onsdag, april 1, 2020

Microsoft Flight Simulator 2020

Daily Rush Debat Spil Microsoft Flight Simulator 2020

• Forfatter
    Emne

Steadi
    Bruger
    5.303 indlæg

Det lader til, at der ikke eksisterer en decideret tråd om det nye Microsoft Flight Simulator (“FS2020” i daglig omtale), så nu starter jeg en. (og har jeg overset en eksisterende, ups).

Microsoft har besluttet sig for, at 2020 åbenbart skal være året, hvor de endelig smider næste udgave af Flight Simulator på markedet, og der må være en kæmpe FS-fan på chefgangen hos Microsoft, for det ser indtil videre ud til, at den får alt hvad systemerne overhovedet kan holde til.

Udviklerne har gang i en ret fin marketings-strategi, hvis man kan kalde det marketing, hvor der løbende udsendes roadmaps over, hvornår og hvilke opdateringer der kan forventes. På Youtube udgiver de løbende “Feature discovery”-videoer, som består af ca. 10 minutters snak om forskellige aspekter af spillet.
    De kan findes her: https://www.youtube.com/watch?v=BZL5PCZO8cc&list=PLHHNa7e7hf9MOgis5vFhf0tjl8QD92KSQ&index=2

Medmindre det går helt i den gale retning, så er det her mit mest ventede spil i 2020. Også selvom det kunne tyde på, at en ny pc måske var nødvendigt.

Er jeg den eneste rusher, som følger med i FS2020?

My fellow Americans, I am pleased to tell you I just signed legislation which outlaws Russia forever. The bombing begins in five minutes.

Viser 15 kommentarer - 16 til 30 (af 39 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

Deadmeat
    Bruger
    6.810 indlæg

#12: @steadi ah ok så er jeg med mht. din abb. kommentar, tak Kan godt følge din pointe og håber virkeligt du har ret. Vil hellere betale en højere pris for at købe spillet og så have ubegrænset afgang til alt fra start.

#14: @ixnatifual ro på, det var bare mig der spekulerede i om der kan komme abonnement. Intet er meldt ud fra MS og har ikke opfanget nogen seriøse leaks om det.

"Whose kitty litter box did I just shit in?"

TormDK
    Bruger
    14.594 indlæg

#16 Det kommer til at være en del af deres Games pass, men derudover mener jeg ikke de har annonceret noget omkring en abonnements ordning.

Steadi
    Bruger
    5.303 indlæg

#16 – som 17 også er inde på, så vil FS blive en del af Game Pass, det har udviklerne åbenbart skrevet. I samme ombæring har de antydet, at det ikke bliver abonnementsbaseret.

Game Pass er vel et abonnement, så jeg tænker der menes, at FS ikke skal abonneres separat på.

My fellow Americans, I am pleased to tell you I just signed legislation which outlaws Russia forever. The bombing begins in five minutes.

Deadmeat
    Bruger
    6.810 indlæg

#18: Lyder rigtigt – nu håber jeg også at de annoncerer en lanceringsdato snart, så vi for alvor kan begynde at glæde os 😎

"Whose kitty litter box did I just shit in?"

anden145
    Bruger
    674 indlæg

Enig! Let’s go, Microsoft/Asobo.

Umiddelbart, tror jeg at der kommer en eller anden form for abonnementsbaseret tjeneste til det. Det bliver måske ikke direkte krævet, men for at opnå “the full online experience” vil der nok være noget abonnement, da terræn skal streames osv…

Det kan (så vidt jeg har hørt) også spilles i offline-mode.

Det er alt samme spekulation og gætteri… Vi må se hvad der sker, når vi kommer tættere på.

Steadi
    Bruger
    5.303 indlæg

#20 – Udviklerne siger selv i den første “Feature Discovery”, at spillet vil være flottest og mest detaljeret når det streames, men at det også kan spilles i en mere “skrabet” offline udgave… Og afgrænsede områder kan caches, så de kan spilles offline i fuld “online-kvalitet”.

Jeg tænker, at det bliver enten Game Pass eller klassisk, fast pris på 59,99 euro og så DLC herefter – det kan jeg i hvert fald se, at de fleste andre flight sim-udviklere går med… Forhåbentlig bliver FS2020-dlc så noget billigere.

FunteX
    Bruger
    7.917 indlæg

Selv logget et obskont antal timer i diverse ms flightsims, er meget haabefuld omkring den nye lancering . . .

Daily Rush's Petrolhead & ADHD case #1 Triple punctuation is my trademark!!!

Steadi
    Bruger
    5.303 indlæg

Udviklerne har netop smidt en bunke development videos op på deres Youtube. Det er korte videoer, helt ned til få sekunder, uden kommentarer, som viser spillet “in action”.

Det ser fortsat alt for lækkert ud.

Zanmato
    Bruger
    861 indlæg

#23 Har du en link?

Steadi
    Bruger
    5.303 indlæg

#24 – De kan findes på samme kanal, som jeg linker til i #0. Er ikke ved min pc, så et specifikt link er ikke lige muligt

FunteX
    Bruger
    7.917 indlæg

Ja, det ser fortsat rigtigt lovende ud. Lad os nu bare haabe paa en god optimering, saa man kan kore det godt og med en odentlig framerate, med virkelig highend udstyr, og ikke skal ud i sindsyge udstyrsomkostninger for at opnaa den grafiske fidelity som de viser . . . .

knaseren
    Bruger
    6.728 indlæg

har fulgt med på dette spil i et stykke tid.,…. er meget spændt på deres multiplayer del.

i7-6700k - asus z170 pro gaming - 16gb corsair dominator platinum 3000mhz - asus strix 1080ti - Predator Z321QU - 500gb 950 pro - 500gb 850 EVO - 1TB 860 EVO - Fractal define XL

Steadi
    Bruger
    5.303 indlæg

#27 – MP er klart den del af spillet, som interesserer mig mindst

Jeg håber ligesom #26, at spillet bliver optimeret, så også de ældre maskiner kan lege med. Jeg tror dog stadig ikke på, at det udkommer til andet end Windows 10 og Xbox One.

FunteX
    Bruger
    7.917 indlæg

#28 Kommer det til xbox saa er det jo en joke fra barnsben af . . .

Steadi
    Bruger
    5.303 indlæg

#29 – det havde jeg nok også gættet på for et år siden, men Microsoft og udviklerne virker overhovedet ikke til at gå i den retning. Det er desuden også min forståelse af den nye Xbox One, at det reelt set blot er en pc i anden indpakning, og derfor kan mods osv godt leve.

For det er vel “fordummelse”, som du er bange for?

Viser 15 kommentarer - 16 til 30 (af 39 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.