lørdag, november 28, 2020

Microsoft Flight Simulator 2020

Daily Rush Debat Genre Simulation Microsoft Flight Simulator 2020

• Forfatter
    Emne

Steadi
    Bruger
    5.778 indlæg

Det lader til, at der ikke eksisterer en decideret tråd om det nye Microsoft Flight Simulator (“FS2020” i daglig omtale), så nu starter jeg en. (og har jeg overset en eksisterende, ups).

Microsoft har besluttet sig for, at 2020 åbenbart skal være året, hvor de endelig smider næste udgave af Flight Simulator på markedet, og der må være en kæmpe FS-fan på chefgangen hos Microsoft, for det ser indtil videre ud til, at den får alt hvad systemerne overhovedet kan holde til.

Udviklerne har gang i en ret fin marketings-strategi, hvis man kan kalde det marketing, hvor der løbende udsendes roadmaps over, hvornår og hvilke opdateringer der kan forventes. På Youtube udgiver de løbende “Feature discovery”-videoer, som består af ca. 10 minutters snak om forskellige aspekter af spillet.
    De kan findes her: https://www.youtube.com/watch?v=BZL5PCZO8cc&list=PLHHNa7e7hf9MOgis5vFhf0tjl8QD92KSQ&index=2

Medmindre det går helt i den gale retning, så er det her mit mest ventede spil i 2020. Også selvom det kunne tyde på, at en ny pc måske var nødvendigt.

Er jeg den eneste rusher, som følger med i FS2020?

My fellow Americans, I am pleased to tell you I just signed legislation which outlaws Russia forever. The bombing begins in five minutes.

Viser 15 kommentarer - 301 til 315 (af 471 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

DanielBoe
    Bruger
    9.197 indlæg

#283 Der er jo ikke tid til at skrive når der skal spilles!

Jeg er i hvert fald hooked, det er lige hvad jeg havde håbet på, og så meget mere!

hunterSEG
    Bruger
    618 indlæg

#301 tak for et fyldestgørende indblik

Lyder lidt vildt med den tid det tager at installere. Den loading screen er blevet “anmeldt” nok her i tråden…..

Nå, har luret lidt på xbox game pass til pc. 10 kr for en måned lyder fint til at prøve. Nogen der kan bekræfte det kan hentes derinde. Der står noget kryptisk omkring nye spil og 30 dage på deres hjemmeside.

anden145
    Bruger
    741 indlæg

Det er super fedt. Er lidt træt af at læse over-negative tråde på diverse forums, som KUN kan finde problemer og dårlige ting som de er SÅ skuffede over…

Jeg er hooked – det er super flot lavet. Fløj over København i går aftes (sådan lige inden solen gik ned)… Super flot. Også med lys fra bygninger osv.

Jeg havde store problemer med at installere Steam versionen (som jeg oprindelig havde købt). Skulle ‘overgå’ fra Game Pass versionen til Steam versionen, var lidt problematisk… Men det lykkes til sidst – og så ovenikøbet slap jeg for at re-installere hele spillet igen.
    Steam tog bare samme data (efter jeg havde lagt den ind i den korrekte mappe) og downloadede det den manglede.

gumshot
    Bruger
    548 indlæg

#302 Jeg bruger Gamepass fra Xbox som også tillader spil på pc at hentes, og FS2020 var igang igår men tog for længe så den fortsætter efter arbejde idag men jo, det virker med gamepass til pc.

Alt du skal vide - 4 8 15 16 23 42

Carl
    Bruger
    2.210 indlæg

#302 en kammerat har fået det via gamepass til pc og det virker fint.

Hold nu kæft et lækkert spil.

Psn id @ Luthorson.

Retarded_wookie
    Bruger
    585 indlæg

Downloadning and Installing..

Det er godt nok noget af et bæst med sine 91,3 GB.

Lidt mere end 100mbit havde været rart nu.

Forestil dig hvordan en retarderet Chewbacca lyder.

PBT
    Admin
    3.623 indlæg

Installeret og alt content hentet her. Glæder mig til at prøve – bliver min første gang i en flysimulator Har sat “All Assists” til, hvilket jeg tænker er en god idé for en mega noob.

Startede Daily Rush og Quake3.dk sammen med Webster i et andet årtusind

PBT
    Admin
    3.623 indlæg

Og ingen problemer med installation eller launcher, btw. Installerede fra Microsoft Store.

Startede Daily Rush og Quake3.dk sammen med Webster i et andet årtusind

Zanmato
    Bruger
    881 indlæg

Nogle der ved hvordan jeg fixer at msfs2020 kører min cpu helt op på 100%. ? i5-6600K cpu

• Denne kommentar blev ændret for 3 måneder, 1 uge siden af  Zanmato.

Ixnatifual
    Bruger
    2.564 indlæg

Folk går helt amok over download/streaming problemer og crashes. Men det går forhåbentlig over når presset mindskes lidt. Gætter på der bliver gevaldigt med grimme user reviews på Metacritic når der åbnes for dem.

Men det ser satme lækkert ud, så jeg håber det blot er launch-problemer.

Steadi
    Bruger
    5.778 indlæg

#310 – altså popup/grimme teksturer eller, at spillet er langsomt om at downloade?

Jeg tror, at Microsoft og Asobo måske alligevel er overrasket over hvad de har formået at hype op.

My fellow Americans, I am pleased to tell you I just signed legislation which outlaws Russia forever. The bombing begins in five minutes.

Pjulledk
    Bruger
    867 indlæg

Jeg overvejer at købe pc gamepass bare for at prøve spillet. er det hele verden man kan flyve i eller er det kun små maps??

https://www.reddit.com/r/gameofthrones/

Steadi
    Bruger
    5.778 indlæg

#312 – hele verdenen.

Pjulledk
    Bruger
    867 indlæg

Lyder fedt har bare stadig ikke helt forstået hvordan det med google earth virker. jeg har hørt at spillet simpelthen bare streamer mappet dirkekte fra Google earth

https://www.reddit.com/r/gameofthrones/

Steadi
    Bruger
    5.778 indlæg

#314 – mjah, det er fra Bing Maps, og ikke Google Maps. Dataen kommer dog igennem udviklernes egne algoritmer, som placerer bygninger, træer, bjerge osv inden, at du kan flyve rundt.

Viser 15 kommentarer - 301 til 315 (af 471 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.