onsdag, juli 15, 2020

Microsoft Flight Simulator 2020

Daily Rush Debat Spil Microsoft Flight Simulator 2020

• Forfatter
    Emne

Steadi
    Bruger
    5.442 indlæg

Det lader til, at der ikke eksisterer en decideret tråd om det nye Microsoft Flight Simulator (“FS2020” i daglig omtale), så nu starter jeg en. (og har jeg overset en eksisterende, ups).

Microsoft har besluttet sig for, at 2020 åbenbart skal være året, hvor de endelig smider næste udgave af Flight Simulator på markedet, og der må være en kæmpe FS-fan på chefgangen hos Microsoft, for det ser indtil videre ud til, at den får alt hvad systemerne overhovedet kan holde til.

Udviklerne har gang i en ret fin marketings-strategi, hvis man kan kalde det marketing, hvor der løbende udsendes roadmaps over, hvornår og hvilke opdateringer der kan forventes. På Youtube udgiver de løbende “Feature discovery”-videoer, som består af ca. 10 minutters snak om forskellige aspekter af spillet.
    De kan findes her: https://www.youtube.com/watch?v=BZL5PCZO8cc&list=PLHHNa7e7hf9MOgis5vFhf0tjl8QD92KSQ&index=2

Medmindre det går helt i den gale retning, så er det her mit mest ventede spil i 2020. Også selvom det kunne tyde på, at en ny pc måske var nødvendigt.

Er jeg den eneste rusher, som følger med i FS2020?

My fellow Americans, I am pleased to tell you I just signed legislation which outlaws Russia forever. The bombing begins in five minutes.

Viser 5 kommentarer - 61 til 65 (af 65 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

FunteX
    Bruger
    7.975 indlæg

#60 Skal da ikke undlade at naevne at jeg korer med 2x 16 gig ddr4 3200hz som jeg planlaegger at lave til 64 naar jeg skifter cpu til formaalet . . . Men det er mere eller mindrer for at vaere paa den sikre side. Er det overkill ? Hojst sandsynligt . . .

Daily Rush's Petrolhead & ADHD case #1 Triple punctuation is my trademark!!!

wOOOOt
    Bruger
    1.209 indlæg

Læste lige, at de er blevet seriøse med at lave en VR version. Nok ikke til release, men senere. Dette spil i VR, ville nok være en vild oplevelse.

FunteX
    Bruger
    7.975 indlæg

Helt klart, ligsom diverse racing sim’s . . .

GrillBiller
    Bruger
    2.707 indlæg

->#62
    I mellemtiden kan du flyve i VR i xplane 11.
    jeg bruger det selv med mit wmr headset…

”Vi griner meget sammen, men vi er også meget forskellige. Nogle gange bliver Bubber altså 12 år – det er charmerende, men også lidt anstrengende to måneder i træk.” B.S. Christiansen

FunteX
    Bruger
    7.975 indlæg

Men xplane ser jo saa gammeldags ud nu, piiv . . .

Viser 5 kommentarer - 61 til 65 (af 65 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.