lørdag, november 28, 2020

Microsoft Flight Simulator 2020

Daily Rush Debat Genre Simulation Microsoft Flight Simulator 2020

• Forfatter
    Emne

Steadi
    Bruger
    5.778 indlæg

Det lader til, at der ikke eksisterer en decideret tråd om det nye Microsoft Flight Simulator (“FS2020” i daglig omtale), så nu starter jeg en. (og har jeg overset en eksisterende, ups).

Microsoft har besluttet sig for, at 2020 åbenbart skal være året, hvor de endelig smider næste udgave af Flight Simulator på markedet, og der må være en kæmpe FS-fan på chefgangen hos Microsoft, for det ser indtil videre ud til, at den får alt hvad systemerne overhovedet kan holde til.

Udviklerne har gang i en ret fin marketings-strategi, hvis man kan kalde det marketing, hvor der løbende udsendes roadmaps over, hvornår og hvilke opdateringer der kan forventes. På Youtube udgiver de løbende “Feature discovery”-videoer, som består af ca. 10 minutters snak om forskellige aspekter af spillet.
    De kan findes her: https://www.youtube.com/watch?v=BZL5PCZO8cc&list=PLHHNa7e7hf9MOgis5vFhf0tjl8QD92KSQ&index=2

Medmindre det går helt i den gale retning, så er det her mit mest ventede spil i 2020. Også selvom det kunne tyde på, at en ny pc måske var nødvendigt.

Er jeg den eneste rusher, som følger med i FS2020?

My fellow Americans, I am pleased to tell you I just signed legislation which outlaws Russia forever. The bombing begins in five minutes.

Viser 15 kommentarer - 361 til 375 (af 471 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

FunteX
    Bruger
    8.195 indlæg

#360 Enig . . .

Daily Rush's Petrolhead & ADHD case #1 Triple punctuation is my trademark!!!

Alloc
    Bruger
    1.916 indlæg

Så blev første ben af den første bush tur gennemført – Fedt at flyve efter en beskrivelse og intet andet – Nu har jeg netop fået installeret Spacedesk på min tablet, så kan jeg have mit VFR vindue på min tablet, i stedet for min anden skærm

Come-Join.us
    https://www.facebook.com/morerandomthancool/

PBT
    Admin
    3.632 indlæg

Tak for tips og info om trim – jeg flyver videre i weekenden her

Startede Daily Rush og Quake3.dk sammen med Webster i et andet årtusind

FunteX
    Bruger
    8.195 indlæg

Benyttelse af trim er et must . . .

Kallekun
    Bruger
    3.952 indlæg

Jeg synes ikke jeg kan styre mit fly, hvis jeg har drone kamera på. Gør jeg noget forkert?

Ved Osiris og ved Apis, du er et vildsvind, jaaa et vildsvin. Kig godt på mig....

hunterSEG
    Bruger
    618 indlæg

Med hensyn til trim, så kan man prøve at sætte en hat til trim. Frem er trim ned, tilbage er trim op. Højre og venstre kan så være roll eller yaw trim. Alt efter hvad man bruger mest.
    Om dette er bedre end have synsvinkler på hat, har jeg ikke forsøgt mig med.

Deadmeat
    Bruger
    7.516 indlæg

#366: Og ellers kan jeg anbefale at sætte trim på nummerisk keyboard, det fungerer også rigtig godt. Af en eller anden grund er det ikke muligt at konfigurerer til alm. piletaster, som jeg ellers foretrækker.

Top hatten er super fint konfigureret til at kigge rundt i cockpittet, med standard opsætningen. For mig er det en virkeligt lækker løsning.

Så er det ellers også lige op over med første feature artikel her på DR om spillet – der bliver bl.a. god inspiration til steder at flyve hen

"Whose kitty litter box did I just shit in?"

gumshot
    Bruger
    548 indlæg

Wow, endelige virker det.
    Skulle afinstallere i MS Store, og så installere igen. Kørte alt som admin fra start og nu kan den ikke bare tælle fra 0 – 100% den viser også antal MiB som hentes, så det må virke bedre nu, så er der jo bare 93GB to go…

Alt du skal vide - 4 8 15 16 23 42

Deadmeat
    Bruger
    7.516 indlæg

#368: For nogen har det også virket at skifte installationsmappe. Det er simpelt hen forrykt med de fejl. hvordan kan sådan noget ikke være blevet opdaget under beta testen. Er det blevet distribueret på en anden måde der?

FunteX
    Bruger
    8.195 indlæg

Syntes ikke at der var noget galt fra starten af . . .

anden145
    Bruger
    741 indlæg

Nice billeder af Copenhagen i Microsoft Flight Simulator fra FlyTampa:

http://www.flytampa.org/forum/viewtopic.php?f=28&t=14158

Carl
    Bruger
    2.210 indlæg

Jeg havde egentligt besluttet mig for på et tidspunkt at købe T.16000.
    Men men nu har jeg fundet af der findes de her “yokes” men hvad er så at foretrække mellem T.16000 eller en yoke??

Psn id @ Luthorson.

Deadmeat
    Bruger
    7.516 indlæg

#372: Svaret afhænger vist en hel del af, hvad dit budget er Jeg har selv lige opgraderet til et Thrustmaster TCA joystick, som er nært beslægtet med T.16000. Hvis kvaliteten imellem de to sticks er sammenlignelig, så vil jeg mene man får meget kvalitet for pengene med T.16000 også. Knapperne på basen er noget plastic agtige og lidt løse i det, men selve sticken er tilpas stram i føringen og præcisionen, især omkring centeraksen er rigtig god for et joystick i den prisklasse.

SapowiTz
    Bruger
    1.881 indlæg

#372 Købte et HoneyComb Yoke for 5 uger siden! Det er virkelig fedt og bliver brugt i mange af de fly der er med i MSFS2020! Joysticks er vel mere brugt i kampfly. Har før haft Thrustmaster Warthog +throttle, men solgte det.. var ellers fedt med IL-2 Sturmovik i VR! Glæder mig til Honeycomb kommer med deres throttle!

Jeg vil hellere spise her!

Deadmeat
    Bruger
    7.516 indlæg

Vi har for øvrigt lige fået den første artikel om FS 2020 klar her på DR, og den er lige til at læse HER. Ønsker til kommende indhold modtages meget gerne

Viser 15 kommentarer - 361 til 375 (af 471 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.