tirsdag, september 22, 2020

Microsoft Flight Simulator 2020

Daily Rush Debat Genre Simulation Microsoft Flight Simulator 2020

• Forfatter
    Emne

Steadi
    Bruger
    5.609 indlæg

Det lader til, at der ikke eksisterer en decideret tråd om det nye Microsoft Flight Simulator (“FS2020” i daglig omtale), så nu starter jeg en. (og har jeg overset en eksisterende, ups).

Microsoft har besluttet sig for, at 2020 åbenbart skal være året, hvor de endelig smider næste udgave af Flight Simulator på markedet, og der må være en kæmpe FS-fan på chefgangen hos Microsoft, for det ser indtil videre ud til, at den får alt hvad systemerne overhovedet kan holde til.

Udviklerne har gang i en ret fin marketings-strategi, hvis man kan kalde det marketing, hvor der løbende udsendes roadmaps over, hvornår og hvilke opdateringer der kan forventes. På Youtube udgiver de løbende “Feature discovery”-videoer, som består af ca. 10 minutters snak om forskellige aspekter af spillet.
    De kan findes her: https://www.youtube.com/watch?v=BZL5PCZO8cc&list=PLHHNa7e7hf9MOgis5vFhf0tjl8QD92KSQ&index=2

Medmindre det går helt i den gale retning, så er det her mit mest ventede spil i 2020. Også selvom det kunne tyde på, at en ny pc måske var nødvendigt.

Er jeg den eneste rusher, som følger med i FS2020?

My fellow Americans, I am pleased to tell you I just signed legislation which outlaws Russia forever. The bombing begins in five minutes.

Viser 15 kommentarer - 241 til 255 (af 443 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

DanielBoe
    Bruger
    9.196 indlæg

#238 Helt sikkert, nu har jeg alligevel ventet på et nyt Microsoft flight sim i maaaaaange år, men det ville nu være nice at kunne spille så hurtig som muligt

FunteX
    Bruger
    8.110 indlæg

#241 Saa afgjort . . .

Daily Rush's Petrolhead & ADHD case #1 Triple punctuation is my trademark!!!

Carl
    Bruger
    2.156 indlæg

Nu spørger jeg sikkert dumt. Men for man ikke standard med i gamepass Ultimate?

Psn id @ Luthorson.

• Denne kommentar blev ændret for 1 måned, 1 uge siden af  Carl.

Kasper Kål
    Bruger
    3.250 indlæg

#243: Du behøver ikke Ultimate, Flight Simulator 2020 er også med i standard Game Pass.

The Profile Formerly Known As kring17a

Carl
    Bruger
    2.156 indlæg

#244 sygt nok at et så flot og stort spil, stortset er gratis.

Kan man så betale et beløb Extra for at opgradere hvis man vil det?

Psn id @ Luthorson.

• Denne kommentar blev ændret for 1 måned, 1 uge siden af  Carl.

anden145
    Bruger
    731 indlæg

Du kan sagtens opgradere spillet efterfølgende til højere ‘tiers’, men ikke hvis det er via GamePass. Der skal du købe spillet først.

Steadi
    Bruger
    5.609 indlæg

ObsidianAnt har udgivet en video af spillet på low. Det er milevidt fra High/ultra, men jeg synes stadig, at det er ret imponerende.

My fellow Americans, I am pleased to tell you I just signed legislation which outlaws Russia forever. The bombing begins in five minutes.

PBT
    Admin
    3.331 indlæg

#247 Meget interessant video, embedder den her:

Startede Daily Rush og Quake3.dk sammen med Webster i et andet årtusind

Steadi
    Bruger
    5.609 indlæg

#248 – Jeg er noget mindre effektiv på mobil end pc, så jeg siger tak for assistancen med videoen

FunteX
    Bruger
    8.110 indlæg

#245 Du skal se det fra microsofts perspektiv: En hvis procentdel af spillere der kober de fleste store titler, eller rigtigt mange der betaler lidt hver maaned . . .

DanielBoe
    Bruger
    9.196 indlæg

Der bliver streamet en Q&A i morgen hvor udviklerne svarer på diverse spørgsmål.

Hvis ikke jeg har taget helt fejl af tidszonerne burde det være 19:30 dansk tid.

Er spændt på at se hvilke spørgsmål de vil svare på, de fleste store spørgsmål virker der egentlig til at være et svar på.

FunteX
    Bruger
    8.110 indlæg

Vel nok dem som mange har en tendens til at vaere skeptiske overfor, nu maa vi se . . . Nu maa de fire dage godt snart gaa . . .

re4per
    Bruger
    370 indlæg

Meget fedt at man kan “gå rundt”

Planes and Airports trailer, så man lige kort kan se de forskellige fly og lufthave i de forskellige editions:

CMDR Reaper

• Denne kommentar blev ændret for 1 måned, 1 uge siden af  re4per.

DanielBoe
    Bruger
    9.196 indlæg

#253 Ejjj, troede lige det var en ny trailer, så har de bare reuploadet traileren fra MSFS kanalen til Xbox kanalen, det kan de da ikke være bekendt!

DanielBoe
    Bruger
    9.196 indlæg

https://www.twitch.tv/msfsofficial 10 mins til stream start!

Viser 15 kommentarer - 241 til 255 (af 443 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.