæder jeg mig bare generelt til at få mulighed for at lege med den nye hardware. Og jeg er spændt på, hvad der ellers kommer på eShoppen af små hyggespil. Det bliver godt.:)

Jeg ELSKER Mikaas generøsitet!

Viser 15 kommentarer - 1.561 til 1.575 (af 1.767 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

VampiricEye
    Bruger
    23.739 indlæg

Ny firmware update til Switch!

#1558 Jeg har 3 stjerner i alle cups. Også 200cc. Det kan du kaste dig over, hvis du vil have en udfordring.;) Online er fedt, synes jeg. Jeg har lige kørt i en turnering med to af dem fra Nintendo Voice Chat (IGN) og en masse andre fra det community. De livestreamede imens, så man kunne høre deres kommentarer til ens kørsel undervejs.:) Jeg spiller også mod random mennesker online, hvilket også er fedt, synes jeg.

Fisker
    Bruger
    11.524 indlæg

#1559 Gaaab.

Der er gået et år, og siden 2.0 så er det eneste vi har fået udover bugfixes, er nye avatars, 30 sek optagelser i visse spil og mulighed for at finde venner over Facebook og Twitter?

Mener Nintendo at deres udviklere ikke må arbejde på nogle af tonsvis af åbenlyse funktioner som mangler før systemet er hackfrit? Så har jeg en dårlig nyhed til dem, uanset om de så har en ny Switch revision på vej, det kommer ikke til at ske.

Suk.

Baijs
    Bruger
    1.200 indlæg

#1960 Enig. Det er skandaløst. Men mon ikke mange af ens ønsker kommer med når online releaser? Til september eller hvornår det er…

Jeg er kommet igennem Celeste nu! Altså bare hovedhistorien. Ikke alt det andet man unlocker og kan bruge tid på. Det var rigelig svært og udfordrene til mig i forvejen. Men hold nu kæft et fedt spil! Genialt at gennemføre et spil hvor man er død 1931 gange og ikke går kold i det. Virkelig flot banedesign! Massere af variationer og forskellige temaer. Jeg synes virkelig også historien er fed og godt lavet. Fedt emne at fremstille på den måde. Så jeg vil anbefale alle at få det købt og spillet. Jeg kom igennem på lidt over 8 timer og der skulle eftersigende være meget, meget mere at gå i krig med hvis man lyster.

Nu er det vidst tid til at få de 500 måner i Mario

VampiricEye
    Bruger
    23.739 indlæg

Hey, man kan se farverne på sin Pro Controller inde i controller menuen i den nye opdatering.:)

#1561 Hvor mange jordbær fik du samlet?:)

julemand101
    Bruger
    306 indlæg

Tillykke. Som du selv er inde på så har spillet langt mere at byde på efter man har gennemført det og jeg er allerede over 23 timer i det spil…. b-banerne er noget sværere (døde 1089 bare i en af dem…) men altid god tilfredsstillelse når man endelig klarer det!

Jeg vil så sige at nogen af de bedste baner findes i disse bonus baner. Jeg uploader løbende nogen af de mere spændende som små klip på min Twitter:
    https://twitter.com/julemand101

VampiricEye
    Bruger
    23.739 indlæg

Jeg har lige opdateret mine 12 joy-con. Nu har jeg aldrig selv haft problemer med det, men nogen siger, at forbindelsen mellem joy-con og Switch skulle blive bedre med den nye controller opdatering.:) Men der er nok desværre mange, der ikke tænker på at opdatere sine controllers.

VampiricEye
    Bruger
    23.739 indlæg

Så kom der lidt lækkerier ind af døren: https://drive.google.com/open?id=1RshRiJYq3wHyTYr1IMnVscp8vF_ZGN9RRA

Jeg ser frem til at prøve det med en kammerat.:)

VampiricEye
    Bruger
    23.739 indlæg

Hvis der er nogen af jer, der er interesserede i at få Chicken Wiggle på Switch, så er det nu, I skal slå til.:)

https://www.kickstarter.com/projects/2029149553/chicken-wiggle-workshop-for-nintendo-switch

VampiricEye
    Bruger
    23.739 indlæg

Nindies Showcase om 2 minutter.:)

VampiricEye
    Bruger
    23.739 indlæg

Der er stort forårsudsalg på eShoppen. Er der noget, der frister jer?

Jeg har selv købt følgende:

– Steamworld Dig (1)
    – Mutant Mudds Collection
    – Kamiko
    – Super One More Jump
    – Severed
    – The Bridge
    – Implosion

Jeg har ganske kortvarigt prøvet demoen til Implosion, så det starter jeg nok med. Det lader til at være ret solid underholdning for 67,5kr.:)

Zchez
    Bruger
    473 indlæg

Synes sku det for det meste er det kedelige skidt de sætter på udsalg hele tiden.. :s

Min propelflyver drøner derudaf

VampiricEye
    Bruger
    23.739 indlæg

Så havde jeg mit første Nintendo Switch reklameøjeblik. Jeg spillede Mario Kart med en fremmed på toget.:D Jeg sad ved siden af en 13-14-årig dreng, der kiggede meget (kunne jeg fornemme), da jeg åbnede Mario Kart. Så spurgte jeg, om han ville spille, og det viste sig, at han faktisk havde en Switch med Mario Kart derhjemme. Og flere i hans klasse var også med på Switch-vognen. Det er dejligt at vide, at der stadig findes fornuftige unge mennesker.:) Split joy-con og så der ud af. Vi nåede 7 løb, og jeg vandt heldigvis de 5.;) Hyggeligt!

VampiricEye
    Bruger
    23.739 indlæg

Nåede nogle af jer at få fingre i Big Box Edition af Thimbleweed Park hos https://limitedrungames.com?

De blev udsolgt på under 5 minutter.’:)

Regular Edition ligger som open pre-order de næste 14 dage, så den kan alle få fingre i.:)

Pro_Olaf
    Bruger
    441 indlæg

#1570 – Modigt – ville aldrig lade en fremmed røre min controller, før jeg har set personen vaske sine hænder i ren sprit og syre i minimum 50 sekunder.

aff3
    Bruger
    3.133 indlæg

Jeg købte Rayman til 109,- i Elgiganten, da jeg bare har ventet på at det kom på tilbud, da jeg havde lyst til at spille det igen.

Nogen der ved om de har fået fikset load og framerate, som jeg forstod der var lidt problemer med i starten?

DER KOMMER SPYD!

Viser 15 kommentarer - 1.561 til 1.575 (af 1.767 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.