lørdag, december 5, 2020

Microsoft Flight Simulator 2020

Daily Rush Debat Genre Simulation Microsoft Flight Simulator 2020

• Forfatter
    Emne

Steadi
    Bruger
    5.784 indlæg

Det lader til, at der ikke eksisterer en decideret tråd om det nye Microsoft Flight Simulator (“FS2020” i daglig omtale), så nu starter jeg en. (og har jeg overset en eksisterende, ups).

Microsoft har besluttet sig for, at 2020 åbenbart skal være året, hvor de endelig smider næste udgave af Flight Simulator på markedet, og der må være en kæmpe FS-fan på chefgangen hos Microsoft, for det ser indtil videre ud til, at den får alt hvad systemerne overhovedet kan holde til.

Udviklerne har gang i en ret fin marketings-strategi, hvis man kan kalde det marketing, hvor der løbende udsendes roadmaps over, hvornår og hvilke opdateringer der kan forventes. På Youtube udgiver de løbende “Feature discovery”-videoer, som består af ca. 10 minutters snak om forskellige aspekter af spillet.
    De kan findes her: https://www.youtube.com/watch?v=BZL5PCZO8cc&list=PLHHNa7e7hf9MOgis5vFhf0tjl8QD92KSQ&index=2

Medmindre det går helt i den gale retning, så er det her mit mest ventede spil i 2020. Også selvom det kunne tyde på, at en ny pc måske var nødvendigt.

Er jeg den eneste rusher, som følger med i FS2020?

My fellow Americans, I am pleased to tell you I just signed legislation which outlaws Russia forever. The bombing begins in five minutes.

Viser 15 kommentarer - 406 til 420 (af 471 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

FunteX
    Bruger
    8.198 indlæg

#405 Som sagt da jeg forste gang naevnte TCA’en her i traaden, saa er den og t.16000 jo stort set de samme , saa ja . . . Men det er jo et godt og samtidigt tilpas billigt, og alsidigt joystick, saa det er jo ikke ligfrem skidt . . .

Daily Rush's Petrolhead & ADHD case #1 Triple punctuation is my trademark!!!

Zanmato
    Bruger
    881 indlæg

https://virpil-controls.eu/ Nogle der har erfaring med det her udstyr? Ser umiddelbart ret lækkert ud.

Steadi
    Bruger
    5.784 indlæg

Nå, det er vist fint, at jeg besluttede mig for at prøve MSFS gennem Game Pass i første omgang.

Min downloader går i stå ved en “Flight Tutorials Package” og starter bare forfra igen og igen og igen..

Nogen der har oplevet det samme?

Edit:
    En god omgang ventetid og 100-200 downloads af samme fil (eller cirka deromkring), så kom den videre. Men der er godt nok langt til 93 gb..

My fellow Americans, I am pleased to tell you I just signed legislation which outlaws Russia forever. The bombing begins in five minutes.

• Denne kommentar blev ændret for 3 måneder siden af  Steadi.

FunteX
    Bruger
    8.198 indlæg

#408 Piiv . . .

DanielBoe
    Bruger
    9.197 indlæg

#407 Virpil er den slags udstyr der er toppen af poppen, ligesom Thrustmaster Warthog, Honeycomb Alpha, osv. Du kan roligt købe Virpil.

Du kan nærmest ikke få bedre udstyr end de ovennævnte, måske lige med undtagelse af sådan noget som Precision Flight Controls, men så snakker vi altså også professionelt udstyr til rigtige piloter der vil træne i sim og stadig kunne logge timer i deres IRL log book.

Og ja, det er dyrt https://flypfc.com/shop/

Steadi
    Bruger
    5.784 indlæg

#409 – nah, klart first World problem :p

Mit joystick kom desuden en uge før tid, så svært rigtig at være muggen

FunteX
    Bruger
    8.198 indlæg

#410 Saa ganske afgjort . . .

#411 Det lyder sgu godt, er glad paa dine vegne . . .

Steadi
    Bruger
    5.784 indlæg

Til de som måtte have problemer med at downloade spillet (omend der vel ikke er flere tilbage længere? ), så kan jeg anbefale at sætte kabel i maskinen, hvis man ellers kører trådløst.

Jeg skiftede, og pludselig var der ingen problemer med at downloade. Hvad der har genstartet og genstartet over de sidste to dage blev færdig på tre timer

FunteX
    Bruger
    8.198 indlæg

#413 Det lyder fandeme godt . . . To the skies !!!

Steadi
    Bruger
    5.784 indlæg

#414 – har lige haft min første tur over hjembyen. Var jeg tilbøjelig til tårer, så var det liiiiige før, at der sneg sig en enkelt afsted over stepperne

Jeg er overrasket hvor rimelig pænt det kører, selv på min gamle spand.

• Denne kommentar blev ændret for 3 måneder siden af  Steadi.

FunteX
    Bruger
    8.198 indlæg

Ja, de har virkelig gjort det godt . . .

DanielBoe
    Bruger
    9.197 indlæg

FunteX
    Bruger
    8.198 indlæg

Lover fortsat godt . . .

Steadi
    Bruger
    5.784 indlæg

De af os som håber på helikoptere må nok forberede os på en ret lang ventetid

Spørgsmål fra en noob: Min fly trækker næsten altid opad, når jeg først har fået lidt fart på. Ikke bare lidt opad, men meget. Flaps er på 0, og mit joystick er indstillet som det skal.

Er det fordi, at jeg ikke befinder mig i cruise-højde? Synes jeg har bemærket, at den trækker knap så meget, når jeg når derop af.

Noize
    Bruger
    4.522 indlæg

#419 spil tutorials (hint trim)

Viser 15 kommentarer - 406 til 420 (af 471 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.