onsdag, juli 15, 2020

Microsoft Flight Simulator 2020

Daily Rush Debat Spil Microsoft Flight Simulator 2020

• Forfatter
    Emne

Steadi
    Bruger
    5.442 indlæg

Det lader til, at der ikke eksisterer en decideret tråd om det nye Microsoft Flight Simulator (“FS2020” i daglig omtale), så nu starter jeg en. (og har jeg overset en eksisterende, ups).

Microsoft har besluttet sig for, at 2020 åbenbart skal være året, hvor de endelig smider næste udgave af Flight Simulator på markedet, og der må være en kæmpe FS-fan på chefgangen hos Microsoft, for det ser indtil videre ud til, at den får alt hvad systemerne overhovedet kan holde til.

Udviklerne har gang i en ret fin marketings-strategi, hvis man kan kalde det marketing, hvor der løbende udsendes roadmaps over, hvornår og hvilke opdateringer der kan forventes. På Youtube udgiver de løbende “Feature discovery”-videoer, som består af ca. 10 minutters snak om forskellige aspekter af spillet.
    De kan findes her: https://www.youtube.com/watch?v=BZL5PCZO8cc&list=PLHHNa7e7hf9MOgis5vFhf0tjl8QD92KSQ&index=2

Medmindre det går helt i den gale retning, så er det her mit mest ventede spil i 2020. Også selvom det kunne tyde på, at en ny pc måske var nødvendigt.

Er jeg den eneste rusher, som følger med i FS2020?

My fellow Americans, I am pleased to tell you I just signed legislation which outlaws Russia forever. The bombing begins in five minutes.

Viser 15 kommentarer - 46 til 60 (af 65 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

Kallekun
    Bruger
    3.906 indlæg

Joystick vil jeg mene

Ved Osiris og ved Apis, du er et vildsvind, jaaa et vildsvin. Kig godt på mig....

Deadmeat
    Bruger
    7.124 indlæg

#45: Jeg vil tro at en game controller så trods alt vil være at foretrække over keyboard. Men ellers kan man altså også få nogen ok billige joysticks at starte ud på.

Bare være forberedt på at når først kan bliver grebet af simulator, så er der ingen vej tilbage mht. at gå ned på udstyr 😂 Jeg startede selv sim racing for alvor for 3 år siden med et brugt sæt rat+pedaler til 500 kr. Her 30.000 kr senere har jeg stadig flere investeringer i tankerne! Tør slet ikke tænke på hvad Flight simulator 2020 kan ende med 😅

"Whose kitty litter box did I just shit in?"

Steadi
    Bruger
    5.442 indlæg

#47 – hvis du har de lyster, så tag et kig på reddits MS-subreddit. Der er pænt mange, som har smidt vanvittige mængder penge i deres computere, allerede inden specs kom ud.

Jeg glæder mig også til MFS, men jeg glæder mig ikke “64 GB RAM, nyt gfx og CPU inden udgivelse”-agtig.

Min pc skal opgraderes, men det bliver når den ikke kan længere. “Desværre” har den det fint stadig. Overvejer dog måske at smide en SSD i den til MFS, men det må være efter at have set en sammenligning ift forskel.

My fellow Americans, I am pleased to tell you I just signed legislation which outlaws Russia forever. The bombing begins in five minutes.

FunteX
    Bruger
    7.975 indlæg

Sim’en her bliver en gamechanger, mit lod havnede i alpha kassen for x maaneder siden, saa forhaabentlig bliver det trukket . . . Er totalt hyped paa det her, navntligt efter, ja jeg tor slet ikke taenke paa det antal timer jeg har smidt i ja stort set hele raekken af ms flightsims gennem tiden. Det er saa fedt at de er startet op igen, og saa med saadan et brag . . . Taenker nok der skal en ny cpu til inden startskudet gaar . . .

Daily Rush's Petrolhead & ADHD case #1 Triple punctuation is my trademark!!!

Rieder73
    Bruger
    5.972 indlæg

Det kan også være det er en Doom Eternal sag mht. specs. Havde det ikke også høje krav, men kørte perfekt med noget mindre hardware spec end annonceret?

viewreview.podbean.com

Deadmeat
    Bruger
    7.124 indlæg

#50: synes mange gange hardware specs er en del i hegnet til spil så jo.

Steadi
    Bruger
    5.442 indlæg

#50 – bevares, jeg er ikke særligt opdateret på hw-fronten, men er det her særligt høje krav?

Jeg kan næsten være med på medium, og min spand har 4-6 år på bagen, afhængig af hardwaren.

FunteX
    Bruger
    7.975 indlæg

Id er ret gode til det der med optimering, men jeg har paa fornemmelsen at det her kunne blive smaatungt . . .

Rieder73
    Bruger
    5.972 indlæg

#53:
    Flight Simulator kan også være godt optimeret, yes?

viewreview.podbean.com

FunteX
    Bruger
    7.975 indlæg

#54 Med en tittel i den her storrelsesorden, og navntligt naar de gor et comeback. Jeg tror det er noget de prioriterer rimeligt hojt . . .

Deadmeat
    Bruger
    7.124 indlæg

#54 + #55: Jeg forestiller mig i hvert fald de har gjort meget ud af optimeret streaming og visning af terræn. Navnlig når man spiller med server streamet terræn, så må der være vigtigt at der ikke frembringes for mange flaskehalse eller unødvendigt ressource forbrug på PC’en. Forhåbentlig får vi en masse detaljerede grafik indstillinger at lege med også

• Denne kommentar blev ændret for 2 måneder, 3 uger siden af  Deadmeat. Årsag: opdateret tekst + tilføjelse

Steadi
    Bruger
    5.442 indlæg

#56 – der var på et tidspunkt billeder fra alpha, som viste ret detaljerede indstillinger.

Det virker som om, at udviklerne har fokus på at gøre spillet spilbart for flere end blot de absolut største simulator-fans.

TormDK
    Bruger
    14.636 indlæg

#48 Det er da mega fedt at grand voksne mænd igen har en grund til at gå helt nørde amok med deres simulator ønsker.

Mere af det :D, vi skal have flere spil der giver os lyst til at gå ud og købe nyt hardware.

FunteX
    Bruger
    7.975 indlæg

#58 Ja jeg glaeder mig ivertfald som et lille barn . . .

Steadi
    Bruger
    5.442 indlæg

#58 – jeg skal ikke afvise, at der er en snert jalousi inde over, meeeen, jeg synes nogle af de maskiner, som omtales virker helt absurd vilde… 64 GB ram?

Men det er jo samtidig (åbenbart) også en kritik af nuværende sims, som ofte virker ret dårligt optimeret.

Viser 15 kommentarer - 46 til 60 (af 65 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.