lørdag, december 5, 2020

Microsoft Flight Simulator 2020

Daily Rush Debat Genre Simulation Microsoft Flight Simulator 2020

• Forfatter
    Emne

Steadi
    Bruger
    5.784 indlæg

Det lader til, at der ikke eksisterer en decideret tråd om det nye Microsoft Flight Simulator (“FS2020” i daglig omtale), så nu starter jeg en. (og har jeg overset en eksisterende, ups).

Microsoft har besluttet sig for, at 2020 åbenbart skal være året, hvor de endelig smider næste udgave af Flight Simulator på markedet, og der må være en kæmpe FS-fan på chefgangen hos Microsoft, for det ser indtil videre ud til, at den får alt hvad systemerne overhovedet kan holde til.

Udviklerne har gang i en ret fin marketings-strategi, hvis man kan kalde det marketing, hvor der løbende udsendes roadmaps over, hvornår og hvilke opdateringer der kan forventes. På Youtube udgiver de løbende “Feature discovery”-videoer, som består af ca. 10 minutters snak om forskellige aspekter af spillet.
    De kan findes her: https://www.youtube.com/watch?v=BZL5PCZO8cc&list=PLHHNa7e7hf9MOgis5vFhf0tjl8QD92KSQ&index=2

Medmindre det går helt i den gale retning, så er det her mit mest ventede spil i 2020. Også selvom det kunne tyde på, at en ny pc måske var nødvendigt.

Er jeg den eneste rusher, som følger med i FS2020?

My fellow Americans, I am pleased to tell you I just signed legislation which outlaws Russia forever. The bombing begins in five minutes.

Viser 15 kommentarer - 271 til 285 (af 471 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

Nickell
    Bruger
    4.382 indlæg

Jeg har læst på VG247, at spillet indgår i Xbox Game Pass til Pc. Det burde være den billigste måde at prøve det på…

Xbox-nyheder? https://xgamer.dk
    Familiv uden kemi? Tjek http://gronfamilie.dk/

GrillBiller
    Bruger
    2.755 indlæg

i følge mspoweruser.com bliver den pushet ud på MS Store i Danmark kl. 22 UTC.
    dvs. kl. 23 DK tid.

”Vi griner meget sammen, men vi er også meget forskellige. Nogle gange bliver Bubber altså 12 år – det er charmerende, men også lidt anstrengende to måneder i træk.” B.S. Christiansen

StultusX2
    Bruger
    5.926 indlæg

Såeh..min gode gamle Logitech Wingman Extreme 3D er HOTAS?
    Hånd: tjek
    Gashåndtag: tjek
    Ror: tjek – TRÆLS måde ja..men stadig!

Fedt ;-D

Mnjahh… det kribler sgu lidt.

My TIE! My nimble coffin!
    En snarligt uddøende Single-Player, der "skal tage sine piller og sætte sig ned bag i bussen"..

FunteX
    Bruger
    8.198 indlæg

#273 Jaa, paa en maade, der er jo kun en lille trottle axe, og ikke til hele haanden, men ja vel entlig . . .

Daily Rush's Petrolhead & ADHD case #1 Triple punctuation is my trademark!!!

Sucke
    Bruger
    96 indlæg

Hvis nogle af jer har problemer med at starte FS2020, så er her små tips..!

1. Windows skal være helt opdateret til den nyeste 2004 version (brug ellers Windows 10 Update Assistant)

2. Kør FS2020 som administrator.

3. Vælg et drev med nok plads!

God tur…

giz0r
    Bruger
    403 indlæg

Er det eneste man får med i Deluxe og Premium ekstra fly og lufthavne? Det virker umiddelbart lidt pebret synes jeg

Deadmeat
    Bruger
    7.522 indlæg

#276: Det er bestemt pebret i fht. hvad man får ekstra med og holdt op imod hvad spillet allerede indeholder! Man skal vist kun købe ud over basis pakken, hvis man har meget specifikke ønsker om at flyve et af ‘bonus’ flyene eller at bruge en af de håndlavede lufthavne meget.

"Whose kitty litter box did I just shit in?"

FunteX
    Bruger
    8.198 indlæg

For nogle af os enthusiaster der har vaeret med fra start er det et must own lige gyldigt hvad . . .

Steadi
    Bruger
    5.784 indlæg

#276 – det er min klare opfattelse som ikke-simmer, at for hardcore simmere, der er ekstra fly og lufthavne sagtens de ekstra penge værd.

Elgiganten er umulige at komme i kontakt med, så jeg indstiller mig på, at mit joystick tidligst lander i september

My fellow Americans, I am pleased to tell you I just signed legislation which outlaws Russia forever. The bombing begins in five minutes.

FunteX
    Bruger
    8.198 indlæg

Aaah nej . . . Kan du ikke finde det online et andet sted ???

Steadi
    Bruger
    5.784 indlæg

#280 – ikke til den pris (de havde det på tilbud for noget tid siden).

Det ser ellers helt vildt lækkert ud, MSFS. Og lader til at være spilbart på selv lidt ældre maskiner.

Alloc
    Bruger
    1.918 indlæg

Folk skal holde sig langt langt væk fra dette release – Eller kun prøve det via game pass.

På steam downloader man en launcher – Så snart den er færdig og man åbner spillet, skal man download 92gb mere men nu tæller det som spille tid, da steam ser spillet som åbent.

Det tog mig 4 timer at download de 92gb på en 300mbit forbindelse og efterfølgene har jeg fundet ud af at tutorial stadig ikke virker og ikke kan gennemføres.

Jeg kan derfor ikke få pengene retur for spillet selvom jeg kun har 10 min spilletid

Come-Join.us
    https://www.facebook.com/morerandomthancool/

hunterSEG
    Bruger
    619 indlæg

Jamen for pokker. Er der ikke snart en, som har prøvet det forbandede spil og kan give et DR førstehåndsindtryk.

knaseren
    Bruger
    6.879 indlæg

spillet har fået 10 Masterpiece af ign

Processor: 5900X
    Køling: Noctua NH-D15
    Bundkort: MSI X570 Unify
    Ram: 32GB G. Skill 3600MHz
    Grafik: MSI GeForce RTX 3080 GAMING X TRIO-10GB GDDR6X R
    Skærm: Predator Z321QU
    Lager: 1TB 980 pro - 500gb 850 EVO - 1TB 860 EVO
    Kabinet: Corsair 680X
    Strøm: Be Quiet! Dark power pro 12 1500W

PBT
    Admin
    3.663 indlæg

#282 Skriv til Steam og forklar situationen. Ånden i deres regler er jo, at man har to timer at prøve spillet i. Mon ikke de vil være lydhøre.

Startede Daily Rush og Quake3.dk sammen med Webster i et andet årtusind

Viser 15 kommentarer - 271 til 285 (af 471 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.