søndag, september 15, 2019

Logitech MX518 er tilbage

Daily Rush Debat Hardware Hardware Logitech MX518 er tilbage

Viser 15 kommentarer - 1 til 15 (af 22 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

Nioxic
    Bruger
    17.633 indlæg

Jeg har allerede en MX518

den er dog ret slidt… så belægningen hist og her er slidt ned

men rart de har indset at den er populær!

http://www.reddit.com/r/random/

knekker
    Bruger
    1.555 indlæg

Er det flettede kabel, stadig lige så elendig som ved deres tidligere versioner af den? jeg har haft 2 Logitech G500 og plastik ledningen begyndte at gå ud igennem fletningen på dem begge, samt der gik løs forbindelse der hvor ledningen går ind i musen.

De 2 knapper ved scroll hjulet, stoppede også med at virke.

Musen er god rent ergonomisk hvilket var grunden til at jeg købte den igen samt i håb om at min første blot var en mandags model, men nej komponenterne er bare af ringe kvalitet.

Jeg bruger pt Logitech G700s, som ikke er lige så god ergonomisk da den er tungere og lidt mere klumpet, men den er hybrid, så du kan bruge den med ledning til intensiv brug som gaming eller arbejde, eller du kan fjerne ledningen og gå wireless, når du lægger dig over i sengen for at se film via PC’en, og stadig være i stand til at styre din mus der fra. Den lader selv op når du slår ledningen til igen. Det bruger jeg tit og er rigtig glad for den extra funktionalitet.
    Da jeg rejser meget, er det rigtig dejligt at man kan koble ledningen fra, når man pakker den ned i en taske, så bliver ledningen ikke bøjet ved enden hvor den går ind i musen, og derpå undgår man på længere sigt at der går løs forbindelse i ledningen.
    Og så er lednignen uden det forfærdelige fletning som i sidste ende blot ender med at fucke din ledning op i form af underlige skævvridninger.

Tjaz
    Bruger
    3.836 indlæg

#2 Der er ikke flettede ledning på den originale 518 og ifølge billedet heller ikke på denne version.

SaYMeNs
    Bruger
    857 indlæg

Bedste gamer mus jeg nogensinde har haft, holdte godt nok ikke mange år før den fik min mus på skærmen til at flyve op i venstre side af skærmen, svært svært den gang man spillede meget CS

Hvis de dog så bare også havde lavet den trådløs havde jeg hoppet på

http://www.twitch.tv/saymens

mengsk
    Bruger
    1.038 indlæg

#4 mine tanker er der samme, hvis bare den var trådløs. Er blevet så afhængig af min g900 Chaos, trådløs fri er simpelthen ikke noget jeg kan opgive, har dog planer om at smide den ind i min gamle mx518 også skralde den gamle indmad ud. Desværre kan jeg ikke gennemskue hvordan jeg skal få de mekaniske taster til at virke i et mx518 case.

- Spil Vanilla, lev drømmen.

knaseren
    Bruger
    6.665 indlæg

jeg har da en logitech mus som er magen til 518. der står bare ikke hvad model i bunden af den. den er så også med ledning.

i7-6700k - asus z170 pro gaming - 16gb corsair dominator platinum 3000mhz - asus strix 1080ti - Predator Z321QU - 500gb 950 pro - 500gb 850 EVO - 1TB 860 EVO - Fractal define XL

mengsk
    Bruger
    1.038 indlæg

#6 ..

BirkeMOS
    Bruger
    1.139 indlæg

Køre stadig med min “special edition ” MX518, har holdt 6 år nu, den er for vild

StultusX2
    Bruger
    4.884 indlæg

..stadigvæk en G5v2 (som sædvanlig) her!

..godt at se fornuftigt mus’ design er tilbage

My TIE! My nimble coffin!
    En snarligt uddøende Single-Player, der "skal tage sine piller og sætte sig ned bag i bussen"..

Hysterial
    Bruger
    539 indlæg

Hvordan er trådløs nu til dags? Kan man godt bruge det til FPS (Apex, CSGO etc.)

Rugby: No pads, no helmets ... just balls

GrillBiller
    Bruger
    2.646 indlæg

->#10
    https://www.youtube.com/watch?v=4nYZvaulgZw

”Vi griner meget sammen, men vi er også meget forskellige. Nogle gange bliver Bubber altså 12 år – det er charmerende, men også lidt anstrengende to måneder i træk.” B.S. Christiansen

ice_boy
    Moderator
    13.598 indlæg

Fantastisk mus back in the days.

Kan da godt ske den skal prøves igen, men det bliver først når prisen er en lidt anden

SaYMeNs
    Bruger
    857 indlæg

#10 jeg gik til trådløs udelukkende fordi jeg skulle bruge det til at være doven og skifte film/serier/youtube stuff fra sengekanten.

Hvad angår gaming, så de nået ret langt hvad angår input lag og what not…Jeg foretrækker trådløs da jeg kun finder ledningen i vejen efter man er skiftet, bruger lige pt. Logitech G700s og brugte den en del år efterhånden uden problemer…Ja opladningen er en bitch fordi man glemmer at gøre det uden for gaming sessions og what not, men den oplader forholdsvis hurtigt så det ikke et problem for mig ihvert fald.

Så ja, MX518 som trådløs kunne blive ret vildt

http://www.twitch.tv/saymens

mengsk
    Bruger
    1.038 indlæg

Har ingen problemer, med min g900 på trådløs. Den når nærmest aldrig at løbe tør, og når den gør er det med stile Warnings, sådan 5-6 timer før. Har dog aldrig prøvet det, at dine løb tør. Da jeg man bare spiller med den imens den lader.
    En opladning holder gerne en uge + for mig, og efter 10 min kan den holde timer igen uden ledning.

Der er også kommet trådløs opladning så muligheder. I form af tilkøb af en opladnings paf, man ligger under sin musemåtte.

Og de har taget højde for slid på batterier..

Har aldrig oplevet eller fornemmet at der var problemer med respons, iform af delay lag etc.

FunteX
    Bruger
    7.867 indlæg

Vi skal bare have udformningen fra de nye g modeller fra logitech uden det der frisky visuelle robotdesign og mere ala g518 med rene linjer, saa er det optimalt . . .

Daily Rush's Petrolhead & ADHD case #1 Triple punctuation is my trademark!!!

Viser 15 kommentarer - 1 til 15 (af 22 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.