fredag, maj 29, 2020

Microsoft Flight Simulator 2020

Daily Rush Debat Spil Microsoft Flight Simulator 2020

• Dette indlæg indeholder 65 kommentarer, har 19 deltagere og blev senest opdateret af  FunteX for 1 måned siden.
  • Forfatter
    Emne

Steadi
    Bruger
    5.396 indlæg

Det lader til, at der ikke eksisterer en decideret tråd om det nye Microsoft Flight Simulator (“FS2020” i daglig omtale), så nu starter jeg en. (og har jeg overset en eksisterende, ups).

Microsoft har besluttet sig for, at 2020 åbenbart skal være året, hvor de endelig smider næste udgave af Flight Simulator på markedet, og der må være en kæmpe FS-fan på chefgangen hos Microsoft, for det ser indtil videre ud til, at den får alt hvad systemerne overhovedet kan holde til.

Udviklerne har gang i en ret fin marketings-strategi, hvis man kan kalde det marketing, hvor der løbende udsendes roadmaps over, hvornår og hvilke opdateringer der kan forventes. På Youtube udgiver de løbende “Feature discovery”-videoer, som består af ca. 10 minutters snak om forskellige aspekter af spillet.
    De kan findes her: https://www.youtube.com/watch?v=BZL5PCZO8cc&list=PLHHNa7e7hf9MOgis5vFhf0tjl8QD92KSQ&index=2

Medmindre det går helt i den gale retning, så er det her mit mest ventede spil i 2020. Også selvom det kunne tyde på, at en ny pc måske var nødvendigt.

Er jeg den eneste rusher, som følger med i FS2020?

My fellow Americans, I am pleased to tell you I just signed legislation which outlaws Russia forever. The bombing begins in five minutes.

Viser 15 kommentarer - 31 til 45 (af 65 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

gulbaek
    Bruger
    133 indlæg

Hvis nogle af jer også havde skrevet jer op til deres Alpha test, så kan jeg anbefale at i lige holder et ekstra øje med jeres spam mappe

Fandt ihvertfald en ret interessant mail der var sendt til mig i torsdags

Steadi
    Bruger
    5.396 indlæg

#31 – har du et bæst af en pc? Synes rygterne går på, at mindre kan ikke gøre det ift alpha…

My fellow Americans, I am pleased to tell you I just signed legislation which outlaws Russia forever. The bombing begins in five minutes.

gulbaek
    Bruger
    133 indlæg

#32 Det er vel en efterhånden 5 år gammel maskine med et GeForce GTX 980 TI kort i. Deres NDA forhindre mig dog i at udtale mig omkring spillet, men har da fået lagt nogle timer i det allerede.

Steadi
    Bruger
    5.396 indlæg

#33 – kan være, at jeg skal smide mit nummer i hatten. Er du på Windows 10?

gulbaek
    Bruger
    133 indlæg

#33 Jeps, tror kun der understøtter Windows 10, men er ikke sikker
    Du kan jo altid tilmelde dig og se om du kommer med

Steadi
    Bruger
    5.396 indlæg

#35 – Pt. spiller jeg faktisk slet ikke flight sims, så har ikke engang et joystick på lager.

Jeg har nok at se til i øjeblikket, (desværre :P), så det haster ikke. Men jeg følger gladeligt udviklingen og hver eneste video fra spillet!

Steadi
    Bruger
    5.396 indlæg

Hvis interesserede ikke allerede har set det, så var der en brasiliansk alfa-tester, som smed 2*20-ish minutters video af FS2020 på Youtube. MS har selvfølgelig fået dem fjernet, men jeg kunne forestille mig, at de stadig kan findes på nettet et sted eller to.

Spillet ser allerede nu helt vildt ud. Det er vel vnæsten den eneste kommentar.

Desuden er det fantastisk, hvor lidt diskret testeren var i sin video. Billede af ham selv nede i venstre hjørne og hans brugernavn på skærmen hele tiden

Deadmeat
    Bruger
    7.007 indlæg

#37: lyder som en lettere uvidende tester min største bekymring med spillet er pt. systemkravene

"Whose kitty litter box did I just shit in?"

Steadi
    Bruger
    5.396 indlæg

#38 – Min pc er så gammel, så jeg bekymrer mig overraskende lidt over systemkravene.. Måske fordi jeg med al sandsynlighed først kan spille, når jeg investerer i bedre hardware

Testeren må have haft et skjult ønske om at blive smidt ud. Det kan ikke være andet end det

Fisker
    Bruger
    12.132 indlæg

#38 Specs er frigivet

Deadmeat
    Bruger
    7.007 indlæg

#40: Tak for heads up og specs Bare irriterende at de har glemt en lille, men ret vigtig detalje: hvilke skærmopløsninger gælder de for! For hvis det der er specs til 1080p så jeeewsus f***** Christ have mercy on our souls…

"Whose kitty litter box did I just shit in?"

Mr_Wizard
    Bruger
    1.150 indlæg

#41 Så længe du kan trække spillet bare nogenlunde, med indstillinger der ikke får spillet til at se decideret “grimt ud”……så er ekstra skalerbarhed da bare med til at øge spillets levetid på sigt!

Det tænker jeg hver gang der bliver lanceret et spil med høje hardware krav på max indstillingerne…..så længe der ikke er tale om ringe optimering, men “reelle krav” pga. at der kastes mere grafisk indhold på skærmen, så er det velkommen hos mig!

• Denne kommentar blev ændret for 1 måned siden af  Mr_Wizard.

Sanjo
    Bruger
    807 indlæg

Sindsygt! Undre mig lidt over at det er en 2700x og ikke fx 3600 fra ryzen. Er det fordi spillet kører bedre med flere kerner?

Steadi
    Bruger
    5.396 indlæg

Hvordan skal de tre rækker forstås?

Edit: Ahh, low, medium og high. Giver god mening.

Oh Well, jeg snupper en mellemting mellem low og medium. Når jeg får win 10, vel og mærke.

• Denne kommentar blev ændret for 1 måned siden af  Steadi.

Mikaa
    Bruger
    3.205 indlæg

Spillet ser for vildt ud. Har ikke prøvet flight sims før, men kan godt mærke, det klør i mig for at prøve FS2020.

Er det at foretrække med joystick og alt muligt tilbehør, eller er oplevelsen også god med mus og keyboard?

Help me, Premature Ejaculation Man! Premature Ejaculation Man: I'm coming!

Viser 15 kommentarer - 31 til 45 (af 65 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.