torsdag, januar 21, 2021

Køb af Office til 2016

Daily Rush Debat Off-topic Køb af Office til 2016

• Forfatter
    Emne

Timon5022
    Bruger
    1.363 indlæg

Hej DR,

Min kæreste står og skal købe Office til sin mac, hun har derfor kigget på følgende:

Office på Amazon

Jeg ville bare lige høre om det ville skabe nogle problemer med licens eller lign, eller om det er fint nok at købe fra Amazon og så bruge det i DK? Det er bare rimelig billigt i forhold til 1100+ herhjemme i DK.

Viser 8 kommentarer - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

kenkari
    Bruger
    5.485 indlæg

Hvorfor ikke bruge Open Office istedet for?

Stay Loyal - Forget Royal

Timon5022
    Bruger
    1.363 indlæg

Hun har fået henvist en office bog og fået anbefalet office pakken som software i forbindelse med studiet, så jeg tænker at det er det som de kommer til at arbejde med. Derfor vil hun gerne have office, så hun er sikker på at man arbejder med det samme som underviserne har erfaring med også.

NightBreaker
    Bruger
    7.107 indlæg

Som student kan du få det billigere. Hun bør kontakt sin lære om dette.

FunkymonkeyDK
    Bruger
    529 indlæg

Office student pris

Mener også at Telenor har nogen abonnement hvor du for Office 365 med

Hgudmand
    Bruger
    148 indlæg

Du kan også prøve kinguin.dk. Jeg købte MS office pro 2016 for lidt over 400 kroner, der er legalt aktiveret og registreret.

TormDK
    Bruger
    14.794 indlæg

Som studerende bør hendes uddannelses institution kunne tilbyde Office 365 ProPlus til hende så længe hun læser.

Tjek med deres IT, der bør ikke være nogen grund til I bruger penge.

Timon5022
    Bruger
    1.363 indlæg

Mange tak for hjælp og indsigt. Jeg har sagt det videre, og får hende til at tjekke om hun ikke kan få det billigere gennem studiet.

TormDK
    Bruger
    14.794 indlæg

#7 Så længe det er hvad Microsoft kalder en “K-12” institution, og så længe den er at findes på undervisnings ministeriets hjemmeside, så bør Office 365 ProPlus være en gratis mulighed for hende.

Jeg kan faktisk ikke lige komme i tanke om nogle af de store skoler / institutioner som *ikke* tilbyder det som en benefit.

Viser 8 kommentarer - 1 til 8 (af 8 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.