søndag, januar 17, 2021

Microsoft Flight Simulator 2020

Daily Rush Debat Genre Simulation Microsoft Flight Simulator 2020

• Forfatter
    Emne

Steadi
    Bruger
    5.914 indlæg

Det lader til, at der ikke eksisterer en decideret tråd om det nye Microsoft Flight Simulator (“FS2020” i daglig omtale), så nu starter jeg en. (og har jeg overset en eksisterende, ups).

Microsoft har besluttet sig for, at 2020 åbenbart skal være året, hvor de endelig smider næste udgave af Flight Simulator på markedet, og der må være en kæmpe FS-fan på chefgangen hos Microsoft, for det ser indtil videre ud til, at den får alt hvad systemerne overhovedet kan holde til.

Udviklerne har gang i en ret fin marketings-strategi, hvis man kan kalde det marketing, hvor der løbende udsendes roadmaps over, hvornår og hvilke opdateringer der kan forventes. På Youtube udgiver de løbende “Feature discovery”-videoer, som består af ca. 10 minutters snak om forskellige aspekter af spillet.
    De kan findes her: https://www.youtube.com/watch?v=BZL5PCZO8cc&list=PLHHNa7e7hf9MOgis5vFhf0tjl8QD92KSQ&index=2

Medmindre det går helt i den gale retning, så er det her mit mest ventede spil i 2020. Også selvom det kunne tyde på, at en ny pc måske var nødvendigt.

Er jeg den eneste rusher, som følger med i FS2020?

My fellow Americans, I am pleased to tell you I just signed legislation which outlaws Russia forever. The bombing begins in five minutes.

Viser 10 kommentarer - 496 til 505 (af 505 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

Spionas
    Bruger
    1.677 indlæg

Jeg kan forstå på kommentarer fra nettet at det er totalt no-go at spille MSFS med keyboard og mus, men er det til at have med at gøre hvis jeg kobler en controller til PC’en? Eller skal man virkelig ud i joysticks mm?

Deadmeat
    Bruger
    7.624 indlæg

@spionas det har jeg tilfældigvis testet og skrevet en artikel om her på DR. Hop hen til afsnittet ‘Hjemmecockpit eller piletaster?’ i sidste del af artiklen.

tl;dr: det kan udmærket lade sig gøre at flyve med controller, også på de højere sværhedsgrader og ja, keyboard er ret håbløst.

"Whose kitty litter box did I just shit in?"

Spionas
    Bruger
    1.677 indlæg

#497 Takker. Fremragende artikel – hvordan har jeg dog kunne overse den. Det lyder som noget jeg skal give et skud på et tidspunkt.

Deadmeat
    Bruger
    7.624 indlæg

#498: @spionas jamen selv tak og fedt du kunne bruge artiklen til noget godt nytår!

FunteX
    Bruger
    8.261 indlæg

#500 i en flyvende fart . . .

Daily Rush's Petrolhead & ADHD case #1 Triple punctuation is my trademark!!!

Deadmeat
    Bruger
    7.624 indlæg

#500 @funtex tillykke du har lige vundet 1 million negleklippere

FunteX
    Bruger
    8.261 indlæg

#501 Modtager dem i trøjeløs tilstand . . .

Deadmeat
    Bruger
    7.624 indlæg

Så får vi sørme dynamisk sne i terrænet i FS. Desværre ser det ikke umiddelbart ud til at inkludere sne som nedbør, men stadig en fin tilføjelse. Skal dog blive interessant at se om der opstår en masse sjove grafiske fejl. Jeg går ud fra det er Blackshark AI de bruger til det.

FunteX
    Bruger
    8.261 indlæg

Raytracing i flightsimulator!!!! Hell yeah!!!

https://youtu.be/oi8WpLMy3ZM?t=2352

hunterSEG
    Bruger
    639 indlæg

Whaooo,

Har lige set et par YT videoer af FS2020 på mit 110″. Det ser sgu vildt og 110 gange bedre ud på den 15″ skærm jeg har prøvet spillet på. En helt anden og noget mere virkelighedstro fremvisning.

Måske jeg skulle starte mit xbox gamepass og prøve det igen på den store skærm. Desværre er den bærbare sikket for svag.

Viser 10 kommentarer - 496 til 505 (af 505 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.