lørdag, november 28, 2020

Killzone 2 – E3 2007 trailer (ingame)

Daily Rush Debat Hardware Konsoller Killzone 2 – E3 2007 trailer (ingame)

Viser 9 kommentarer - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

gI
    Bruger
    369 indlæg

yup den er vold nice..ligner CG filmen til tider

JaadCe
    Bruger
    1.013 indlæg

ganske flot

"Omar don't scare" - Omar Little

Phonetic
    Bruger
    23.574 indlæg

jeg er ved at smide den op på Daily Rush. desværre alt for langsom speed…

Daily Rush Head Honcho

efqefd
    Bruger
    80 indlæg

Yderst imponerende. Men jeg synes dog, at det er ret tydeligt at den første del af filmen, hvor de stadig er over skyerne, er prerenderet. Jeg mener, det er da vildt tydeligt, at bl.a. de patterns der er brugt i landsætningsfartøjets bund markant ændrer detaljegrad. Ligeledes bliver soldaternes textures lidt blurry i det.

vvddzd

cycron
    Bruger
    839 indlæg

Der er intet der er prerendered – alt er ingame – men det du ser i baggrunden i starten er så vidt jeg kan se, bare en “animeret baggrund” – dvs. nogle rendered billeder, som er composited og animeret, så det ser ud som om de større hangarskibe/whatever kommer ud af skyerne. Dette er en teknik der bliver brugt i mange spil.

Kan desuden fortælle, at det der bliver vist er pre-pre-alpha – så mon ikke det ender med at ligne den rendered trailer de viste i 05′?

Kaffepunch
    Bruger
    185 indlæg

#4 lad nu vær at udtal dig om ting du intet aner om knægt.

qoz
    Bruger
    2.765 indlæg

Hvordan kan noget være pre-pre-alpha? Hehehe! En alpha-version er når man lige har fået noget kode op og køre og kan teste-køre det en smule. I en alpha er ingenting final, men produktet kan køre lidt. Det ser da ud som om, at de har noget gameplay kørende, så dette er da 100% en alpha, hvis ikke en beta. Hvis det er en pre-alpha, så er alt gameplayet scriptet..

En beta er spillet med næsten alle funktioner tilføjet, hvor der kun mangler indhold og fejlrettelser.

Det kan være du mener grafikken (engine) er pre-pre-alpha, men det giver heller ingen mening. Da den kører fint, må den mindst være på alpha stadiet.

cycron
    Bruger
    839 indlæg

Fortæller bare, hvad en af Guerilla’s devs har sagt – men du har fuldstændig ret i, at det ligner at det minimum er på alpha stage. Der mangler ret meget endnu, før at det ligner den rendered trailer fra 05′ – bliver spændende at se, hvor meget de kan få det til at ligne

Tech2007
    Bruger
    624 indlæg

Det ser rigtig godt ud.

Viser 9 kommentarer - 1 til 9 (af 9 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.