lørdag, juli 20, 2019

Logitech G502 Proteus Spectrum – Fantastisk mus!

Daily Rush Debat Off-topic Logitech G502 Proteus Spectrum – Fantastisk mus!

• Dette indlæg indeholder 24 kommentarer, har 11 deltagere og blev senest opdateret af  xwallah for 6 måneder siden.
  • Forfatter
    Emne

Canis_Lupus
    Bruger
    2.286 indlæg

Hej Rushere, til FPS hovederne derude der gamer online på PC i spil som
    PUBG, Fornite, CS, Black ops4 osv…. i skal have denne mus.

Den er simpelthen fantastisk. Nok den bedste mus jeg nogensinde har haft,
    knapperne er bare så følsomme at de klikker næsten med det samme.
    Det er dog ikke en mus for alle vil jeg sige, fordi den er “relativ” tung,
    jeg gik fra steelseries Rival, som i sig selv er en rigtig lækker mus, men Logitech
    har bare en hurtigere reaktion fordi knapper er bare nogen af de bedste knapper
    jeg har prøvet på en mus. Det reagerer næsten som i det øjeblik hjernen sender signalet til fingeren om at ‘du skal trykke på knappen kammerat’

Absolut alle pengene værd, og køb den “gamle” model, fordi der er mouse scroll dellen mere mekanisk. Man kan så trykke på en knap og gøre ‘rullehjulet’ ikke mekanisk, hvor den bare kører rundt helt uden modstand og uden klik lyden.

https://www.amazon.com/Logitech-Spectrum-Shifting-Personalized-Programmable/dp/B019OB663A/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1546855288&sr=8-1&keywords=g502

Fantastisk Mus vil jeg bare sige, i burde seriøst give det en chance, jeg blev allerede overrasket over hvor mange headshots jeg landede i mit andet Counter Strike Spil.

• Dette indlæg blev ændret for 6 måneder, 1 uge siden af  Canis_Lupus.
Viser 15 kommentarer - 1 til 15 (af 24 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

Sven_Bent
    Bruger
    25.363 indlæg

jeg har lige faaet samme mus og brder mig ikek om den

Den er mindre end en g500 saa der er ikke samme support
    alt foelse plastic agtigt of loest i forhold til en g500. det virker bare som en billiger china model rent build maessigt i forhold til min gamle g500

optikken er dog rigtige fin

Sven Bent - Dr. Diagnostic
    www.TechCenter.DK

Canis_Lupus
    Bruger
    2.286 indlæg

#1 din forrædder! xD fair nok, men jeg er rigtig glad for den.
    Det skal lige siges at en af de bedste fortnite spillere i verden bruger samme mus.

• Denne kommentar blev ændret for 6 måneder, 1 uge siden af  Canis_Lupus.

TormDK
    Bruger
    14.430 indlæg

Jeg er også godt tilfreds med min. Har haft den i lidt over et år nu.

Jeg var dog ikke helt så glad lige i starten, der er lidt for meget “rumskib” over den til min smag, men jeg er også snart en gammel sur mand

Cancerman
    Bruger
    954 indlæg

#0 +1
    Jeg har også sådan en rotte og er rigtig godt tilfreds med den.

Spoock
    Bruger
    1.300 indlæg

Jeg er også ret vild med min…

FunteX
    Bruger
    7.860 indlæg

Jeg kobte den den da den var ny paa markedet, har aldrig fortrudt det, og bruger den stadig. Jep saa afgjort, fantastisk mus . . .

SB Det er saa ikke tilfaeldet, kvaliteten er ligsaa god som den gamle 500 . . .

Daily Rush's Petrolhead & ADHD case #1 Triple punctuation is my trademark!!!

Sven_Bent
    Bruger
    25.363 indlæg

jeg sider faktisk med begge mus paa min pc lige nu for at vende mig til g502 ( og dens mindre stoerrelse )

-srollhjullet er ikke lige soo godt IMHO som paa g500
    larmer mere og virker igen som billigt plastik at roere ved

G502 defaults til kun 500hz opdatering
    G500 defaults til 1000hz opdatering

G500 kan justere dpi some defaults
    G502 kraever software installeret

G502 her dog bedre knap layout for tommelfingerens hands down

G502 Gummi belaegning paa siden er ogsaa et bedre grib.

G502’s ledning er ogsaa mere gnidningsloest end min g500 (alder kan dog vare en effekt men der er over hele ledning saa tror det ikke)

hvis jeg kunne tage den venste 25% af g502 samt ledning samtoptikken og smaekke det paa g500 havde det vaeret perfekt

hmm alle knapper virker mere stift og larmer mere end G500.
    igen det kan skuldes den er ny og g500 er brugt/slidt

hvad definer du som kvalitet her ?

www.TechCenter.DK

• Denne kommentar blev ændret for 6 måneder, 1 uge siden af  Sven_Bent.

knaseren
    Bruger
    6.628 indlæg

det ligner noget en konfirmant ville købe

i7-6700k - asus z170 pro gaming - 16gb corsair dominator platinum 3000mhz - asus strix 1080ti - 27" Asus ROG swift PG279Q - 500gb samsung 950 pro - 500gb samsung 850 - Fractal define XL

Sven_Bent
    Bruger
    25.363 indlæg

indroomet den er ikke paent

www.TechCenter.DK

FunteX
    Bruger
    7.860 indlæg

Du siger:

srollhjullet er ikke lige soo godt IMHO som paa g500
    larmer mere og virker igen som billigt plastik at roere ved

1:Jo det er det, saa det er ikke korrekt, at det ikke er med gummibelaegning betyder blot at det ikke bliver yucky over tid . . .

G502 defaults til kun 500hz opdatering
    G500 defaults til 1000hz opdatering

2: Blot blot som den er sat standard og er ikke relevant i om det er en god mus eller ej.

G500 kan justere dpi some defaults
    G502 kraever software installeret

3:Ikke relevant da man jo bruger softwaren og dette aabenlyst er et desperat forsog paa at finde negative punkter . . .

G502 her dog bedre knap layout for tommelfingerens hands down

4:Dette er en smagssag saa igen ikke relevant.

G502 Gummi belaegning paa siden er ogsaa et bedre grib.

5: Forkert, for meget gummi paa grebet bliver er mere der kan blive slidt ved lang tids brug, saa igen ikke relevant

G502’s ledning er ogsaa mere gnidningsloest end min g500 (alder kan dog vare en effekt men der er over hele ledning saa tror det ikke

6: Der har du saa ret, kabelsokken paa g502 har det med at blive aedt op og flosse over tid.

hvis jeg kunne tage den venste 25% af g502 samt ledning samtoptikken og smaekke det paa g500 havde det vaeret perfekt

7: Niks, forkert igen da dette blot er en smagssag.

hmm alle knapper virker mere stift og larmer mere end G500.
    igen det kan skuldes den er ny og g500 er brugt/slidt

8: Dette er jo igen en smagssag.

Saa eeeh nej, ikke helt . . . Men du havde ret i det med ledningen . . .

Og, nej designet er ikke just kont, men saa laenge at det er funktionelt saa er det lige meget her . . .

hardcore_gamer
    Bruger
    5.260 indlæg

Jeg er selv gået fra G500 som var slidt op (den begyndte at dobbeltklikke på højre knap når jeg trykkede en enkelt gang, ikke en fordel i spil) enig med dig, jeg vil dog sige, at thumbresten er langt bedre end på G500, hvor jeg havde tendens til at holde på kanten af musen, men G500 er også en lille mus til mine hænder, og 502 er ikke bedre på den front desværre, her kan jeg risikere at trykke på fremknappen når jeg spiller, og min pegefinger har tendenser til at pille ved sensetivityknappen (op, altid op) og pludseligt flyver musen overalt. profilknappen synes jeg også sidder ad helvede til.

En anden ting jeg er skuffet over er vægten, den er langt tungere, og fordelingen af den er ikke nært så god som G500, og jeg kunne godt ønske mig at den var et par numre større, desværre er der ikke andre mus der fungerer bedre for mig (har testet en del efterhånden)

Og rullehjulet er down right crap ift. G500, jeg kan næsten ikke undgå at “scrolle til venstre” når jeg ruller hjulet, og det virker for mig som om hjulet sidder løst, selvom det ikke gør det, free rollknappen var også langt bedre på G500.

Dermed ikke sagt at det er en dårlig mus, den er bare ikke bedre til min hånd ift. G500, men jeg har også store hænder.

Jeg er ikke god til banko

FunteX
    Bruger
    7.860 indlæg

#11 Thumbrest er nemlig sublim paa musen her, det var en af de afgorene faktorer hos undertegnede, men med hensyn til musehjulet, det fungerer da perfekt. Er du sikker paa at du ikke har faaet en mus der er defekt der ??? Syntes ikke at jeg har knas med at den render til siden.

Ydermere elsker jeg vaegten, fyldte promte alle lodderne i den, og er ikke gaaet tilbage siden hen. Men igen, smag og behag . . .

hardcore_gamer
    Bruger
    5.260 indlæg

Jeg har fået min byttet, og rullehjulet er det samme, og jeg lagde mærke til, at det var det samme på de modeller man kunne prøve i butikken, så det er nok nærmere mine fingre den ikke er tilpasset til.

Jeg kan godt lide at have så let en mus som muligt, især i FPS shooters, hvor jeg ikke gider at den hænger i musemåtten, men som du siger, smag og behag

Jeg er ikke god til banko

FunteX
    Bruger
    7.860 indlæg

Jep folk har jo forskellige prefferencer . . .

kongkim
    Bruger
    15.756 indlæg

Haha. Har haft min længe. Men ja super god mus. Også en af de bedste jeg har haft.

Medlem af den religiøse Pc-Religion Konsol hader to the max. PC for ever. - Største ønske på DR: Alle fora på forsiden.

Viser 15 kommentarer - 1 til 15 (af 24 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.