onsdag, august 12, 2020

Le Mans 2018

Daily Rush Debat Sport Le Mans 2018

• Forfatter
    Emne

Esmun
    Bruger
    988 indlæg

Så er der under 2 uger til det går løs igen.

LMP1 klassen har fået fornyet energi i form af en masse private teams som har overtaget pladsen fra de store fabriksteams der desværre måtte trække sig de seneste år blandt andet pga. diesel-gate.
    Derfor er der i år hele 10 deltagere i LMP1, hvoraf 2 af dem er Toyotas hybrid-monstre som stadig mangler at bevise at de kan vinde de 24 timer.

I LMP2 har vi vores egen David Heinemeier Hansson som kører for sidste års vindere af klassen: Jackie Chan Racing. Dog i en anden bil model med #34.

I GTE Pro har vi som tidligere en masse danskere at holde øje med:

Pappa Magnussen kører som altid i Corvette #63
    Michael Christensen kører for Porsche i bil #92
    Nicki Thiim og Marco Sørensen kører i “Dane Train”, Aston Martin #95 som i år er en helt ny, limegrøn model som tager over for den legendariske Aston Martin Vantage GT2 som debuterede helt tilbage i 2008.

Marco havde desværre et grimt uheld under træningen i weekenden, så teamet er under tidspres for at bygge en helt ny bil inden kvalifikationen i næste uge.

I GTE Am kører Christina Nielsen i en Porsche med #80

——————-

Jeg har lige samlet et par highlights fra de sidste par år:

Sidste års afslutning i GTE Pro! Aston Martin Vs. Corvette.

Problemerne i LMP1. Toyotas forbandelse slår til igen.

Speaking of Toyota. Alsutningen på Le Mans 2016.

Kirov Reporting

Viser 15 kommentarer - 31 til 45 (af 52 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

Lusingando
    Bruger
    626 indlæg

Hvor kan jeg se det I år?

Jeg plejer at købe et dags abonnoment til Eurosport, men der er så afskyeligt mange reklamer at jeg ikke kan holde det ud.

Hvor følger I løbet?

(jeg ejer ikke et tv!)

SapowiTz
    Bruger
    1.877 indlæg

#31 Hent 24H Le Mans appen fra FIA World Endurance Championship og køb adgang for 79,-

Ingen reklamer og adgang til alle qualifys og live timing osv.

Selvfølgelig ikke med danske kommentatorere

Jeg vil hellere spise her!

Spionas
    Bruger
    1.643 indlæg

#32 Er der Chromecast understøttelse i app’en?

SapowiTz
    Bruger
    1.877 indlæg

#33 Kan fint AirPlay, men den crasher hvis jeg vil tjekke beskeder på telefonen… men helt stabilt hvis jeg airplayer og forbliver i appen… så ved ikke mht chromecast men vil jeg da tro😉

Jeg vil hellere spise her!

Esmun
    Bruger
    988 indlæg

#32 Chromecast virkede glimrende sidste år. I år tror jeg bare jeg ser TV2s dækning, men hvis det bliver helt galt så hopper jeg også på WEC-appen når TV2 sender fodbold.

Kirov Reporting

Harkonnen
    Bruger
    6.927 indlæg

Jeg er virkelig spændt at se hvordan det går for monster maskinerne Toyota TS050 Hybrid og Porsche 911 RSR.

He who controls the Spice, controls the universe!

Esmun
    Bruger
    988 indlæg

#36 Tror du mener ALONSOS racerbil, kørt af Alonso og 2 hjælpere.

Han får godt nok meget publicity, og jeg synes det er lidt synd for resten af teamet :[

Kirov Reporting

Harkonnen
    Bruger
    6.927 indlæg

Lige præcis

Le Mans er lidt af en blandede pakke af hvad man holder af og hvem man holder med.

Man har selvfø’lgelig ens favorit biler og racerkører man holder med, men stadigvæk holder man også med de dansker som er med. Så det er en stort mix pakke af det alle.

He who controls the Spice, controls the universe!

Spionas
    Bruger
    1.643 indlæg

Jeg er allerede ved at få pip af Eurosports reklamer og løbet er ikke en gang startet endnu. Så det kan være jeg skal prøve appen.

Had
    Bruger
    2.778 indlæg

Ok, app’en fra WEC er mega fed. Live feed med kommentar, timing, bilers position på banen og onbaords. Alle 79 kr værd

Unlimited tolerance must lead to the disappearance of tolerance

Had
    Bruger
    2.778 indlæg

HolgerDK
    Bruger
    3.164 indlæg

Der bliver sgu kørt til i toppen af GT Pro.

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic." - Arthur C. Clarke.

Had
    Bruger
    2.778 indlæg

Fuld skrue fra start. Og jeg bliver stadig overrasket, når jeg ser hvor hurtigt en hybrid lmp1 kan trække fra en gt’er. Unreal

LilleNicho
    Bruger
    1.176 indlæg

En status til os der ser fodbold?

No point mentioning those bats, I thought. The poor bastard will see them soon enough.

Esmun
    Bruger
    988 indlæg

#44 Michael Christensens Grisse-bil ligger stadig nr. 1 i GT Pro, og Toyota kører stadig.

De ligge rimelig tæt generelt, men hverken Corvette eller Aston Martin har pace nok.

Der har været en del punkteringer, men ikke noget major udover ByKolles som kørte af for lidt siden, og måtte udgå.

Kirov Reporting

Viser 15 kommentarer - 31 til 45 (af 52 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.