fredag, september 25, 2020

Microsoft Flight Simulator 2020

Daily Rush Debat Genre Simulation Microsoft Flight Simulator 2020

• Forfatter
    Emne

Steadi
    Bruger
    5.612 indlæg

Det lader til, at der ikke eksisterer en decideret tråd om det nye Microsoft Flight Simulator (“FS2020” i daglig omtale), så nu starter jeg en. (og har jeg overset en eksisterende, ups).

Microsoft har besluttet sig for, at 2020 åbenbart skal være året, hvor de endelig smider næste udgave af Flight Simulator på markedet, og der må være en kæmpe FS-fan på chefgangen hos Microsoft, for det ser indtil videre ud til, at den får alt hvad systemerne overhovedet kan holde til.

Udviklerne har gang i en ret fin marketings-strategi, hvis man kan kalde det marketing, hvor der løbende udsendes roadmaps over, hvornår og hvilke opdateringer der kan forventes. På Youtube udgiver de løbende “Feature discovery”-videoer, som består af ca. 10 minutters snak om forskellige aspekter af spillet.
    De kan findes her: https://www.youtube.com/watch?v=BZL5PCZO8cc&list=PLHHNa7e7hf9MOgis5vFhf0tjl8QD92KSQ&index=2

Medmindre det går helt i den gale retning, så er det her mit mest ventede spil i 2020. Også selvom det kunne tyde på, at en ny pc måske var nødvendigt.

Er jeg den eneste rusher, som følger med i FS2020?

My fellow Americans, I am pleased to tell you I just signed legislation which outlaws Russia forever. The bombing begins in five minutes.

Viser 15 kommentarer - 181 til 195 (af 451 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

Carl
    Bruger
    2.160 indlæg

Må sige jeg er hyped, efter en masse læsning her og en helvedes masse videoer jeg har set.
    Har ikke spillet fly Sim i 20år eller sådan noget.

Mit største problem er at jeg ikke har en xbox. Min pc og bærbar computer har alt for mange år på bagen til at kunne spille det her desværre.

Det ender nok med jeg må savle med fra side linien.

Psn id @ Luthorson.

• Denne kommentar blev ændret for 1 måned, 3 uger siden af  Carl.

DanielBoe
    Bruger
    9.197 indlæg

#177 Tjek den her video:

Der kommer som sagt mere i de næste par uger/måneder men det giver en idé om hvad udfordringerne f.eks. kunne være.

SapowiTz
    Bruger
    1.880 indlæg

Har lige købt et HoneyComb Alpha Flight Yoke! Efter uofficel kalibrering med 0 deadzone nu… så er det røv fedt! Roder bare rundt i X-Plane 11 Demoen i VR. Glæder mig til at HoneyCombs Delta Throttle kommer i handlen… fedt at det er så modulær!

Har før haft Warthog stick og throttle, men solgte det… vil prøve Yoke nu!:)

Jeg vil hellere spise her!

FunteX
    Bruger
    8.121 indlæg

#183 Jep Honeycomb er fed!!! Bruger den selv, har haft saitek’s proflight yoke siden den kom i handlen for snart mange aar siden, og aarene kan maerkes selvom man har en ny i mellem haenderne. Saa da Alphaflights hardware blev kobt var det kraes. Har provet en yoko men den har aldrig tiltalt undertegnede .
    Honeycomb er til gaengaeld guld, den bliver du glad for . . .

Daily Rush's Petrolhead & ADHD case #1 Triple punctuation is my trademark!!!

PBT
    Admin
    3.339 indlæg

#176 #180 Lyder godt med controller. Og jeg går ud fra, at man også kan skrue på hvor meget hjælp man får undervejs?

Startede Daily Rush og Quake3.dk sammen med Webster i et andet årtusind

Guru35
    Bruger
    189 indlæg

Det kan godt være det muligt at spille på ældre hardware, men hvis det minder om FSX, så bliver man nød til at skrue ret meget ned for alle de lækre detaljer, hvis det skal køre nogenlunde flydende. Håber dog ikke at det minder om FSX (Som jeg har spillet utrolig meget)

DanielBoe
    Bruger
    9.197 indlæg

#185 Jep, vi har ikke set præcis endnu hvordan menuen ser ud, men flere har snakket om sværhedsgrad, og selvom det er en sim vil Microsoft/Asobo også gerne have at alle kan spille det, hvilket er hvorfor f.eks xbox controlleren og endda Microsoft “Adaptive Controller” så ALLE kan være med.

Så hvis du vil sidde med stick eller yoke og pedaler osv ligesom nogle af os herinde, udfylde checklister og holde sig indenfor virkelighedens regler så kan man selvfølgelig det.

Men hvis du bare vil flyve med en xbox controller så kan du også justerer sværhedsgraderne af tingege til et punkt hvor det at flyve er lige så nemt som i GTA V.

#186 Fra hvad jeg har hørt og set så kører det meget bedre, og ser meget bedre ud. Dog skal man heller ikke blive overrasket hvis man ikke kan få ALT i top, det er trodsalt idéen at MSFS som platform skal eksisterer i maaaaaange år så folk om 2 eller 5 år også kan købe en vild ny pc og 4k skærm osv og det kan se godt ud.

FunteX
    Bruger
    8.121 indlæg

#185 Hvis ikke man kan hjaelpe hinanden hvad kan man saa ???

#186 Som tidligere naevnt, saa har microsoft meldt ud at de har arbejdet en del med optimering, og at de ville vaek fra at programmet var et sort hul for systemresourcer, nettop som FSX var. Some naevnt ovenover saa tyder de mange videoer paa at dette er sandt . . .

Deadmeat
    Bruger
    7.321 indlæg

#187: @danielboe, man kan se menuen med indstilling af sværhedsgrad i tech videoen fra Digital Foundry hop til ca. 1:40 i videoen. Man kan justere på følgende punkter:
    – Piloting
    – Aircraft Systems
    – Failure&Damage
    – Navigation Aids
    – Notification
    – User Experience

Hver kategori kan justeres med Easy/Medium/Hard/Custom.

"Whose kitty litter box did I just shit in?"

DanielBoe
    Bruger
    9.197 indlæg

uhhh nice, havde ikke set nogen der viste hele menuen før.

FunteX
    Bruger
    8.121 indlæg

Naaah ja . . .

re4per
    Bruger
    371 indlæg

Hvor har i købt det henne? Vil egentlig helst have det på Steam men 70 euro, noget pepret og synes ikke lige der er kommet nogen steam-cdkeys endnu på diverse keyshops.

45 euro på kinguin med coupon til via windows store lige pt.
    https://www.allkeyshop.com/blog/buy-flight-simulator-cd-key-compare-prices/

CMDR Reaper

DanielBoe
    Bruger
    9.197 indlæg

Jeg købte det egentlig først på Microsoft store, men valgte så at købe på steam istedet da det kom ud der, primært fordi alle mine andre spil er der på og alle dem jeg spiller med ligeså.

Eneste umiddelbare grund jeg kan se til at købe hos Microsoft er hvis man også har en Xbox da det ligesom f.eks. Forza kommer til at være en del af deres nye system hvor man har adgang til både Xbox og PC uanset hvilken af de to platforme du køber det på.

Retarded_wookie
    Bruger
    561 indlæg

Bliver lidt nysgerrig, men har ingen forudgående kendskab til flight simulator.

Kan man flyve mere eller mindre overalt? Med andre ord: Er alt kortlagt?

Hvis jeg ønsker at flyve rundt om Everest eller bare udforske, lad os sige Odense, fra luften, kan jeg så det?

Forestil dig hvordan en retarderet Chewbacca lyder.

Kallekun
    Bruger
    3.931 indlæg

Ja

Ved Osiris og ved Apis, du er et vildsvind, jaaa et vildsvin. Kig godt på mig....

Viser 15 kommentarer - 181 til 195 (af 451 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.