onsdag, november 25, 2020

Microsoft Flight Simulator 2020

Daily Rush Debat Genre Simulation Microsoft Flight Simulator 2020

• Forfatter
    Emne

Steadi
    Bruger
    5.771 indlæg

Det lader til, at der ikke eksisterer en decideret tråd om det nye Microsoft Flight Simulator (“FS2020” i daglig omtale), så nu starter jeg en. (og har jeg overset en eksisterende, ups).

Microsoft har besluttet sig for, at 2020 åbenbart skal være året, hvor de endelig smider næste udgave af Flight Simulator på markedet, og der må være en kæmpe FS-fan på chefgangen hos Microsoft, for det ser indtil videre ud til, at den får alt hvad systemerne overhovedet kan holde til.

Udviklerne har gang i en ret fin marketings-strategi, hvis man kan kalde det marketing, hvor der løbende udsendes roadmaps over, hvornår og hvilke opdateringer der kan forventes. På Youtube udgiver de løbende “Feature discovery”-videoer, som består af ca. 10 minutters snak om forskellige aspekter af spillet.
    De kan findes her: https://www.youtube.com/watch?v=BZL5PCZO8cc&list=PLHHNa7e7hf9MOgis5vFhf0tjl8QD92KSQ&index=2

Medmindre det går helt i den gale retning, så er det her mit mest ventede spil i 2020. Også selvom det kunne tyde på, at en ny pc måske var nødvendigt.

Er jeg den eneste rusher, som følger med i FS2020?

My fellow Americans, I am pleased to tell you I just signed legislation which outlaws Russia forever. The bombing begins in five minutes.

Viser 15 kommentarer - 376 til 390 (af 468 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

DanielBoe
    Bruger
    9.197 indlæg

#363 En sidste vigtig ting jeg lige glemte om trim er at din VSI er forsinket med op til et par sekunder, så hvis du sidder og trimmer op og ned og bare ikke kan få nålen til at ramme 0 så prøv lige at give den et par sekunder til at komme til ro før du giver den et klik mere.

#373 T.16000m er praktisk talt det samme joystick, eneste forskelle er at Airbus versionen har en throttle der også kan gå i reverse, og at der er et andet button layout på sticken. Men selve sensoren osv er den samme.

#372 Begge er lækre, og en yoke er også lækker. Men finder man f.eks. ud af at man ikke er så vild med at flyve så er en stick som Thrustmaster’s Airbus eller T.16000m version noget billigere end at starte med en Honeycomb yoke eller lignende.

Men hvis du har pengene til sådan en yoke, så fyr løs, de er satme lækre! (De kan dog godt føles lidt akavede hvis man er vild med at flyve i Cubs eller lignende med stick, eller en helikopter f.eks.)

Deadmeat
    Bruger
    7.502 indlæg

Jeg er pludselig begyndt at få problemer med at spillet crasher Det er lige nu når jeg flyver over Paris, at det er sket 3 gange i dag, hvor spillet crasher direkte til desktop. Har forsøgt at slå Rivatuner SS fra, fordi overlayet nogen gange laver balade – desværre ingen ændring.

Andre der opvever lignende problemer og evt. har en løsning?

"Whose kitty litter box did I just shit in?"

• Denne kommentar blev ændret for 3 måneder siden af  Deadmeat.

Alloc
    Bruger
    1.916 indlæg

#377 Hvad siger Event Viewer?

Come-Join.us
    https://www.facebook.com/morerandomthancool/

Deadmeat
    Bruger
    7.502 indlæg

#378: @alloc, tænk den funktion i Windows kendte jeg slet ikke Det er lidt volapyk for mig – får du noget mening ud af det?

Navn på program med fejl: FlightSimulator.exe, version: 0.0.0.0, tidsstempel: 0x5f2ed221
    Navn på modul med fejl: VCRUNTIME140.dll, version: 14.27.29016.0, tidsstempel: 0x5ee8384d
    Undtagelseskode: 0xc0000005
    Forskydning med fejl 0x00000000000016e9
    Proces-id 0x48b8
    Programmets starttidspunkt 0x01d6795b198c59c4
    Programsti: C:\Program Files\WindowsApps\Microsoft.FlightSimulator_1.7.12.0_x64__8wekyb3d8bbwe\FlightSimulator.exe
    Modulsti: C:\Program Files\WindowsApps\Microsoft.VCLibs.140.00.UWPDesktop_14.0.29016.0_x64__8wekyb3d8bbwe\VCRUNTIME140.dll
    Rapport-id: 54c00743-5124-40da-b6ac-3080185c23ff
    Fuldt navn på program med fejl: Microsoft.FlightSimulator_1.7.12.0_x64__8wekyb3d8bbwe
    Relativt program-id for program med fejl: App

Alloc
    Bruger
    1.916 indlæg

#379 Prøv at geninstallere denne

https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_10-update/vcruntime140dll/b1a15b0e-e389-41a3-bc49-f4fc85bac575

Come-Join.us

Alloc
    Bruger
    1.916 indlæg

Så blev jeg færdig med første Bush trip rundt omkring Nevada og det er nok et af de flotteste spil jeg har prøvet – En helt fantastisk tur rundt i ørkenen og bjergene

Næste tur bliver Balkan

Come-Join.us

Carl
    Bruger
    2.210 indlæg

#381 damn jeg glæder mig til at gøre det samme når jeg har en computer der kan køre spillet.

Psn id @ Luthorson.

Alloc
    Bruger
    1.916 indlæg

#382 Det kan lade sig gøre på ældre maskiner

https://steamcommunity.com/app/1250410/discussions/0/2800630252900294117/

Prøv evt med Gamepass til $1 første måned

Come-Join.us

Carl
    Bruger
    2.210 indlæg

#383 de maskiner jeg har er desværre alt for gamle. Har købt gamepass og prøvet at installere, men allerede ved installation siger den at hardware er under minimums krav.

Psn id @ Luthorson.

• Denne kommentar blev ændret for 3 måneder siden af  Carl.

FunteX
    Bruger
    8.185 indlæg

Husk nu at kaninerne i piperens motor skal vandes en gang imellem . . .

Daily Rush's Petrolhead & ADHD case #1 Triple punctuation is my trademark!!!

Shiu
    Bruger
    1.696 indlæg

#377 prøv at sætte Manual Cache istedet for Rolling Cache under Settings. Det har hjulpet en del her. Lykkedes mig at tage 3 training sessions i træk uden crash, før jeg ændrede cache skulle jeg ud i menuen efter hver training session. Personligt valgte jeg 200GB cache, det kan godt tænkes at være overkill, men jeg har pladsen. Bemærk det tager en del tid at oprette cache, du kan følge med i progress ved at tage Egenskaber på den folder du opretter cache i.
    Skal lige nævnes at det ikke helt har fikset problemet, men det har da hjulpet. Næste forsøg er at køre windowed istedet for Fullscreen.

Edit: Jeg giver sku op, spillet crasher konstant til Desktop. Håber på der kommer en patch hurtigt. Havde ellers lige en super flyvetur i New Zealand.

Esoteric Software

• Denne kommentar blev ændret for 3 måneder siden af  Shiu.

Deadmeat
    Bruger
    7.502 indlæg

#386: Det crasher også stadig ofte for mig her synes ikke jeg havde problemer de første dage. øv.

Steadi
    Bruger
    5.771 indlæg

LOL, Elgigantens leveringsdato for mit Thrustmaster T.16000M hedder nu 8. september

Det ser så ud til, at det i mellemtiden er gået hen og blevet cirka samme leveringsdato hos andre danske forhandlere, så jeg må bare væbne mig med tålmodighed.

Nogen der har erfaring med at forbinde en PS4 controller til pc? Det må blive den midlertidige løsning.

My fellow Americans, I am pleased to tell you I just signed legislation which outlaws Russia forever. The bombing begins in five minutes.

• Denne kommentar blev ændret for 3 måneder siden af  Steadi.
    • Denne kommentar blev ændret for 3 måneder siden af  Steadi.

Shiu
    Bruger
    1.696 indlæg

#387 Jeg prøvede alligevel lige en enkelt ting. Prøvede at sætte min page file til 16GB. Nu har jeg fløjet i et par timer uden et crash. Om det er en fluke, det må tiden vise.

#388 brug DS4Windows, det fungerer ganske fin. Ved dog ikke om der findes nogen mappings til det som default.

Esoteric Software

FunteX
    Bruger
    8.185 indlæg

#388 Seriost ???

Edit: Proshop har duo pakken paa lager, hvis det er desperation vi er ude i, saa kunne du maaske saelge den anden til en ligsaa uheldig rusher eller lignende . . .

https://www.proshop.dk/Spil-tilbehoer/Thrustmaster-T16000M-FCS-Duo-Stick-Joystick-PC/2642248

Daily Rush's Petrolhead & ADHD case #1 Triple punctuation is my trademark!!!

Viser 15 kommentarer - 376 til 390 (af 468 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.