fredag, september 25, 2020

K: Grafikkort nyere end GTX 560ti

Daily Rush Debat Køb og salg K: Grafikkort nyere end GTX 560ti

• Forfatter
    Emne

Kakedeigen
    Bruger
    1.695 indlæg

Hej alle,

Har besluttet at vente nogle måneder på at AMD kommer ud med GPUs, og ville i mellemtiden se om jeg kunne opgrade et ældre Sandy Bridge system jeg har liggende med et GTX 560ti.

Har i noget brugt hardware på lager i kunne overveje at sælge?

Kunne muligvis også være interesseret i en SSD og DDR3 RAM (1600-1866 MHz)..

Køb en Mac

Viser 6 kommentarer - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Forfatter
    Kommentarer

Deadmeat
    Bruger
    7.322 indlæg

Der har lige været en anden tråd herinde om et gtx 970 til salg for i omegnen af en 400-500 kr og det blev nævnt at de bliver solgt i det prisleje på bl.a. hol.dk

Kunne nok være et fornuftigt boost til en rimelig pris som kan holde dig gående til efteråret/Vinter. men forvent ingen mirakler i nye spil og det vil nok kun fungere med 1080p i grsfiktunge nye spil i hvert fald.

mht. RAM så vær obs på at ikke kun MHz men også timings skal passe sammen, hvis du skal mimimrte risikoen for problemer. Man kan godt parre moduler med forskellige timings i nogen tilfælde og sætte dem ens (laveste fællesnævner), men har i hvert fald det nævnt at det kan skabe problemer.

"Whose kitty litter box did I just shit in?"

Mikaa
    Bruger
    3.260 indlæg

Jeg købte et nyt GTX 1650 til lige under 1200 kr. ved proshop. Bare så du kender til prisen på et nyt alternativ

Help me, Premature Ejaculation Man! Premature Ejaculation Man: I'm coming!

FIRESTORM
    Bruger
    5.229 indlæg

Men et 1650 er jo ca samme ydelse som et 970. Så 3x prisen bare for at købe nyt (hvis du altså kan finde nogen der vil sælge til 400), så ville jeg vælge brugt. Jeg holder personligt selv på mit 970 til den nye generation af kort kommer.

mOO-iM-AcOW
    Bruger
    1.956 indlæg

min nevø har lige opgraderet. så har et 1050TI asus OC kort på lager hvis det kunne have interresse ?

goffer
    Bruger
    452 indlæg

Hvad kosteren?

PSN: Goffer-DK

mOO-iM-AcOW
    Bruger
    1.956 indlæg

har lige sidde og søgt lidt. 750 kr ?

Viser 6 kommentarer - 1 til 6 (af 6 i alt)
  • Du skal være logget ind for at kommentere på dette indlæg.