lørdag, oktober 24, 2020

New World – Udsat til foråret 2021 – Preview 25. august til 4. september

Daily Rush Debat Genre MMO New World – Udsat til foråret 2021 – Preview 25. august til 4. september

• Forfatter
    Emne

SturmW-Ghost
    Bruger
    12.357 indlæg

Hej Rushere

*Edit start*
    Spillet er blevet udsat til foråret 2021 for at tilføje mere content til spillet: https://www.newworld.com/en-us/news/articles/release-update

*Edit slut*

Lige en heads up for dem hvor spillet måske er gået under radaren.

Tidligere Beta var planlagt til den 23. juli 2020, men blev udsat: https://www.youtube.com/watch?v=yTQTjPcsVhY

Jeg planlægger at deltage i den nye alpha og beta, og synes at det kunne være sjovt at få en rusher alliance op at stå, evt. af flere kompanier (Guilds i spillet), og udnytte tiden i alpha og beta til at få prøvet mest muligt af, imens det er muligt, for at få et godt indtryk af hvad det har at byde på.

Seneste developer diary:

Her er lidt fra en youtuber omkring spillet:

Vi er nogen stykker som har startet Dansk Vestindisk Kompagni. Kom ind på vores discord hvis du kunne tænke dig at være med: https://discord.gg/fVqyywe

Developers har planlagt en uge langt event her den 25. august 2020, hvor folk har mulighed for at se hvad spillet har at byde på i sin nuværende form.

"In Hoc Signo Vinces" - "What was, What is, Will be once again" - Praise be to your glory, and from your decline a lesson should be learned. ZeroCool: "Jeg skal ikke gøre mig til dommer på andres færden".

• Dette indlæg blev ændret for 3 måneder, 2 uger siden af  PBT.
    • Dette indlæg blev ændret for 3 måneder, 2 uger siden af  SturmW-Ghost.
    • Dette indlæg blev ændret for 3 måneder, 2 uger siden af  SturmW-Ghost.
    • Dette indlæg blev ændret for 2 måneder, 3 uger siden af  SturmW-Ghost.
    • Dette indlæg blev ændret for 2 måneder siden af  SturmW-Ghost.
Viser 15 kommentarer - 46 til 60 (af 63 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

SturmW-Ghost
    Bruger
    12.357 indlæg

Vi spiller på Frostbite serveren, hvis nogen skulle have lyst til at joine

"In Hoc Signo Vinces" - "What was, What is, Will be once again" - Praise be to your glory, and from your decline a lesson should be learned. ZeroCool: "Jeg skal ikke gøre mig til dommer på andres færden".

Ixnatifual
    Bruger
    2.476 indlæg

Hvis spillet ikke er perfekt når jeg skal i gang med det næste år, ved jeg nu hvem jeg kan give skylden for ikke at give god nok feedback til udviklerne.

johbe
    Bruger
    9.542 indlæg

Hvad er indtrykket indtil videre?

Endnu et copy/paste MMO, eller bringer den nye ideer til bordet der faktisk fungerer?

Er selv ret skeptisk, men håber at spillet bliver et hit.

Lurer også selv en del på Ashes of Creation, som jeg også har store forventninger til.

Same shit, different day.

TormDK
    Bruger
    14.703 indlæg

Ting de skal have lavet om;

1; Character creation. Det er en variant af The division 2’s character creation, og det er bare ikke godt nok i 2021 når spillet kommer. Der er ikke mulighed for at ændre f.eks. højde eller andet end ansigtet og lidt hår farve.

2; Kun mennesker er mega kedeligt i et fantasy MMO.

3; Der skal flere skillsets til. Pistoler findes ikke, men fjenderne har dem og du SKAL bruge stave hvis du vil kaste magi. Det er dumt.

4; Kamp systemet vil gerne være meget action præget, men det ser ikke ud til man kan lave interupts ordentligt med f.eks. shield bash hvis man kører sword+board. Igen, dumt.

Så lige nu er det et solidt 4 ud af 10 for mig, da det er meget lidt et MMO, men mere en ARK mod.

SturmW-Ghost
    Bruger
    12.357 indlæg

Indtil videre er jeg meget godt underholdt. Rendt rundt i grupper meget af dagen i dag, samt snuset til noget pvp. Og mine øjne bliver ikke træt af at se på det – smukkeste spilverden jeg nogensinde har set. Og performance er helt i top, og jeg oplever heller ingen lag. Det virker ekstremt finpudset.

Og fandt ud af at jeg ved at bygge huse imellem flere byer kan rejse mappet rundt ret hurtigt – Men i starten er der meget løb frem og tilbage, hvor et mount kunne være godt. Men hvis man bruger speed rush med magic staffs, så kommer man hurtigt frem af

Amazon har sagt de vil støtte og udvikle på det i 10+ år, så jeg ser frem til at spille det meget. Lige nu er jeg ved at engagere mig i crafting delen af verden, hvilket minder meget om f.eks. Albion Online.

AoC lyder spændende ja, men skal se de ting sat i værk før det er noget jeg kigger nærmere på. Lyder lidt for godt til at være sandt, og med skaberen bag, der er blevet mangemillionær på pyramidespil, så er jeg ret skeptisk.

*Edit*
    Servere er ved at blive opdateret pt. Skulle være oppe igen omkring kl. 20.

• Denne kommentar blev ændret for 1 måned, 3 uger siden af  SturmW-Ghost.

SturmW-Ghost
    Bruger
    12.357 indlæg

Her er en der har lavet en god, men også berettiget kritisk anmeldelse af spillet med en masse gode punkter jeg er delvist/meget enig i: https://www.reddit.com/r/New_World_MMO/comments/ihmoty/32_hrs_in_my_experience_what_i_liked_and_didnt/

PBT
    Admin
    3.433 indlæg

After Crucible’s Flop, Amazon’s New MMO Is Actually Doing Well On Twitch

Startede Daily Rush og Quake3.dk sammen med Webster i et andet årtusind

Haveplanten
    Bruger
    1.508 indlæg

FYI, I kan købe adgang for 25kr.

LM
    Bruger
    2.508 indlæg

Teknisk set bør adgang være gratis p.t

Pre-order via steam giver adgang til preview klienten.

Efterfølgende kan man så ophæve sin pre-order. Man “comitter” sig ikke til en pre-order bare fordi man har deltaget i en alpha/beta/test.

johbe
    Bruger
    9.542 indlæg

Mange tak for info alle sammen. Har stenet til streams af spillet de seneste dage.

Det ser rigtig godt ud må jeg erkende.

@53

Hvor køber man adgang for 25,- henne?

Uranos
    Bruger
    2.167 indlæg

Min hjerne vil bare gerne have der står computing, efter new world… konklusionen må være jeg er blevet hjernevasket !

Alle har deres særheder,,

Ixnatifual
    Bruger
    2.476 indlæg

#56 Jeg tror nærmere du har spillet en passende mængde Might & Magic.

SturmW-Ghost
    Bruger
    12.357 indlæg

Hvis du hænger ud på diverse streamers twitch og/eller discord servere, der spiller New World, så dropper de pænt mange gratis koder til preview udgaven, som kan prøves frem til den 4. september.

Ellers kan du forudbestille New World, få adgang til preview udgaven derigennem, prøve det, og derefter afbestille preorder.

johbe
    Bruger
    9.542 indlæg

Så er det forudbestilt og Preview udgaven er ved at installere

knaseren
    Bruger
    6.844 indlæg

jeg er i tvivl om jeg bør cancel preorder. jeg er en kæmpe quest fan og NW’s quests er kun kill quests og samle x antal loot crates op. jeg er lvl 20 og der har ikke været andet end den slags quests + områderne er ret ens. man lærer lynhurtigt hvor mobs er og crates.

Professor: i7-6700k
    Køling: Arctic Liquid Cooling 360
    Bundkort: asus z170 pro gaming
    Ram: 16gb corsair dominator platinum 3000mhz
    Grafik: MSI GeForce RTX 3080 GAMING X TRIO-10GB GDDR6X R
    Skærm: Predator Z321QU
    Lager: 500gb 950 pro - 500gb 850 EVO - 1TB 860 EVO
    Kabinet: Corsair 680X
    Strøm: Be Quiet! Dark power pro 12 1500W

Viser 15 kommentarer - 46 til 60 (af 63 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.