tirsdag, oktober 20, 2020

New World – Udsat til foråret 2021 – Preview 25. august til 4. september

Daily Rush Debat Genre MMO New World – Udsat til foråret 2021 – Preview 25. august til 4. september

• Forfatter
    Emne

SturmW-Ghost
    Bruger
    12.345 indlæg

Hej Rushere

*Edit start*
    Spillet er blevet udsat til foråret 2021 for at tilføje mere content til spillet: https://www.newworld.com/en-us/news/articles/release-update

*Edit slut*

Lige en heads up for dem hvor spillet måske er gået under radaren.

Tidligere Beta var planlagt til den 23. juli 2020, men blev udsat: https://www.youtube.com/watch?v=yTQTjPcsVhY

Jeg planlægger at deltage i den nye alpha og beta, og synes at det kunne være sjovt at få en rusher alliance op at stå, evt. af flere kompanier (Guilds i spillet), og udnytte tiden i alpha og beta til at få prøvet mest muligt af, imens det er muligt, for at få et godt indtryk af hvad det har at byde på.

Seneste developer diary:

Her er lidt fra en youtuber omkring spillet:

Vi er nogen stykker som har startet Dansk Vestindisk Kompagni. Kom ind på vores discord hvis du kunne tænke dig at være med: https://discord.gg/fVqyywe

Developers har planlagt en uge langt event her den 25. august 2020, hvor folk har mulighed for at se hvad spillet har at byde på i sin nuværende form.

"In Hoc Signo Vinces" - "What was, What is, Will be once again" - Praise be to your glory, and from your decline a lesson should be learned. ZeroCool: "Jeg skal ikke gøre mig til dommer på andres færden".

• Dette indlæg blev ændret for 3 måneder, 2 uger siden af  PBT.
    • Dette indlæg blev ændret for 3 måneder, 1 uge siden af  SturmW-Ghost.
    • Dette indlæg blev ændret for 3 måneder, 1 uge siden af  SturmW-Ghost.
    • Dette indlæg blev ændret for 2 måneder, 2 uger siden af  SturmW-Ghost.
    • Dette indlæg blev ændret for 1 måned, 4 uger siden af  SturmW-Ghost.
Viser 15 kommentarer - 1 til 15 (af 63 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

kongkim
    Bruger
    16.236 indlæg

Satset på at spille det når det kom ud.

Men hvordan kommer man med i betaen?
    Syntes spillet er lidt dyrt at forud købe på steam pt.

Medlem af den religiøse Pc-Religion Konsol hader to the max. PC for ever. - Største ønske på DR: Alle fora på forsiden.

TormDK
    Bruger
    14.701 indlæg

Jeg tog en for holdet, så må vi se om der er noget ved det.

kongkim
    Bruger
    16.236 indlæg

Hvornår er det betaen starter?
    Og i må meget gerne melde lidt tilbage.

Medlem af den religiøse Pc-Religion Konsol hader to the max. PC for ever. - Største ønske på DR: Alle fora på forsiden.

TormDK
    Bruger
    14.701 indlæg

23. Juli som #0 også skriver.

SturmW-Ghost
    Bruger
    12.345 indlæg

Hvis folk er interesseret, så har jeg sat en discord server op til forberedelsen af beta’en.
    Tager gerne imod input til opsætningen og udformningen, så organisationen hvert fald er på plads op til beta’en.

Bare sig til hvis det har interesse

*Edit*
    Nu med link: https://discord.gg/NDqtWf

Nice lyder godt

Man kan komme med i beta’en, som #2 rigtigt nok skriver, ved at forudkøbe spillet.

Og ja prisen er da deropad, men jeg ser det som muligheden for at undersøge og påvirke spillet en smule inden release. Derved evt. at få et lille forspring til release, fordi så er der ikke nær så meget der skal undersøges og findes ud af hvordan virker hehe.

Samme her – Og ser frem til det!

"In Hoc Signo Vinces" - "What was, What is, Will be once again" - Praise be to your glory, and from your decline a lesson should be learned. ZeroCool: "Jeg skal ikke gøre mig til dommer på andres færden".

• Denne kommentar blev ændret for 3 måneder, 2 uger siden af  SturmW-Ghost.

johbe
    Bruger
    9.541 indlæg

Lurer også selv en del på det spil. Beta starter midt i min ferie, så ved ikke om jeg får tiden til det. Kunne være konen ville at jeg brugte tid med hende og børnene

Same shit, different day.

knaseren
    Bruger
    6.844 indlæg

kunne være sjovt med en DR guild. jeg er med i den lukkede alpha og er i en tysk guild men spillet er ok sjovt var også med i alpha for lidt over 1 år siden. har preorderet på steam.

Professor: i7-6700k
    Køling: Arctic Liquid Cooling 360
    Bundkort: asus z170 pro gaming
    Ram: 16gb corsair dominator platinum 3000mhz
    Grafik: MSI GeForce RTX 3080 GAMING X TRIO-10GB GDDR6X R
    Skærm: Predator Z321QU
    Lager: 500gb 950 pro - 500gb 850 EVO - 1TB 860 EVO
    Kabinet: Corsair 680X
    Strøm: Be Quiet! Dark power pro 12 1500W

knaseren
    Bruger
    6.844 indlæg

@ #5 – er det ikke bare DR’s discord vi burde bruge?

Professor: i7-6700k
    Køling: Arctic Liquid Cooling 360
    Bundkort: asus z170 pro gaming
    Ram: 16gb corsair dominator platinum 3000mhz
    Grafik: MSI GeForce RTX 3080 GAMING X TRIO-10GB GDDR6X R
    Skærm: Predator Z321QU
    Lager: 500gb 950 pro - 500gb 850 EVO - 1TB 860 EVO
    Kabinet: Corsair 680X
    Strøm: Be Quiet! Dark power pro 12 1500W

SturmW-Ghost
    Bruger
    12.345 indlæg

Nej. Har sat en ny op, da jeg tænker der måske kommer danskere med, som ikke nødvendigvis kender DR, som recruiters m.v. møder i spillet/diverse forums

Derudover er der behov for noget organisation i forhold til info om spillet, hvilket jeg har forsøgt at skabe via forskellige channels – Du er velkommen til at joine, og evt. komme med input

Nyt link, da det andet er udløbet:
    https://discord.gg/kS4yk7

Ixnatifual
    Bruger
    2.472 indlæg

Tak for heads up. Har skrevet mig op til Beta.

SturmW-Ghost
    Bruger
    12.345 indlæg

NP, og glad for at flere danskere vil prøve det

Det var sq lidt sløjt med danskere i f.eks. Albion Online.

kongkim
    Bruger
    16.236 indlæg

#7 Fedt. Hvordan ser deres server setup ud?
    Er det i stil med ARK og Conan Exile eller mere MMO med flere 1000 spillere?

Og er det et stort område eller delt op i instances?

Fuzzi
    Bruger
    1.094 indlæg

Hvor langtid vare beta?

SturmW-Ghost
    Bruger
    12.345 indlæg

Jeg ved det faktisk ikke. Tænker måske et par uger evt. Release er den 25. august, men jeg tænker umiddelbart jo længere beta jo bedre, så de kan få communitiets hjælp til at finde bugs m.v.

SturmW-Ghost
    Bruger
    12.345 indlæg

Folk er naturligvis også velkommen til at kontakte mig på steam, hvis I f.eks. ikke er på DR’s discord: https://steamcommunity.com/app/1063730/discussions/0/2575445991837205761/

Viser 15 kommentarer - 1 til 15 (af 63 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.