MS Reparationssag
- Dette indlæg indeholder 14 kommentarer, har 6 deltagere og blev senest opdateret af
maestrow for 2 måneder, 3 uger siden.
- Emne
Jeg hidkalder alle jura-rushere
Jeg har haft en sag kørende hos Microsoft som har stået på 1 år nu, og der har været en masser frem og tilbage, men jeg er træt af det nu. Problemet er at jeg hele tiden har kontakt til en mellem-mand, og det gør det umuligt at finde en løsning og der bliver involveret for mange over tid.
Det drejer sig om en Elite Controller 2 til Xbox. Jeg har sensitiv hud og den knubrede overflade på triggers var et problem for mig fra dag 1. Jeg gør det meget kort, fordi ellers bliver det en laang wall-of-text.
På et tidspunkt i forløbet bad en repræsentant fra MS at jeg indsendte min controller og så ville de kigge på hvad der kunne gøres ved triggers. Jeg spurgte MANGE gange hvad der præcist ville blive gjort og jeg understregede – at skifte den ud, ville løse intet. Men personen gav aldrig et specifikt svar, men jeg var selvfølgelig håbefuld.
Hvad det viste sig at der skete var at de blot byttede den. Sagen er dog den at jeg aldrig nogensinde gav mit samtykke til at få den udskiftet! Hvis de fandt ud i service center at intet kunne gøres, så skulle de da bare sende den retur. Hvad der er værre er, at jeg indsendte en komplet ny og ubrugt controller (pga. mit hud problem) – og den jeg fik retur var en brugt-repareret. Dvs. at den var i dårligere stand pga. slid end den jeg sendte ind. Det vil jeg ikke finde mig i.
Jeg mener hvad de har gjort er ulovligt, og jeg tror det eneste step jeg har tilbage nu er at tage sagen videre. Men mener I at jeg kan det, og i så fald hvordan? Forbrugerombudsmanden?
- Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.