mandag, august 3, 2020

New World – Udsat til foråret 2021

Daily Rush Debat Genre MMO New World – Udsat til foråret 2021

• Forfatter
    Emne

SturmW-Ghost
    Bruger
    12.301 indlæg

Hej Rushere

*Edit start*
    Spillet er blevet udsat til foråret 2021 for at tilføje mere content til spillet: https://www.newworld.com/en-us/news/articles/release-update

*Edit slut*

Lige en heads up for dem hvor spillet måske er gået under radaren.

Tidligere Beta var planlagt til den 23. juli 2020, men blev udsat: https://www.youtube.com/watch?v=yTQTjPcsVhY

Jeg planlægger at deltage i den nye alpha og beta, og synes at det kunne være sjovt at få en rusher alliance op at stå, evt. af flere kompanier (Guilds i spillet), og udnytte tiden i alpha og beta til at få prøvet mest muligt af, imens det er muligt, for at få et godt indtryk af hvad det har at byde på.

Seneste developer diary:

Her er lidt fra en youtuber omkring spillet:

Vi er nogen stykker som har startet Dansk Vestindisk Kompagni. Kom ind på vores discord hvis du kunne tænke dig at være med: https://discord.gg/fVqyywe

Developers har planlagt en uge langt event her den 25. august 2020, hvor folk har mulighed for at se hvad spillet har at byde på i sin nuværende form.

"In Hoc Signo Vinces" - "What was, What is, Will be once again" - Praise be to your glory, and from your decline a lesson should be learned. ZeroCool: "Jeg skal ikke gøre mig til dommer på andres færden".

• Dette indlæg blev ændret for 4 uger siden af  PBT.
    • Dette indlæg blev ændret for 3 uger, 2 dage siden af  SturmW-Ghost.
    • Dette indlæg blev ændret for 3 uger, 2 dage siden af  SturmW-Ghost.
    • Dette indlæg blev ændret for 5 timer, 12 minutter siden af  SturmW-Ghost.
Viser 13 kommentarer - 16 til 28 (af 28 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

torkR
    Bruger
    420 indlæg

Jeg har joinet Discord! Glæder mig til betaen

SturmW-Ghost
    Bruger
    12.301 indlæg

Velkommen til

Der er posted lidt devblogs/videoer af ingame materiale inde på discord channels under “Intern”. Dem skulle du gerne kunne se nu.

"In Hoc Signo Vinces" - "What was, What is, Will be once again" - Praise be to your glory, and from your decline a lesson should be learned. ZeroCool: "Jeg skal ikke gøre mig til dommer på andres færden".

Ryha
    Bruger
    10 indlæg

SturmW-Ghost
    Bruger
    12.301 indlæg

Ja fik den lige smidt i hovedet fra en amerikansk kammerat tidligere.. Det er æv, men også forståeligt, hvis de ikke er klar, og alpha holdet har fundet nogen seriøse bugs/ting der skal ændres – lyder det lidt som om.

Jeg kan se de åbner kort for spillet den 25. august, så man kan prøve det i sin nuværende form.

Pokkers!

Nå men glæder mig over at det er Amazon der står bag – De har råd til udsættelserne.

Ixnatifual
    Bruger
    2.369 indlæg

Har nærstuderet den tilgængelige information om spillet lidt henover de sidste par dage. Mange påstår at spillet ikke har nok indhold endnu på PvE-siden til at release, og at det var en dårlig ide at udgive det allerede til august. Det har Amazon tilsyneladende været enige i.

SturmW-Ghost
    Bruger
    12.301 indlæg

Ja, jeg hørte noget ligende fra et par alpha spillere, og generelt har der ikke været meget information ude omkring spillet i forhold til en release den 25. august. Men tænkte at deres marketing afdeling sikkert vil gå amok slut juli og august – Men ja de har nok indset, at de vil brænde fingerne rigtig meget, hvis de ikke gjorde det.

Særligt nu de påtænker at udvikle det i 10 år plus, jf. deres plan for spillet.

Men lige nu tager communitiet det godt nok hårdt. Deres Twitter er et slagtehus

SturmW-Ghost
    Bruger
    12.301 indlæg

Nogen der deltog i stress test her hen over weekenden?

Jeg tænkte at jeg lige ville se hvad det var for noget, og om det kørte godt på min PC, og så lige prøve en quest af.
    Endte med at gå i seng klokken fire om morgen…… Fuck!

Men for pokker hvor er det polished lige fra gathering til combat i forhold til at det er en alpha version. Der er rum til forbedringer her og der naturligvis, f.eks. indenfor quest delen, da de kan virke ret ensformige i længden.

Er fuldstændig forelsket i ingame crafting og musketterne. Hvis man liner op sammen med andre spillere i PvP, så bliver det ret episk, når der sendes en salve afsted

Ser frem til at prøve det igen her den 25. august, hvor de åbner op for en lille uge, inden der kommer ny alpha til vinter.

TormDK
    Bruger
    14.646 indlæg

Nææææ, du huskede os jo ikke lige på at det var den her weekend #22

Så gør lige det næste gang

SturmW-Ghost
    Bruger
    12.301 indlæg

Se hvis nu du havde været med på discord, som de andre store drenge, så kunne du have været med

Næste gang er den 25. august 2020 (Tilføjede årstal.. just in case)

TormDK
    Bruger
    14.646 indlæg

Det der Discord er noget værre noget – jeg prøvede faktisk at bruge linket, men du havde ikke lavet et uden udløb sidst jeg kikkede, så det virkede ikke.

SturmW-Ghost
    Bruger
    12.301 indlæg

Se det var til gengæld min noob fejl.

Her er et nyt: https://discord.gg/fVqyywe

Får lige rettet #0 til i samme omgang.

Ixnatifual
    Bruger
    2.369 indlæg

Det lyder lovende. Glæder mig til det udkommer næste år. Tror jeg vælger at undgå at “spoile” og gå i hype mode ved at spille det nu, når der er så længe til udgivelsen.

Jeg hører dog gerne nyt hvis man kan få en skill til tohåndssværd.

SturmW-Ghost
    Bruger
    12.301 indlæg

Jeg har ikke set two handed swords ingame, eller som concepts art desværre. Skjold spiller en ret stor rolle synes jeg selv, fordi det kan være ret effektivt, men også sjovt med de skills man kan få med dem.

Jeg har dog til gengæld set two handed hammer ingame, og teaser med two handed axe, men ved ikke om de våben er for grove til at du stiger på hype-toget

Viser 13 kommentarer - 16 til 28 (af 28 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.