mandag, oktober 19, 2020

Microsoft Flight Simulator 2020

Daily Rush Debat Genre Simulation Microsoft Flight Simulator 2020

• Forfatter
    Emne

Steadi
    Bruger
    5.667 indlæg

Det lader til, at der ikke eksisterer en decideret tråd om det nye Microsoft Flight Simulator (“FS2020” i daglig omtale), så nu starter jeg en. (og har jeg overset en eksisterende, ups).

Microsoft har besluttet sig for, at 2020 åbenbart skal være året, hvor de endelig smider næste udgave af Flight Simulator på markedet, og der må være en kæmpe FS-fan på chefgangen hos Microsoft, for det ser indtil videre ud til, at den får alt hvad systemerne overhovedet kan holde til.

Udviklerne har gang i en ret fin marketings-strategi, hvis man kan kalde det marketing, hvor der løbende udsendes roadmaps over, hvornår og hvilke opdateringer der kan forventes. På Youtube udgiver de løbende “Feature discovery”-videoer, som består af ca. 10 minutters snak om forskellige aspekter af spillet.
    De kan findes her: https://www.youtube.com/watch?v=BZL5PCZO8cc&list=PLHHNa7e7hf9MOgis5vFhf0tjl8QD92KSQ&index=2

Medmindre det går helt i den gale retning, så er det her mit mest ventede spil i 2020. Også selvom det kunne tyde på, at en ny pc måske var nødvendigt.

Er jeg den eneste rusher, som følger med i FS2020?

My fellow Americans, I am pleased to tell you I just signed legislation which outlaws Russia forever. The bombing begins in five minutes.

Viser 15 kommentarer - 256 til 270 (af 456 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

Steadi
    Bruger
    5.667 indlæg

#255 – lærte vi noget spændende?

My fellow Americans, I am pleased to tell you I just signed legislation which outlaws Russia forever. The bombing begins in five minutes.

DanielBoe
    Bruger
    9.199 indlæg

Så kom denne torsdags development update, en anelse sent dansk tid men oh well, stadig spændende!

https://www.flightsimulator.com/august-13th-2020-development-update/

FunteX
    Bruger
    8.143 indlæg

Var paa vejen hele dagen igaar saa fik ikke set med live . . . =(

Daily Rush's Petrolhead & ADHD case #1 Triple punctuation is my trademark!!!

DanielBoe
    Bruger
    9.199 indlæg

Den kan ses på deres side, i øvrigt er der åbnet op for diverse streamere nu. Sad og så folk flyve hele dagen igår

Det gør det lige en smule nemmere at vente når man kan se streams, og ikke skal vente på en enkelt video eller to hver dag

EDIT:
    https://www.twitch.tv/directory/game/Microsoft%20Flight%20Simulator

• Denne kommentar blev ændret for 2 måneder siden af  DanielBoe.

FunteX
    Bruger
    8.143 indlæg

Som en af de storste fans af serien, spillet stort set alle fra start, og har kobt den storste version, saa syntes jeg ikke at det er fair at de video-noobs faar adgang tidligt og ikke os . . .

DanielBoe
    Bruger
    9.199 indlæg

https://www.flightsimulator.com/microsoft-flight-simulator-release-times/

Så kom der endeligt noget lidt mere definitivt end hjemmebagte teorier på alle mulige forums.

Hvis man smider 22:00 UTC ind i google siger den midnat.

Så om cirka 17 timer burde downloaden kunne startes, så må vi håbe deres servere kan holde til det

Kallekun
    Bruger
    3.940 indlæg

Nogen der har fundet et sted hvor man kan købe det billigt til Steam?

Ved Osiris og ved Apis, du er et vildsvind, jaaa et vildsvin. Kig godt på mig....

PBT
    Admin
    3.415 indlæg

Har jeg i øvrigt fået nævnt, at vi har MSFS i hænderne på redaktionen og arbejder på noget godt indhold til jer?

Startede Daily Rush og Quake3.dk sammen med Webster i et andet årtusind

Noztra
    Bruger
    2.130 indlæg

FunteX
    Bruger
    8.143 indlæg

#263 Crash video compilation comming up !!!

Carl
    Bruger
    2.183 indlæg

Damn jeg glæder mig til at have en computer i løbet af næste uger der kan køre det her spil.

#263 det ser vi frem til.

Psn id @ Luthorson.

• Denne kommentar blev ændret for 2 måneder siden af  Carl.

Steadi
    Bruger
    5.667 indlæg

Jeg er lidt nervøs for om Elgiganten faktisk kan levere mit T.16000M i den her måned. Pt står der i morgen, men jeg synes det virker usandsynligt.

Off-topic og alligevel ikke – hvis jeg skal opgradere til Windows 10, er der så noget med, at licensen ryger hvis man skifter hardware? Jeg har planer om bl.a. nyt mobo og CPU, men ikke de første par uger/måneder.. omvendt gider jeg heller ikke betale for Windows 10 flere gange.

Jeg beklager selvfølgelig, hvis mit spørgsmål er helt ved siden af

IGN giver forresten 10/10 til MSFS.

• Denne kommentar blev ændret for 2 måneder siden af  Steadi.

hunterSEG
    Bruger
    611 indlæg

#267 du skal have en microsoft konto tilknyttet din nuværende computer/hardware, når du har sat nyt hardware i, så kan du logge ind med ms konto igen og få godkendt den nye hardware på den måde. Den kræver lidt ekstra tryk, men det skulle være muligt.

Nu jeg tænker på det, så er jeg i gang med det på knægtens computer, blev dog ikke færdig, da ms havde server problemer den dag. Vil lige forsøge igen.

Update. Nææ, det var en OEM version, så kunne ikke bruges. Købte en ny licens til 119 kr.

• Denne kommentar blev ændret for 2 måneder siden af  hunterSEG.

re4per
    Bruger
    375 indlæg

Så er det tid til at opdatere Nvidia drivers. MSFS game ready drivers: https://www.nvidia.com/en-us/geforce/news/microsoft-flight-simulator-game-ready-driver/

CMDR Reaper

FunteX
    Bruger
    8.143 indlæg

#269 Allready done . . .

Viser 15 kommentarer - 256 til 270 (af 456 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.