tirsdag, september 22, 2020

Microsoft Flight Simulator 2020

Daily Rush Debat Genre Simulation Microsoft Flight Simulator 2020

• Forfatter
    Emne

Steadi
    Bruger
    5.609 indlæg

Det lader til, at der ikke eksisterer en decideret tråd om det nye Microsoft Flight Simulator (“FS2020” i daglig omtale), så nu starter jeg en. (og har jeg overset en eksisterende, ups).

Microsoft har besluttet sig for, at 2020 åbenbart skal være året, hvor de endelig smider næste udgave af Flight Simulator på markedet, og der må være en kæmpe FS-fan på chefgangen hos Microsoft, for det ser indtil videre ud til, at den får alt hvad systemerne overhovedet kan holde til.

Udviklerne har gang i en ret fin marketings-strategi, hvis man kan kalde det marketing, hvor der løbende udsendes roadmaps over, hvornår og hvilke opdateringer der kan forventes. På Youtube udgiver de løbende “Feature discovery”-videoer, som består af ca. 10 minutters snak om forskellige aspekter af spillet.
    De kan findes her: https://www.youtube.com/watch?v=BZL5PCZO8cc&list=PLHHNa7e7hf9MOgis5vFhf0tjl8QD92KSQ&index=2

Medmindre det går helt i den gale retning, så er det her mit mest ventede spil i 2020. Også selvom det kunne tyde på, at en ny pc måske var nødvendigt.

Er jeg den eneste rusher, som følger med i FS2020?

My fellow Americans, I am pleased to tell you I just signed legislation which outlaws Russia forever. The bombing begins in five minutes.

Viser 15 kommentarer - 226 til 240 (af 443 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

DanielBoe
    Bruger
    9.196 indlæg

#224 Der er allerede blevet teaset flere lufthavne og fly fra third party developers, blandt andet en svæveflyver! Et par af dem ved vi også allerede nu kommer fra dag 1. Blandt andet en CRJ tror jeg det var, og en Kitfox experimental. (https://youtu.be/smajz_q3aJ8?t=200)

DC3 og Beaver er dog også 2 jeg håber kommer senere.

FunteX
    Bruger
    8.110 indlæg

Der var jo ogsaa gliders i tidligere versioner . . .

Daily Rush's Petrolhead & ADHD case #1 Triple punctuation is my trademark!!!

DanielBoe
    Bruger
    9.196 indlæg

Jo jo, men det var mere som et eksempel på at der allerede er fly klar til launch, og der nok snart kommer flere!

FunteX
    Bruger
    8.110 indlæg

Ja det er bestemt et godt varsel . . .

Deadmeat
    Bruger
    7.309 indlæg

Så er der sørme et Thrustmaster TCA joystick på vej til mig med posten 😃 Undrer mig det lykkedes at få et sendt allerede nu. Hos Thrustmaster skriver de selv release først d. 18/9.

"Whose kitty litter box did I just shit in?"

Steadi
    Bruger
    5.609 indlæg

#230 – ser ret fedt ud. Hvad måtte du give?

My fellow Americans, I am pleased to tell you I just signed legislation which outlaws Russia forever. The bombing begins in five minutes.

Deadmeat
    Bruger
    7.309 indlæg

#231: Stærk overpris (670 DKK eller sådan noget), fordi det pt. kun kan købes hos Computersalg. Det ser ud til at normalprisen bør ligge omkring 550 DKK. Men nogen gange må man jo bare ha’ og det kan kun gå for langsomt 😏

Modellen er for øvrigt i høj grad baseret på t.16000m joysticket så man skulle kunne få samme kvalitet stick for endnu lavere pris, hvis man er ok med designet på 16000m.

"Whose kitty litter box did I just shit in?"

FunteX
    Bruger
    8.110 indlæg

Nettop . . .

anden145
    Bruger
    731 indlæg

Nogen der ved noget om pre-load for Steam udgivelsen? (Mener Microsoft har meldt ud, at man kan downloade fra MS Store fra d. 17?)

GrillBiller
    Bruger
    2.729 indlæg

du kan download det fra i dag på MS Store…
    men den er ikke aktiv før den 18/8 hvor det sidste bliver downloadet.

”Vi griner meget sammen, men vi er også meget forskellige. Nogle gange bliver Bubber altså 12 år – det er charmerende, men også lidt anstrengende to måneder i træk.” B.S. Christiansen

anden145
    Bruger
    731 indlæg

Virkelig? Jeg kan “kun” hente omkring 10 MB – ikke de 152 GB det reelt fylder…

DanielBoe
    Bruger
    9.196 indlæg

Microsoft har sagt man kan pre-loade launcheren, men selve spillet kan man først hente på dagen.

Det eneste man får ud af den pre-load der er på MS store lige nu er et ikon der siger du ikke kan hente eller starte spillet før 18. August, ligesom hvis man prøver at starte det på Steam.

Der har været enkelte personer der igennem den generelle Microsoft support har fået en besked om at det kan pre-loades før den 18.

Der har til gengæld også været personer der fik at vide af den generelle support at man ikke kunne pre-loade det.

Men den eneste officielle besked fra Asobo/MSFS afdelingen af Microsoft er det tweet, og indtil videre er der ikke noget der tyder på pre-load med mindre de pludselig åbner op for det uden varsel. Men så skal det godt nok også være snart da så det ville jeg ikke regne med.

Det var det samme med Forza som jeg husker det, forhåbentligt bryder det ikke helt sammen når alle skal downloade på samme tid.

Fuzzi
    Bruger
    1.093 indlæg

Ellers så går det nok hvis man skal vente en halv eller hel dag mere for at spille gør det ikke?

Steadi
    Bruger
    5.609 indlæg

#238 – i mit tilfælde har jeg i hvert fald ikke regnet med en reel mulighed for gaming før weekenden. Sådan er det med familie

anden145
    Bruger
    731 indlæg

For min skyld, ville det ikke gøre noget, hvis man kan preloaded det 2-3 dage før. Skal i sommerhus d. 17 – der er vist nok internet forbindelse – men aner ikke hvordan den er

Viser 15 kommentarer - 226 til 240 (af 443 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.