lørdag, november 28, 2020

Microsoft Flight Simulator 2020

Daily Rush Debat Genre Simulation Microsoft Flight Simulator 2020

• Forfatter
    Emne

Steadi
    Bruger
    5.778 indlæg

Det lader til, at der ikke eksisterer en decideret tråd om det nye Microsoft Flight Simulator (“FS2020” i daglig omtale), så nu starter jeg en. (og har jeg overset en eksisterende, ups).

Microsoft har besluttet sig for, at 2020 åbenbart skal være året, hvor de endelig smider næste udgave af Flight Simulator på markedet, og der må være en kæmpe FS-fan på chefgangen hos Microsoft, for det ser indtil videre ud til, at den får alt hvad systemerne overhovedet kan holde til.

Udviklerne har gang i en ret fin marketings-strategi, hvis man kan kalde det marketing, hvor der løbende udsendes roadmaps over, hvornår og hvilke opdateringer der kan forventes. På Youtube udgiver de løbende “Feature discovery”-videoer, som består af ca. 10 minutters snak om forskellige aspekter af spillet.
    De kan findes her: https://www.youtube.com/watch?v=BZL5PCZO8cc&list=PLHHNa7e7hf9MOgis5vFhf0tjl8QD92KSQ&index=2

Medmindre det går helt i den gale retning, så er det her mit mest ventede spil i 2020. Også selvom det kunne tyde på, at en ny pc måske var nødvendigt.

Er jeg den eneste rusher, som følger med i FS2020?

My fellow Americans, I am pleased to tell you I just signed legislation which outlaws Russia forever. The bombing begins in five minutes.

Viser 15 kommentarer - 391 til 405 (af 471 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

Steadi
    Bruger
    5.778 indlæg

#389 – jeg giver D4Windows et skud, tak!

#390 – jeps, men problemer med levering er åbenbart et problem over det meste af verdenen, kunne jeg læse på The Verge forleden.

My fellow Americans, I am pleased to tell you I just signed legislation which outlaws Russia forever. The bombing begins in five minutes.

Deadmeat
    Bruger
    7.516 indlæg

Jeg var super heldig at få fat på et Trustmaster TCA joystick, der kortvarigt var på lager hos Computersalg for 2-3 uger siden. Nåede vist lige at købe joystick inden det blev helt sindssygt 😬

"Whose kitty litter box did I just shit in?"

Steadi
    Bruger
    5.778 indlæg

#392 – Komplett.dk får Thrustmaster TCA-udgaven på lager den 24. november

Alligevel lidt pudsigt, at det åbenbart kommer som en overraskelse for producenterne, at MSFS udkommer i år.

Deadmeat
    Bruger
    7.516 indlæg

#393: jep har godt set hvordan leveringstiderne skrider på TCA. Lige nu sidder jeg så og lurer på den tilhørendede TCA throttle quadrant, der skulle komme til september. Men tænker man skal være mere end heldig for at få fat i en fra første parti!

Og ja enig, det er sku da utroligt at de ikke har skruet op for produktionen i perioden op til. Med al den hype omkring spillet, så skulle det synes at stå rimeligt tydeligt skrevet på væggen, hvad var på vej

FunteX
    Bruger
    8.195 indlæg

Nogle af os kan tilsyneladende vaere glade for at have haft udstyret hjemme i lang tid . . .

Daily Rush's Petrolhead & ADHD case #1 Triple punctuation is my trademark!!!

Carl
    Bruger
    2.210 indlæg

Så fik jeg endelig en computer der kan spille

til dem af jer der bruger DS4WINDOWS hvordan for i den til at virke ordenligt?
    jeg har lidt problmer i menuen af flight sim også hvis jeg piller controller fra Lukker spillet ned med det samme.

laver i en profil eller noget andet i emulatoren?

Psn id @ Luthorson.

DanielBoe
    Bruger
    9.197 indlæg

Det er en bug i spillet desværre, hvis man sætter en controller/mus/kb til usb (eller fjerner den) så fryser spillet totalt lige pt.

Det er virkelig træls når man glemmer at sætte controlleren i før man starter spillet, den er utrolig nice at have selv med stick/yoke fordi den kan kontrollere dronen nemmere end med keyboardet.

hunterSEG
    Bruger
    618 indlæg

Havde fri i dag, så tænkte “jeg flyver da lige en tur”. Brugte så halvanden time på at få spillet til at starte op. En valgfri opdatering til nyeste windows version løste problemet. Mit virkede ellers fra første dagen, så gik og tænkte, hvor svært det det lige kunne være at få det til at køre.

Nå, det virker nu. Fik en noget kortere flyvetur. Kan se København har en del år på bagen derinde. Panum bygningen ved siden af Rigshospitalet, som blev færdigt for et par år siden, er kun en tom byggeplads. Men ok, det tager jo nok også lige lidt tid at køre hele verden gennem en AI med efterfølgende touch up af en rigtig person. Det bliver spændende at se hvor ny den næste opdatering er.

Fik også leget lidt med vejret, det ser sgu godt ud.

Carl
    Bruger
    2.210 indlæg

En kammerat og jeg skal begge have T.16000.
    Skal vi købe en hver?
    Eller kan man købe en duo pakke også modificere på dem så de begge fungere til venstre hånd? Eller er vi tvunget til at købe en hver?

Psn id @ Luthorson.

Steadi
    Bruger
    5.778 indlæg

#399 – det er min forståelse, at T.16000M ikke er venstre eller højrehåndet?

SapowiTz
    Bruger
    1.881 indlæg

#400 Og dog ser Due sættet ud til at tommelfinger knappen er spejlvendt på det ene!

Jeg vil hellere spise her!

Deadmeat
    Bruger
    7.516 indlæg

#399 #400 #401: joysticket kan konfigureres til højre eller venstre hånd ved at påmontere passende dele:

3 removable components allow the joystick to be perfectly tailored for left-handed or right-handed use.

DanielBoe
    Bruger
    9.197 indlæg

Korrekt, man kan fjerne eller flytte de 3 dele lige som man vil.

Jeg har f.eks. helt fjernet den nederste del. T.16000m

Og jeg skifter også lidt frem og tilbage mellem at have “tommelhylden” på eller af.

Resten af knapperne er dog helt ens i duopakken. Airbus versionen (som i bund og grund bare er en let modificeret T.16000m) er lavet på samme måde så vidt jeg ved, så man kan bruge den med højre eller venstre hånd.

• Denne kommentar blev ændret for 3 måneder siden af  DanielBoe.
    • Denne kommentar blev ændret for 3 måneder siden af  DanielBoe.

Carl
    Bruger
    2.210 indlæg

#403 super fedt takker.
    så kan vi godt bestille en duo pakke og dele.

Psn id @ Luthorson.

Deadmeat
    Bruger
    7.516 indlæg

#403: Jeg kan bekræfte at det er næsten samme princip med Thrustmaster TCA

Viser 15 kommentarer - 391 til 405 (af 471 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.