fredag, juni 22, 2018

Nintendo Switch tråden

Daily Rush Debat Platform Nintendo Nintendo Switch tråden

• Dette indlæg indeholder 1.654 kommentarer, har 74 deltagere og blev senest opdateret af  Baijs for 44 minutter siden.
  • Forfatter
    Emne

VampiricEye
    Bruger
    23.201 indlæg

Hvem af jer skal have maskinen? Til launch? Senere? Grå ører eller farvede ører?:D Hvilke spil ser I mest frem til?

Personligt håber jeg på at kunne få den med de farvede ører til launch.:) Jeg har ikke spillet så meget Zelda i mit liv, men BotW ser dragende ud, så selvfølgelig skal jeg have det med. Ellers er det mest interessante omkring launch nok Snipperclips, som jeg er faldet pladask for efter at have set gameplay. Mit mest ventede spil er Super Mario Odyssey. 3D-Mario er altid godt, og det ser meget lovende ud! Jeg kan næsten ikke vente til jul!:D

Ellers glæder jeg mig bare generelt til at få mulighed for at lege med den nye hardware. Og jeg er spændt på, hvad der ellers kommer på eShoppen af små hyggespil. Det bliver godt.:)

Jeg ELSKER Mikaas generøsitet!

Viser 15 kommentarer - 1.501 til 1.515 (af 1.656 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

Pro_Olaf
    Bruger
    417 indlæg

#1496 – Breath of the Wild er ikke 2 player, men det er til gengæld langt bedre end SMO. Kan ikke lade være med at blive imponeret over, at den lille maskine kan afvikle så flot et spil.

BirkeMOS
    Bruger
    1.089 indlæg

Tusinde tak for de fede forslag, tjekker asap youtube.

Lige bestilt til afhentning Tilst efter work, tak. Så har jeg 2 pro. controllers.

BirkeMOS
    Bruger
    1.089 indlæg

Fungere det ok at købe spillende via Eshoppen, overvejer at købe Zelda den vej `? eller er den “ægte” vare i hånden bare bedre

VampiricEye
    Bruger
    23.201 indlæg

#1501 Det er jo smag og behag.:) Jeg køber fysisk, når det er muligt. Så de fleste indies er digitalt. Jeg har vel i omegnen af 50 spil, og fordelen mellem fysisk og digital er nok ca. 50/50.

VampiricEye
    Bruger
    23.201 indlæg

Er der nogen af jer, der er hoppet på Bayonetta-vognen i dag?:)

Psykopat-Asiat
    Bruger
    1.309 indlæg

#1503 Har aldrig prøvet det – er det noget værd?

Er der forøvrigt nogen der modtaget deres Splatoon Pro controller fra elmutanten? De har ikke sendt mit endnu og bestilte i onsdags

I'm so smart...S-M-R-T!

VampiricEye
    Bruger
    23.201 indlæg

#1504 Jeg spillede det lidt på Wii U, hvor det var ret fedt. Jeg regner med at gennemføre dem på Switch. Jeg skal bare lige igennem en håndfuld andre spil først.:D

Superknys
    Bruger
    2.493 indlæg

Det tror jeg ikke du skal tage så tundt. Jeg har bestilt noget andet fra dem for halvanden uge siden, men jeg fik aldrig en mail om at den blev sendt. Til gengæld fik jeg bare besked om at den lå i en Swip Box til mig. Jeg håber det er der samme med Pro controlleren og de ikke bare canceller den. Jeg bestilte også i onsdags.

Stryfe
    Bruger
    503 indlæg

#1503 What!? Troede først det var den 18. Så må jeg hellere få det købt.

Har gamet Bayonetta på min PS3 i sin tid, og det var min primære grund til at købe switchen for at game de næste to spil.

Virkeligt fed spil serie efter min mening.

VampiricEye
    Bruger
    23.201 indlæg

Så klarede jeg (endelig) main story i BotW. Det har været længe undervejs.:) Ca. 190 timer tog det, og jeg har haft spillet siden launch. Så jeg har spredt fornøjelsen godt ud. Min completion percentage er 41,40%. Et af de bedste spil, jeg nogensinde har spillet.:) Heldigvis er der stadig masser at give sig til.

VampiricEye
    Bruger
    23.201 indlæg

Jeg tog hul på Celeste i går. Efter de første par timer er jeg ikke specielt grebet af historien, men selve gameplayet er genialt. Lækker platforming.:)

Human
    Bruger
    4.906 indlæg

HVad er jeres top ti spil? Findes der også spil som “wii” sports og sing star til swtch?

VampiricEye
    Bruger
    23.201 indlæg

#1510 Mere eller mindre casual party games? Ja, den slags findes også til Switch.:)

Superknys
    Bruger
    2.493 indlæg

Så fik jeg min Splatoon 2 Pro Controller hjem og den er lækker! Ligger rigtig godt i hånden. Glæder mig til at prøve den. Den er dog mindre end jeg regnede med.

VampiricEye
    Bruger
    23.201 indlæg

#1512 lolwut? Hvor store controllers er du lige vant til?:D Switch pro controller er tæt på perfekt.:)

Viser 15 kommentarer - 1.501 til 1.515 (af 1.656 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.